اجرای سحر محمدی در شیراز بعد از کشف حجاب در لندن! + عکس

82
سحر محمدی Sahar Mohammadi خواننده زنی است که به صورت غیر قانونی به تک خوانی می پردازد و با همکاری مجید درخشانی و عوامل بهایی خارج نشین به تورهای اروپایی رفته و اجرای زنده در شبکه های ماهواره ای و کنسرت های شب نشینی خارج نشینان را از دست نمی دهد.

زن کاباره دختر کاباره بیوگرافی مجید درخشانی بیوگرافی سحر محمدی

بنا بر این گزارش این خواننده زن به تازگی در سفر به لندن به مناسبت پاسداشت زنان کاباره ای برگزار شده بود! به تک خوانی پرداخته و سپس به همراه دیگر نوازندگان به کشف حجاب گروهی پرداختند. هر چند پیش از این نیز تصاویر سحر محمدی بدون حجاب و در آغوش مردان در صفحات اجتماعی منتشر شده بود.

اما سحر محمدی بدون هیچ مشکلی به راحتی بعد از تک خوانی برای بهائیان خارج نشین و کشف حجاب و پاسداشت خوانندگان زن دوران طاغوت به راحتی دوباره به کشور بازگشت و تمام برخورد وزارت ارشاد با این خواننده در این حد بسنده شد که معاونت حقوقی این وزارتخانه اعلام کرد: در آینده با اجراهای ایشان برخورد می شود.

زن کاباره دختر کاباره بیوگرافی مجید درخشانی بیوگرافی سحر محمدی

حال سحر محمدی بعد از اینکه تعطیلات نوروزی خود را به راحتی سپری کرده است، قرار است تا اول اردیبهشت آنگونه که در صفحه خود اعلام کرده است، در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.

در این میان آنچه بیش از هر چیزی به عنوان سوال مطرح می شود این است که تکلیف وزارت ارشاد با موضع گیری ها و دفاع های تمام قد وزیر ارشاد از هنرمند نماهایشان مشخص است اما آیا نهادهای قانونی و نظارتی و پلیس امنیت ناجا کشور همچنان در گیر و دار تعطیلات عید به سر می برند و یا خواب بهاریشان هنوز تمام نشده است که اینچنین خوانندگان زن متخلف آزادنه مشغول فعالیت هستند؟!

زن کاباره دختر کاباره بیوگرافی مجید درخشانی بیوگرافی سحر محمدی
عکس مجید درخشانی
بدون شک مردم انقلابی بعد از مدتی فرصت برای دستگاه های قضایی و امنیتی کشور در صورت عدم برخود خود وارد صحنه شده و قارچ های سمی رشد کرده را از ریشه خواهند سوزاند.
زن کاباره دختر کاباره بیوگرافی مجید درخشانی بیوگرافی سحر محمدی
منبع: شهدای ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 82 )
  1. رضا می گوید

    به خاطر خدا اینقدر احمق نباشید . به خاطر خدا اینقدر کینه توز و ریا کار نباشید . شما دارید در مورد یک هنرمند که به اندازه تمام زمانهای خوشگذرانی ها و راحت طلبی های شما وقت صرف کرده و زحمت کشیده حرف می زنید . از خدا بترسید.

    1. حسن می گوید

      … توی این هنر و هنرمندش

      1. Khan می گوید

        ………توی بابای تو و هنر و هنرمندی که انگل زاده هایی چون تو مروج آنند بی…. اگه سر سوزنی …..داری پاسخ مرا هم بذار ….شرف

    2. مهدی می گوید

      احمق شمایید که دارید اسلام را نابود می کنید .در ضمن کسی که از خدا می ترسه ترانه های یک زن رو گوش نمی ده .

