دردسر‌های زن جوان مازندرانی پس از گم شدن فلش مموری!

0

گم شدن فلش مموری عکس‌های خصوصی یک زن جوان وی را به دردسر انداخت.

در حالی که یک‌ سال از گم شدن فلش مموری این زن می‌گذشت، او از طریق یکی از دوستانش در جریان وجود چند شبکه اجتماعی در فضای مجازی قرار گرفت که با نام و تصاویر وی طراحی شده بود.

عکس های لو رفته عکس های خصوصی

این زن که از دیدن چنین اتفاقی به شدت متحیر شده بود، در مراجعه به مأموران پلیس فتا با ارائه شکایتی گفت: مدتی پیش یکی از دوستانم خبر داد که یک شبکه اجتماعی در فضای مجازی با نام و عکس‌های خصوصی من راه‌ اندازی شده  و ادعاهای سیاهی مطرح کرده و آبرویم در خطر است.
مأموران پلیس فتای مازندران پس ازاعلام شکایت این زن  تجسس را در این باره  آغاز کرده و در مدت کوتاهی رد عامل راه‌ اندازی شبکه اجتماعی را بدست آورده وی را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی درباره چگونگی نحوه دستگیری متهم گفت: با شناسایی متهم، مأموران و کارآگاهان با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

متهم در تحقیقات فنی و پلیسی با اقرار به جرم خود گفت: حدود یک سال پیش در مسیر راه فلش مموری پیدا کردم که حاوی تصاویر خصوصی یک زن بود و مدتی بعد با ساخت صفحه‌ ای با تصاویر خصوصی زن جوان و نسبت دادن این صفحه به وی با وعده مختلف به کاربران از آنها شارژ تلفن همراه و پول دریافت می‌کردم.
سرهنگ رستمی ادامه داد: با بررسی مأموران پلیس فتا در فضای مجازی و اعتراف متهم پرونده، مشخص شد وی علاوه بر ساخت صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در kik و Facebook نیز با مشخصات زن جوان اقدام به ساخت چنین صفحه‌ ای با هدف کلاهبرداری از کاربران کرده بود و توانست از افراد شارژ تلفن همراه با وعده‌های شیطانی دریافت کند.

هشدار‌های پلیسی:
– از اطلاعات محرمانه خانوادگی خود به خوبی محافظت کنید و اطلاعات روی فلش مموری خود را با رمز نگهداری کنید.
– از قرار دادن تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی به شدت خودداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