پایان وحشتناک زندگی عروس ۲۳ ساله لرستانی

0

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت در استان لرستان خبر داد.

 

قتل عروس حوادث لرستان اخبار قتل اخبار جنایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدرت الله دالوند رئیس پلیس اگاهی فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: بر اساس اعلام فوریتهای پلیسی ازطریق بیمارستان مبنی براینکه زنی ۲۳ساله با هویت معلوم بر اثر حلق آویز شدن فوت نموده است.
بلافاصله اکیپ بررسی صحنه در محل حاضر و از جسد عکس برداری و شوهرش اعلام داشت به علت اختلافات خانوادگی خودش را در منزل با چادر حلق آویز و خودکشی نموده است که با توجه به اظهارات ضد و نقیض شوهر متوفی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت. رئیس پلیس اگاهی فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ماموران جنایی پلیس آگاهی در ادامه جهت بازبینی صحنه جرم به محل حادثه در روستایی واقع در حوالی شهر اعزام شدند که با هوشیاری و تیزبینی کارآگاهان آثار خراشیدگی در روی گردن شوهر متوفی مشهود بود که این آثار خراشیدگی جنایت وی را لو داد.
وی افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیسی در‌‌ نهایت متهم لب به اعتراف گشود و بیان داشت حدود یک سال با همسرم زندگی مشترک خود را شروع کرده بودیم و در این مدت کوتاه اختلاف نظر زیادی با هم داشتیم که این امر باعث شد ابتدا با روسری وی را خفه کنم و سپس با چادر وی راحلق آویز کردم تا وانمود کنم دست به خودکشی زده است. این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از اعتراف به جرم قتل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی گردید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