      1. امین ... می گوید

        تو گوش نده ، گناه بقیه هم به پا تو نمی نویستن

      2. ماریا می گوید

        تویی که از خدا میترسی غلط کزدی اصلا گوش کردی که بخواهی نظر بدی … مغزی

      3. سگ شکاری می گوید

        اینقدر از اسلام و خدا و پیغمبر خرج نکن داداش. رفته زحمت کشیده یه هنری رو یاد گرفته این کجاش مشکل داره؟؟؟؟ ضمنا تو و امثال ترو سعدی علیه االحمه در گلستان بخ.بی تصویر کرده یه سر بزن ببین البته اگه به سعدی رجوع کردن گناهی نداره!!!!

      4. هنردوست می گوید

        برو بمیر بابا امثال تو جلوی پیشرفت چهارتا هنرمند مثل این خانم رو میگیرن

      5. سجاد می گوید

        اخه تو گشنه بدبخت بیفرهنگ چ میفهمی موسقی و هنر یعنی چی
        ابرو ایران تو جامعه جهانی امثال شماها بردن

    3. سرایدار ناطقیان از افغانستان می گوید

      من سال های زیادی در ایران سرایدار و آبدارچی بودم ، خوبه که زن های افغانی حجابشان را برنمی دارند و همیشه خود را از نامحرم می پوشانند .

  2. ناشناس می گوید

    سلام به همگی لطفا مانع خوانندگی این بانوی ارجمند و هنرمند تمام عیار نشوید بخدا صداش حرف نداره

  3. سینا می گوید

    بابا تورو خدا بزارین مردم کارشونو بکنن …این خانوم صداش بی نظیره …………….

  4. ناشناس می گوید

    نمیدانم باید بگوییم مهدی بیا یا اینکه از شرمندگی بگوییم مهدی نیا !! یا مهدی ادرکنی

  5. شیروان می گوید

    واقعا کسی که از خدا نترسد چنین اظهار نظر میکند هرکسی که باب میل ما نباشد انگ کافر بودن میزنیم شما که به این راحتی تهمت میزنی مسلمانی جرا ما خودمان را مجتهد میدانیم و حکم صادر میکنیم بیایم قلب و روحمان را پاک کنیم و عینک بدبینی را برداریم خداوند انشالله ما را براه راست هدایت کند

    1. زهرا می گوید

      اول از همه تورو هدایت کنه مسلمان…. از صداش خوشت میاد دلیل دیگه نداره که تفسیر و تحلیل کنی…

  6. یه دوسدار سحر محمدی می گوید

    شما اگه راست میگید و میخواید کاری بکنید برید جلوی یاس و شاهین نجفی بگیرید که داره فحش اسلام میده نه خانم عالی قدر سحر محمدی که سروده های شاعران ایرانی رو میخونه .
    با اجــــــــــــــــــــــــــازه

    1. مریم می گوید

      یاس؟ توهین به اسلام؟؟؟؟؟؟

    2. زهرا می گوید

      مهلومه که صدا سحر بردت تو عالم هپروت و گرنه میدونستی که یاس هیچ توهینی نکرده….جناب دوست دار سحر…

    3. ایرانی اصیل می گوید

      … خنگ هاااااااااااااااااااااای ابله…….چقدر زود گول میخورین……….بخدا حرصم میگیره وقتی حرف آدمای ساده لوح مث شما رو میشنو.آخه … شما فک میکنید اگه زنی خوانندگی کنه کلاسشما بالا میره؟؟؟ یا متمدنه؟؟؟ یا آزادیه اندیشه س؟؟؟؟ …. چقد زود باورید………اگه بدونید این کثافتا چه بر سر ایران و خانواده های ایرانی آوردن و میارن ………… فردا بی بند و باری تو ایران رسم میشه…اون وقت اگه زنید جلو مرداتونو بگیرین و اگه مردین جلو زناتونو…….متأسفم براتون بی سوادا

  7. ایرانی می گوید

    چقدر واقعا رو دارید؟ یعنی باید حتما فحش به مقدساتتون بدن تا معلوم باشه چیکاره هستن؟! اونا زبانن فحش میدن و اینها عملا! با وجنات و صدا و اعمالشون! چه فرقی بین اینها با شاهین نجفیه؟ هرکدوم به نحوی به اسلام توهین میکنن. ….

