خداحافظی بی ادبانه امیر تتلو از اینستاگرام! + عکس

1
امیر تتلو با انتشار عکس و متن شدید الحن و دور از ادب زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از حضور در فضای مجازی خداحافظی کرد.
همسر پیام صادقیان همسر امیر تتلو بیوگرافی پیام صادقیان بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام امیر تتلو آهنگ جدید امیر تتلو
امیر تتلو نوشت: از ماست که بر ماست !! از ماست که بر ماست و از ماست که بر ماست !!! دوباره یه چند روز با طوفان تتلیتیام مواجه شید تا آدم شید !!! ما رفتیم !! اینم اینستا !! اینم شما !! من همیشه آماده بودم که هرچى دارمو یه جا با هم بدم بابا !!زندگیمو میذارم واسه فرهنگسازى و صبح تا شبمو دارم اینجا پست میذارم اونم دو صفحه، دوصفحه بعد یه مشت آدمى که تو زندگیشون فقط دنبال پول دراوردن بودن میان … مفت میزنن به ما و یه سرى بیشعور ترم میان هرچى لایق خودشونه تو کامنتا مینویسن!!

والا من اعصابشو ندارم !! منم میرم پى عشق و حالم بابا دیگه یه رستوران که میتونم واسه خودم بزنم و برم پى زندگیم !!! شما هم بمونید با همینایی که واستون نقش بازى میکنن و محل … به هیشکى نمیذارن !! خدافظ !!

بیاین انقدر فحش بنویسین که…!! گفتم و بازم میگم که اون یاروو رو نمیشناسم اصلا ولى اگه واقعا این حرفو زده … مفت زده یا روزنامه … مفت زده !!!

باى باى در ضمن “باتو٢ ” هم کنسله !! اینم بگم که هروقت اینا آدم شدن بر میگردم و به هیشکیم ربطى نداره که کى میرم و کى میام ولى فعلا اعصاب این هارو ندارم.

 همسر پیام صادقیان همسر امیر تتلو بیوگرافی پیام صادقیان بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام امیر تتلو آهنگ جدید امیر تتلو

یا روزنامه ایه … اضافى خورده یا این یارو که نمیشناسمش .. مفت زده که معروف شه باز !!! من پیام و کلا چند ماهه میشناسم اونم بعد از اینکه به داور فحش داد و محروم شد و اون تایمى که همش مصدوم شد باهاش رفاقت کردم که باهاش حرف بزنم ، چون واقعا داشت نابود میشد و کلا هروقت دیدمش فقط باهاش تمرین کردم !! والا زبونم مووو دراورد انقد بهش گفتم آدم باش ، من که همش خودم سر تمرینم !! خودش نمیخواست به من چه ؟!؟ بعدشم که پدرمون درومد متقاعدش کردیم که کاراشو بذار کنار ! درخشان باهاش لج کرد !!!! به من چه ؟!!؟ یکى نیست بگه نمیدونى .. نزن، واسه معروفیت راههاى دیگه اى هم هست سر صبحى دهنه منو باز نکنید ، بذارین تو حال خودم باشم !!! همرو برق میگیره مارو چراغ نفتى

همسر پیام صادقیان همسر امیر تتلو بیوگرافی پیام صادقیان بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام امیر تتلو آهنگ جدید امیر تتلو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سیمین می گوید

    به به که کار فرهنگسازی هم میکنه . با این میزان ادب و معرفت ؟!!!!!! جالبه اصلا خودشم حالیش نیست که این حرفها چه انعکاسی میتونه داشته باشه بعدم دم از فرهنگ میزنه. حالا کدوم فرهنگسازی؟!!!!!!!! معلومه دیگه فرهنگ مبارزه با ورود شیطان در جسم دختران ایرانی . واقعا دستش درد نکنه ما تا اونو داریم غمی نداریم. ترسی هم از شیطان نداریم.یاد فیلم جن گیر افتادم.
    خدا رو شکر خودش خوب خودشو ضایع میکنه.بعد از اون افاضاتی که در باب ورود شیطان به جسم زنها فرموده بود حقشه چهره واقعیش اینطور شناخته بشه.