درآمد میلیاردی شراکت شرکای تنگستانی را به‌هم زد/ پلیس پیگیر پرونده کلاهبرداری

0

مهر: کلاهبرداری چند شریک در شهرستان تنگستان موجب اعلام دعوی در محاکم قضایی و انتظامی شد و فرمانده انتظامی نیز از پیگیری جدی برای این موضوع خبر داد.

 چند نفر که با همکاری هم از اصفهان طلا را خریداری و در شهرهای مختلف استان بوشهر از جمله اهرم و بوشهر و کنگان توزیع می‌کردند و به طلافروشی‌های این شهرها می‌فروختند اختلافاتی را بر سر مشکلات مالی با هم پیدا کردند.

یکی از این افراد مبلغی که گفته می‌شود حدود پنج میلیارد تومان است را گرفته و چند روزی مخفی می‌شود و هر چند گفته می‌شد که از کشور خارج شده است ولی پس از مدتی خود را تسلیم کرده و مشخص می‌شود که در کنگان حضور داشته است.

هر چند این شخص ادعا می‌کند که کسی از او طلبی ندارد ولی طلبکاران می‌گویند که پول آنها را برداشته و باید سهم آنها را پس دهد.

گفته می‌شود که یکی از کارمندان یک بانک در اهرم نیز در این پرونده دخالت داشته و پول‌های مورد معامله در این قضیه توسط وی از بانک برداشته و یا به بانک سپرده می‌شده است و سود بسیار زیادی از این طریق نصیب آنها می‌شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بدون آنکه به بیان جزئیات این پرونده بپردازد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با جدیت و حساسیت بالایی پیگیر این پرونده است و مجوز لازم را از مراجع قضایی نیز گرفته‌ایم و اطلاعات بیشتر در این ارتباط را پس از تحقیقات بیشتر اعلام خواهیم کرد.

سردار حیدر عباس‌زاده از دستگیری چهار نفر در این پرونده خبر داد و بیان داشت: تحقیقات و بررسی‌ها برای این پرونده ادامه دارد و پس از به نتیجه رسیدن تحقیقات، نتایج و توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