    1. محمد می گوید

      چه مقدساتی چه کشکی. هر چی بدختیه همش از ایناست

  8. احمد می گوید

    شما که نوشتید نظرات حاوی توهین و تهمت و دروغ رو منتشر نمی کنید پس چرا اخبارتون حاوی دروغ و توهین و تهمت هست ؟ خجالت بکشید …

  9. ارغوان می گوید

    نوشته : بدون شک مردم انقلابی بعد از مدتی فرصت برای دستگاه های قضایی و امنیتی کشور در صورت عدم برخود خود وارد صحنه شده و قارچ های سمی رشد کرده را از ریشه خواهند سوزاند.

    من می خوام بدونم این مملکت قانون نداره که هر کسی به خودش اجازه میده ….. …….

  10. مهدی می گوید

    درود بر این بانو

  11. رسول. می گوید

    دنیا در حال پیشرفت است، آنوقت شما به تکخوانى این خانمها که اشعار حافظ و سعدى و مولانا را مى خواند ایراد مى گیرید. براى شما متاسفم. شما درصدتون در ایران همان راى جلیلى است یعنى ١١.٣۶٪.

    1. ایرانی اصیل می گوید

      خاک تو سرت ابله بیسواد این مگه پیشرفته که تو بش مینازی/؟ بیسواد………….

  12. مهدی می گوید

    به قول یه بنده خدایی : واقعا مشکل مملکت الان موی این خانومه(جوانان ماست)؟؟!!!!

  13. آسمان می گوید

    از این مطالبی که در مورد این بانوی هنرمند گذاشتید خجالت بکشید…به امید پیشرفت روز افزون برای همه ی فروزه ها ی مینوی موسیقی ایران…

    1. زهرا می گوید

      خجالتو این زن و تو باید بکشین…

    2. امیر می گوید

      خانم زهرا یه کتاب بهتون معرفی میکنم لطفا بخونین.
      اثری از خاویر کرمنت با نام بیشعوری
      خواهر من اینقدر توهین نکن به انسانها…..ادب هیچ خرجی نداره امتحان کنید

    3. زهرا می گوید

      میگم اقای امیر اینکه اسمان گفته خجالت بکشین موردی نداره‌…غیر اخلاقی نیست خجالت من بی ادبانس…شاید چون اسمان طرفدار این بانپی فرهیختس درست گفته….نمیدونم….چهچه سحر بی منطقت کرده برادر….

    4. مممممم می گوید

      پیشرفت اگه اینه …تف تو پیشرفت..می خوایم صد سال پیشرفت نداشته باشیم

    5. ناهید می گوید

      واقعا خنده داره الان مطالب رو خوندم یه عده هنوز در بند تعصبهاشون قفلن آواز یک هنر اصیله و من صدای خانم سحر محمدی رو دوست دارم و براشون احترام قایلم
      اگه نگران اسلامید نگران دزدی های کلان و بیت المال باشید

  14. دیتریش می گوید

    آفرین بر سحر محمدی! موفق باشی خواهر!

  15. زهرا می گوید

    نمردیم و معنی بانوی با شرافت.هنرمند…تمام عیار رو فهمیدیم….جالبه اکثر طرفداراش مردن….ازین طرفداری فقط یه چیز برداشت میشه که نمیتونم بگم…..ولی میگم از مردا متنفرم متنفرم همین که یه زن هنجارشکن رو میبینن….شل میشن….این زن عکساش تو بغل مرداس به چه حقی میگین با شرافت؟؟ زنایی که اطراف شمان اینطورن؟؟؟ شما به این جور زنا میگن با شرافت؟؟ وای پس بیشرفای اطراف شما چطورن؟؟؟ خوشم میاد زنی که حیا داشته باشه بهتون محل مذاره خوب میکوبینش به دیوار….توهین پشت توهین بهشون میکنین ولی این … هارو میزارین رو سر…..چرا؟؟؟؟؟؟؟چون مفت و مجانی خودشونو نمایش میدن واستون….صداش به وجدتون اورده غیرت سر سوزنیتونو قی کردین…متنفرم ازتون

