برج ها ، املاک و دارایی های “ح.ا” معروف به داریوش + عکس

2

فاضل خداد و اختلاس وی را حتما به یاد دارید پس از دادگاه و محکومیت فاضل خداد و برادر محسن رفیق دوست یکی از شرکای آن ها به فعالیت های مجرمانه خود در عرصه اقتاد ادامه می دهد ، بله ، داریوش افراشته پور که دیروز خبر دستگیری او منتشر شد . برادران الف در همان سال ها به سراغ بانک صادرات رفتند و در قالب برج سازی ده ها میلیارد تومان از این بانک تسهیلات گرفتند که دادگاه آنان نیز به صورت علنی برگزار شد و در نهایت یکی از برادران به ۲۰ و برادر دیگر به ۲۵ سال زندان محکوم شدند.

هلدینگ افرا خلیج فارس عکس داریوش افراشته پور عکس حسن افراشته پور بیوگرافی داریوش افراشته پور بیوگرافی حسن افراشته پور اسامی مفسدان اقتصادی

حالا پس از بیست سال که قاعدتا وی می بایست در زندان می بود مجددا توسط سپاه پاسداران به جرم اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد دستگیر شده است .

به گزارش هدانا این مفسد اقتصادی یکی از برادران افراشته پور می باشد که با گرفتن ارز مرجع و مجوز واردات شکر بجای شکر،تیر آهن وارد کرده و البته مقدار زیادی از این ارزها را هم در بازار سیاه بفروش رسانده است . برجهای افرا که در الهیه و تجریش توسط برادران افراشته پور ساخته شده است. حسن افراشته پور یکی از ۷ ثروتمند معروف تهران است و ویلای ۷۰۰۰ متریش در خیابان فرشته شهره عام و خاص می باشد .

هلدینگ افرا خلیج فارس عکس داریوش افراشته پور عکس حسن افراشته پور بیوگرافی داریوش افراشته پور بیوگرافی حسن افراشته پور اسامی مفسدان اقتصادی

برج افرا تهران از جمله مجلل ترین و لوکس ترین مجتمع های مسکونی این شهر می باشد که جزو گران قیمت ترین برج ها می باشد

برج افرا دور از شلوغی خیابانهای جنوبی و دور از ازدحام روزهای تعطیل کوهنوردان در انتهای شمالی، در اواسط ولنجک قراردارد. ساختمان شامل دو بلوک شمالی و جنوبی در زمینی به مساحت ۲۱۱۰ متر مربع دارای بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع بنای مسکونی و ۵۰۰۰ متر مربع مشاعات میباشد.

هلدینگ افرا خلیج فارس عکس داریوش افراشته پور عکس حسن افراشته پور بیوگرافی داریوش افراشته پور بیوگرافی حسن افراشته پور اسامی مفسدان اقتصادی

هلدینگ افرا خلیج فارس عکس داریوش افراشته پور عکس حسن افراشته پور بیوگرافی داریوش افراشته پور بیوگرافی حسن افراشته پور اسامی مفسدان اقتصادی

خاطره وکیل مهدی هاشمی از رفاقت فرزند هاشمی با داریوش

اقای طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه هایی پیرامون خانواده هاشمی اینگونه جواب می دهد:

به نیروهای امنیتی هم گفتم شما یک مورد از همه این شایعاتی که در مورد هرکدام از بچه های آقای هاشمی مطرح است را مستند به من ثابت کنید خودم مقابل شان می ایستم؛ به خودشان هم گفته ام. ما به صورت ماهانه جلساتی در منزل آقای نوری داشتیم من آنجا هم این را گفته ام. یک روز آقای زنگنه به من گفت یاسر یک برج در شهرک غرب دارد، گفتم اگر یاسر در شهرک غرب ۱۰درصد برج هم داشت من نه تنها از وکالت خانواده استعفا می دهم بلکه علنی مقابلشان می ایستم. بررسی کردم دیدم یک برج متعلق به آقایی به نام داریوش الف است و یاسر هم رفیق الف است و آنجا رفت و آمد دارد. به یاسر گفتم تو چرا به دفتر افراشته پور می روی که در معرض اتهام قرار بگیری؟

خاطره ابراهیم نبوی طنز پرداز ضد انقلاب از داریوش و تهمت به قاضی پرونده وی

در زندان با یک موردی مواجه شدم که خیلی عجیب بود، قاضی پرونده در سیل اتهاماتی که متوجه داریوش الف برج ساز کرده بود، یک اتهام هم این بود که او در یک میهمانی در فرنگ شرکت کرده و گویا در آنجا یک بار یا خودش کوکائین کشیده، یا کسانی کوکائین می کشیدند، به او اتهام زده بودند، و او هم که یک سال در انفرادی بود این اتهام را پذیرفته بود که “برگزاری و اشاعه و توزیع کوکائین در محافل و مجالس مختلف” حالا مگر کسی می توانست بگوید اولا محافل و مجالس نبود و کلا یک مهمانی بود، بعد توزیع و برگزاری نبود، یک بار شرکت کرده بود، از همه اینها گذشته، به ” د الف” که در تمام عمرش یک سیگار هم لب نزده بود، همین اتهام را زده بودند و او هم که مثل داریوش یک سال در انفرادی بود آن را پذیرفته بود و بخاطرش ۲۳ سال زندان گرفته بود.

