با ارزش ترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۵ + دانلود لیست

0
نکته جالب اینجاست که در میان ۵۰۰ برند با ارزش جهان اکثرا از کشور آمریکا هستند و حتی یک برند ایرانی که حداقل ۳٫۱۴۵ میلیارد دلار ارزش داشته باشد در این لیست وجود ندارد.
کمپانی سامسونگ با نمایش خوب و کارب رپسند خود در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون، پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌ی ارزش سهام و هم‌ چنین درآمد خالص را شاهد بود. با این حال شرکت آمریکایی اپل، هم‌چنان با تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد، چندین قدم از رقبای دیرین خود پیش است.
شرکت اپل بهترین برند جهان بزرگترین کمپانی جهان بزرگترین شرکت جهان اخبار شرکت اپل
بر طبق مقایسه‌ای که میان آمارهای رسمی منتشر شده از سوی شرکت‌ها صورت گرفته، اپل با ارزشی معادل ۱۲۸ میلیارد دلار، اولین برند با ارزش جهان محسوب می‌شود. با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که اپلی‌ها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته‌ی میلادی، پیشرفت ۲۳ درصدی داشته و ارزش خالص کمپانی خود را ۲۳ میلیارد دلار افزایش داده‌اند.
در سوی دیگر، شرکت کره‌ای سامسونگ با پیشرفتی ۴ درصدی، ارزشی معادل ۸۲ میلیارد دلار را برای کمپانی خود به ثبت رسانده است. شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و ورایزن نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
جالب است بدانید که کارشناسان معتقدند که حداقل طی سال‌های آینده و پیش از وقوع یک انقلاب بزرگ در دنیای فناوری، اپل در جایگاه خود باقی خواهد ماند. اما گویا سران سامسونگ نظر دیگری دارند و در برنامه‌های خود، پیشی گرفتن از اپلی‌ها در زمینه‌ی فروش و ارزش کلی کمپانی را نیز سر لوحه‌ی کار قرار داده‌اند.

دانلود لیست ۵۰۰ برند با ارزش جهان در ۲۰۱۵

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