    1. امیر می گوید

      راه شقاوت رو پیش گرفتید و فقط میتونم براتون دعا کنم که شاید تلنگری شما رو به راه راست برگردونه سرکار خانم زهرا…..
      گر تو خواهی کز شقاوت کم شود
      جهد کن تا عشق تو افزون شود
      این همه تندروی شما منو یاد یه گروه میندازه که اسم اسلام رو لکه دار کرده….

    2. حسین می گوید

      می گم زهرا خانم چه خبر از ابوبکر البغدادی؟

    3. زهرا می گوید

      حسین خان کسی مثله سحر محمدی پرورش دهنده ی نسلی خواهند شد گه اگر داعش به م ما حمله کنه مثل تو پا به فرار میزارن…اقای محترم من نمیدونم شماها چقد برای شهدا احترام قائلین …بهتون اینو میگم که شهدای ما که در مقابل ابوبکربغدادی زمانشون موندن یعنی صدام ….مادرانی با شرف و مومن پرورش دادن….واقعا براتون متاسفم به خاطر نقد من به این زن معلوم الحال میگین چه خبر از ابوبکر منظور شما اینه که من یه افراطیم در حالی نمیدونین من کیم …متاسفم شما مردا فقط بلدین واسه اینجور زنا خودتونو بکشین…البته به درک لیاقتتون بیش ازین هم نیس ولی همونطوری که همه شما درمورد این زن نظر مثبت دادین حقه منم هستکه نظرمو بدم

      1. سوده می گوید

        معلوم الحال تویی زنک . خجالت بکش. سحر واقعا گرامی و محترم . چون مثل تو فکر نمی کنه صفات خودت بهش نسبت می دی

    4. ساناز می گوید

      زهرا خانوم من خودم یه دخترم ولی با نظر شما ۱۰۰% مخالفم تا کی میخواین مثل کبک سرتون و بکنین زیر برف شما که میگین این خواننده چنین و چنانه از کجا میدونید چه مدرکی دارین حرف مفت هم اندازه داره .
      شما به آهنگهای این خانوم گوش نده کسی مجبورتون نکرده اگه به امثال شما باشه موسیقی باید بکل ریشه کن بشه

    5. زهرت می گوید

      ساناز خانم منظورتون از اینکه من یه دخترم یعنی چی؟؟؟؟یعنی حرف منو دخترا باید تاییدش کنننیاز به سند اوردن من نیست عزیز یه سرچ کوچیک کن تو اینترنت میفهی نمیدوستم که این خانمی که شما واسش سینه چاک کردی داخل ایران اواره خونه فکر میکردم ساکن لس انجلسه …برا همین از وجود این ادم تو ایران بیزارم صد البته که ایران وطن این خانم هم هیت ولی ایشون با کارای دور از شانی که میکنن فقط ابرو مملکتو میبرن البته مطمئنم که شما ها کایتون این چیزا مهم نیست….برین به درک…همتون

      1. آرمان می گوید

        زهرا که از کامنت هات معلومه سرشار از عقده و خشم و نفرت هستی ، اون موقع که تو در ولایت ذوب شده بودی پای سفره ، ایشون هنرشون رو پرورش میدادند ،

      2. سوده می گوید

        امیدوارم تو بری به درک

      3. سامان می گوید

        تنفر وجودتو گرفته،احتمالا ریشه در کودکی شما دارد،به روانپزشک مراجعه کنید

    6. سامان می گوید

      شما خداوند را از دل بیرون کردید،پلیدی وجود شمارو گرفته،قلبو صاف کن،در غیر این عواقب بدی در انتظارته