خاطرات یک قاضی از داریوش که روزنامه رسالت منتشر کرده است

    قاضی فوق الذکر در مصاحبه خود اعلام کرده است که “مواردی سراغ داریم که ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانکی، بدون پرداخت تضمین کافی به یک فرد پرداخت کرده اند و ۶۰ میلیون دلار به برادران الف ارز داده شده که جنس در مقابل آن وارد نشده و هنوز بخشی از این ارز در خارج است. مواردی داریم که امروز گشایش اعتبار کردند و در کمتر از ۲۴ ساعت بعد، با تحویل بارنامه حمل به بانک کارگزار، ارز را دریافت کردند.”

ین مفسد اقتصادی و بدهکار کلان سیستم بانکی کشور که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی، اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم کشور کرده بودند، جهت تعمیق فعالیت ها و رسیدن به اهداف شوم مورد نظر خود، اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد می نمودند. 

آقای “ح.ا” مشهور به داریوش که یکی از محکومین اصلی پرونده فساد اقتصادی معروف در سال ۷۶ می باشد و موارد اتهامی و پرونده های مختلفی از جمله اخلال در نظم اقتصادی کشور، قاچاق ارز، قاچاق کالا، قاچاق عتیقه و پرداخت رشوه های کلان در دستگاه قضایی دارد، با راه اندازی و تجهیز خانه های فساد، اقدام به آلوده سازی و باج گیری از افراد مرتبط با شبکه فساد اقتصادی نموده است.

برادران افراشته پور در سال های اخیر با راه اندازی شرکت تاسیساتی بازرگانی «تهویه گستران افرا» دوباره به میدان بازی بازگشته اند. این شرکت دی ماه ۸۶ تاسیس شده است. مهدی رییس هیات مدیره، حسن نایب رییس و داوود عضو هیات مدیره آن هستند.

علاوه بر فعالیت های اقتصادی، آن ها اندک اندک در حوزه ورزش و حمایت از تیم های بسکتبال هم وارد شده بودند.

هلدینگ افرا خلیج فارس عکس داریوش افراشته پور عکس حسن افراشته پور بیوگرافی داریوش افراشته پور بیوگرافی حسن افراشته پور اسامی مفسدان اقتصادی

برادران افراشته پور در طول سال های گذشته فعالیت خود را توسعه داده و به یک هلدینگ اقتصادی بزرگ تبدیل شدند. در اطلاعیه آبان ماه ۹۳ این شرکت آمده است: «مجموعه هلدینگ “افرا خلیج فارس” با هدف خدمت به اقتصاد کلان کشور، سال های متمادی است به فعالیت تجاری گسترده مشغول بوده و با همت مدیران و کارشناسان در آینده نزدیک پروژه عظیم “روغن کشی نوید خلیج فارس” را در منطقه بندر امام با حضور مقامات بلند پایه کشور با هدف تامین مواد اولیه مورد نیاز کشور و جلوگیری از خروج میلیاردها دلار ارز از میهن اسلامی و اشتغال زایی گسترده افتتاح می گردد.»

شرکت نوید خلیج فارس در این پروژه که از آبان ۸۸ شروع شده، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است. دیگر شرکت وابسته به این هلدینگ، «شرکت نوین خلیج فارس» است که در زمینه تصفیه شکر، پروژه ای با سرمایه گذاری بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.
شرکت‌های  «قند ورامین»، «گلبهار» (تولید کننده روغن نباتی)، «پاکدیده» (شرکت مهم تولید کره و روغن قنادی)، «روغن نباتی نسیم سحر»، «افرا مجد آسیا» (وارد کننده کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی)، «صنایع بهداشتی پرنگار»، «محصولات غذای توژی»، «محصولات لبنی ماهان» و … بخشی از زیرمجموعه این هلدینگ هستند.

منبع » هدانا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. نا شناس می گوید

    چرا شرکاى این ادم ازاد مىگردند و هنوز کارهای اقتصادیش فعال هست و کاملن سیستم فعال به وسیله شریک عادشى

    1. به تو چه، می گوید

      آقا این قاچاقچیه، اون عاداشی هم مافیای گوشت ایران هستش، میخای اینا ادامه ندن؟ پس منو شما ادامه بدیم، داداش گلم .. دست مافیاس