پای یک شرکت ساختمانی به نفت باز شد

1
همزمان با آغاز دور جدید تغییرات مدیریتی در صنعت نفت، با واگذاری ۶۲ درصد سهام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، کل سهام شرکت صدرا به عنوان یکی از بزرگترین پیمانکاران صنایع فراساحل نفت و گاز ایران به یک شرکت ساختمانی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن زنگنه روز گذشته با صدور چهار حکم انتصاب، سرپرست جدید امور بین‌الملل، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل نظارت بر صادرات نفت وزارت نفت را منصوب کرد.

همزمان یا این تغییرات، دور جدید تغییرات مدیریتی شرکت های بزرگ پیمانکاری صنایع نفت و گاز ایران کلید خورده است به طوری که پس از تغییر در مدیریت شرکت سپانیر، مدیرعامل جدید شرکت صدرا هم منصوب شد.

از این رو فرزاد اناری به عنوان جانشین مهدی اعتصام سکان هدایت یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکاری صنایع فراساحلی نفت و گاز ایران را برعهده گرفته است.

این تغییر مدیریتی به دنبال واگذاری ۶۲ درصد سهام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا توسط این مجموعه به یک شرکت خصوصی انجام شده است که با انتقال سهام، مدیرعامل جدید صدرا توسط این شرکت خصوصی انتخاب شده است.

نکته قابل توجه آن است که شرکت خصوصی خریدار سهام شرکت صدرا بخش عمده فعالیت های خود را در صنایع راه و ساختمان سازی تاکنون انجام داده است و هیچ گونه سابقه فعالیت در صنایع فراساحلی نفت و گاز ایران را ندارد.

هم اکنون صدرا یکی از بزرگترین پیمانکاران طرح‌های نفت و گاز ایران است که در طرح توسعه فازهای ۱۳ ، ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تاسیسات فراساحلی و خطوط لوله دریایی را بر عهده دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. وحید می گوید

    خدا رو شکر .. حتمن در این زمیته موفق خواهند شد