      1. علی می گوید

        قلبت روصاف کن یعنی غیرتت رابکش دیگه . یعنی زن بخونه عواقبش هم مثل کاباره مشروب فروشی خانه های فسادوغیره هم بیاد مهم نیست مهم اینه که امروزی باشیم بروعزیزاین دام برمرغی دگرنه شیطانایی مثل شما بایدقلبشونوصاف کنند.

  16. M می گوید

    زنده باد سحر محمدی

  17. .na.v می گوید

    ی آهنگ بزنید خیلی وقته منتظریممممممم

  18. سهراب می گوید

    همیشه در مقابل تغییر و اتفاق جدید، یک جبه ی متحجر تشکیل میشه.
    مشکلی نیست، عادت می کنید!!!

    1. طهورا می گوید

      سلام دقیقا همین طوره!

    2. سوده می گوید

      دقیقااااا

  19. نگار می گوید

    …!!!!!!!!!!!! واقعا از این جمله متاسف شدم من اجراهای این خانوم رو دیدم و شنیدم واقعا دور از مسلمانی هست اینچنین راجع به این خانوم هنرمند صحبت بشه. امیدوارم موفق باشند

  20. حانی می گوید

    واقعا متاسفم واسه شمایی ک فقط نشستید از مردم ایراد میگیرید شما خودتون خوب شبد آدم شید…. … ما خدا نیستیم ک از بنده های خدا ایراد میگیریم ما باید خودمو اول از همه درست کنیم

  21. سید عزیزی می گوید

    واقعا صدایش زیبا است ….

  22. نیما می گوید

    به نام حضرت دوست که هرچه هست از لطف اوست ، تو این نظلت دقت کردم یک عده بیکار هر روز واجب اومدن نظر دادن ، نظر هر شخصی محترم هست واسه خودش و هیچ کسی غیر برخی این جماعت فضول ایران، اینکه زهرا خانوم احتمالا صداش خیلی مزخرفه اصلا شک نکنید که تا این اندازه سوخته ، ……..

  23. احمد می گوید

    وزارت ارشاد میگیره اذیت میکنه میگید وزارت ارشاد اله وبله و الکی به جوونا گیر میده
    گیر نمیده اینجوری میگید.
    در ثانی اون خودش بالغ عاقله.
    لا اکراهه فی الدین(در راه دین هیچ اجباری نیس)

  24. علی می گوید

    …… اینا همش تهمت است و ادعا. هر کس در بیان عقیده و انتخاب راه آزاد است . مردم را به حال خود واگذار کنید .دیگه دوره شما به سر اومده

  25. آناهیتا می گوید

    سحر جون خیلی دوست داریم منتظر کارهای بهتر و جدیدتر شما هستیم

  26. مجتبی نظری می گوید

    چرخ کج رو نیست،تو کج بینی ای دور از حقیقت
    گر همه کس را نکو خواهی برو خود را نکو کن…

  27. vdphki می گوید

    امیدوارم یه روزی سحر و امثال سحر بتونن به ارزوشون برسن بالخره هرکی یه ارزویی داره سحرم هنرش تو صداشه و با صداش زندگی میکنه

  28. ناشناس می گوید

    خدا ما تو چه کشور گندی زندگی می کنیم . ای خدا ما که برای این عالم هیچ منفعتی نداریم . کشوری که پر از کینه . دروغ .ریاکاری .کوته فکر و عقب افتاده وبدرد نخور فتنه گری و هرچه که خدا ازش نهی کرده …..

  29. محدثه می گوید

    دنیا در حال کشفه که چطو مسیر زمینه تعغیر بدن ما هنوز درباره خوندن ی نخوندن آواز زنان بحث میکنیم

    1. سامان می گوید

      گل گفتی والا

  30. هنرمند می گوید

    نمیدونم چی بگم.تورو خدا بس کنین دیگه.جلوی ربا خوری بانکهارو بگیرین.جلوی دزدی های میلیاردی رو بگیرین.چیکار به کار هنرمندا دارین آخه.مگه چه هیزم تری به شمافروختن.حروم صدای این بانوی ایرانی نیس.حروم اون …..

  31. ساسان می گوید

    کارشون عالیه،بی حجابی عشقه ای کاش زنم بود.

  32. حسن می گوید

    کجای کارید بهایی ها تمام مملکت راگرفتندباقیافه های مظلوم وحق به جانبشان . ای وای که اگربراشون میسر بشه که لباس بره رادربیارن ولباس اصلی خودشون روبپوشن انوقت شیعه بایدسوراخ موش بخره میلیاردی شوخی نیست خوداسرائیله بغل گوشمون توی شهرمون توی کوچمون . مواظب باشید مواظب باشید مواظب باشید

    1. سامان می گوید

      شما فعلا مواظب خودت باش

      1. علی می گوید

        مواظب توهم هستم سوسن خانم ببخشیدسامان خان

  33. اصغر می گوید

    خداوند انشالله هم سحر محمدی و هم شما طرفداراش رو به راه راست هدایت کنه وگرنه اون دنیا خیلی بیچاره اید

  34. آدم خاص می گوید

    شماهایی که دوستش دارید خیلی خنگ هستید یا از روی سیاست وارد میشید من گول شما انسان هایی که با اونوری ها در ارتباط هستید رو نمی خورم باشه خودتون بفروشید به اونوری ها که پشت سرتون چون احمق هستید بخندند تا بترکند بخندن که فلانی چه خره که حرف ما رو گوش میده …شماهایی هم که طرفداره سحر خوشگلتون هستید اینو بدونید که ما با حضرت فاطمه هستیم ما مسلمان هستیم اگه هستیم نباید با بی حجابی خوشحال بشیم حضرت محمد (ص) چی گفته به ما هان؟که حجابتونو دربیارید برید بغل مرد نامحرم یا با صدای زنانتون بخونید پس مسلمون بودنمون کجا رفته…؟؟ما که مثل عربی ها نیستیم که اصلاً ۱۰۰ درصد برگشتند با اون مسلمونیتشون بخوره تو سرشون الهی …

  35. سجاد می گوید

    سلام بر دوستان
    کلیپ جدید بانو سحر محمدی کی وارد بازار میشه؟
    دوستان توجهی به کوته فکران و عصر حجری ها نکنید.

  36. رضا -- اهواز می گوید

    دوستان و هموطنان من بجای توهین بهم و گیر دادنهایه عجیب و غریب بدانید که در دنیای موسیقی و هنر ما خوب و بد نداریم من چیزی رو میپسندم و دیگری نمیپسنده فرق بین دیکتاتوری و دموکراسی در اونجایی هست که من وقتی چیزی رو نمیپسندم بهش توهین میکنم و میخوام بگم مال من بهتره در حالیکه هر هنری هرچقدر هم به نظر پرت و پلا بیاد وقتی حداقل یک طرفدار داشته باشه کافیه که ادامه پیدا کنه ! ضمنا اول هنرمند بشید بعد به هنرمندان حمله کنید یا از قول اسلام حرف بزنید یا ادایه روشن فکریو در بیارید

    بی اندیشید و خود تصمیم بگیرید نه اینکه به دیگران بنگرید و از روی رفتار آنها تصمیم بگیرید!!!

    1. علی می گوید

      رضاجان دقیقافزق ماباهم ازاینجاشروع می شه به نظرمااخلاق درهمه چیز بایدباشه حتی هنر ما بقول دوستان عصرحجریهاباقی مانده نسلی هستیم که اعتقادداشت اگر فرهنگ وهنروجامعه رابه حال خودبگذاری وبتوانندبدون هیچ قیدوبندی باشندآنوقت راحتترین راه راه شیطان است امااگربایکسری محدودیتها روبروبشوندانوقت فرزندما نمی ره بیرون ببینه سردریک جابزرگ نوشته قمارخانه شب زنده داری یامشروب خوری داش علی وغیره قبول دارم مخفیانه همه کارمی شوداماقبول کن که اگردر عام وآزادانه نباشد هم بهترقابل کنترل است وهم کسانی که انجام می دهندبه نوعی پیش خودشان شرمنده می شوند.

  37. IMN می گوید

    واااااااااا واااااااااااای بدویید مردم انقلابی
    هاهاهاهاهاهاهاهاها …..

    1. علی می گوید

      عزیزم توبایدبدوی مردم انقلابی خیلی وقته رسیدن خستگی هم درکردن وباتمام توان جلوی ضدانقلابی ها می ایستن. ان شاء ا…

  38. kkkkk می گوید

    متاسفم برای دوستانی که فکر میکنن اسلام اومد که به مردم بگه به صدای زن گوش نکنین…خنده داره…..کاش برای مشکلا پت دیگه مملکتم دوستان این قدر جیلیزززززززز بیلیزززززز میکردن

    1. ترانه می گوید

      با سلام خدمت همگی به هر حال کار خانم محمدی با دین وقانون کشور منافات داره و تو این فرهنگ مطمئنا مخالفان زیادی داره بعنوان کسی که از بچگی تو کار آواز بودم وهستم ومسیر درستی برای پیشرفتم تو کشور عزیزم انتخاب کردم نه با کار امثال محمدی ها موافقم نه با نظرات تندروها که هر دو خطا داره دوستان ،میانه رو باشیم و بی مطالعه نظر ندیم و به همدیگه توهین نکنیم هنر اصلی هنرمندانه زندگی کردنه….

  39. رضا می گوید

    دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد
    به کوی می فروشانش به جامی بر نمی‌گیرند زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی‌ارزد
    رقیبم سرزنش‌ها کرد کز این باب رخ برتاب چه افتاد این سر ما را که خاک در نمی‌ارزد
    شکوه تاج سلطانی که بیم جان در او درج است کلاهی دلکش است اما به ترک سر نمی‌ارزد
    چه آسان می‌نمود اول غم دریا به بوی سود غلط کردم که این طوفان به صد گوهر نمی‌ارزد
    تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد
    چو حافظ در قناعت کوش و از دنیای دون بگذر که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد

  40. محمد می گوید

    چرا دوستان اینقدر که نگران این مسئله هستند و باز میخوان حرکت انقلابی کنن، نگران آلودگی هوا نیستند؟ بیچاره به بچه های ما که قراره تو این کشور با این همه مصیبت(آلودگی هوا، طبیعت روبه نابودی، کمبود آب و ….) زندگی کنن و هنوز یه عده ای در جایگاه خدا نشستند و دارن به جای حق، حکم میدن.

  41. رضا می گوید

    من که واقعا عاشق صداشم ایشالله موفق باشه تو کارش

  42. خسرو می گوید

    سلام بجای تهمت و افترا ودروغ به هنرمندان ودیگران اندکی به درون بیمارو شیطانی خود بپردازید.شما اصول اولیه دین وایمان واعتقادو انسانیت راهم رعایت نمیکنید.ولعنه الله علی القوم الظالمین

  43. یعقوب می گوید

    ایرانییم علاقمند به هنر و هنرمند ودین هر کدام جای خودش را دارد کما اینکه هردو غذای روح است کما اینکه امام و رهبری هم هردو تایید کردند.اما با سو استفاده از هنر بروال بعضی فرنگ رفته تازه بدوران رسیده اونا معلوم الحالن از هنر چیزی نمیدانن والااخر