مردم شدیدا خواهان بازگشت احمدی نژادند‍!

3

یک سایت نزدیک به احمدی نژاد نوشت: حجت الاسلام والمسلمین بهمن شریف زاده  با بیان اینکه امروز محبوببت دکتر احمدی نژاد فقط مختص به ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای جهان این محبوبیت وجود دارد، گفت: عبدالله گل رئیس جمهور پیشین ترکیه در دیدار با دکتر احمدی نژاد خطاب به وی گفت اگر شما در این جا هم کاندیدای ریاست جمهوری شوید حتما رای خواهید آورد. این امر میزان محبوبیت دکتر احمدی نژاد را نشان می دهد.

هواداران احمدی نژاد همسر احمدی نژاد طرفداران احمدی نژاد سوابق احمدی نژاد سایت احمدی نژاد

شریف زاده در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازگشت جریان احمدی نژاد به فضای سیاسی وجود دارد، گفت: در واقع این سوال باید به دو سوال تجزیه شود و باید پرسید آیا احمدی نژاد عزمی برای ورود به مسائل سیاسی دارد و دیگر اینکه مردم از او چه می خواهند. آقای احمدی نژاد می گوید من هیچ عزمی ندارم برای ورود به عرصه سیاست ندارم. در مقابل مردم شدیدا خواهان بازگشت او به عرصه سیاسی و حضور در انتخابات هستند. مخالفان احمدی نژاد هم می دانند احمدی نژاد عزمی ندارد. اینکه پیوسته می گویند جلساتی دارد و در حال برنامه ریزی برای انتخابات است، شانتاژ مطبوعاتی است و خودشان می دانند که چیزی نیست، همه چیز شفاف است. احمدی نژاد نه حرف مخفی دارد و نه جایی برای مخفی کردن سخنانش.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. سام می گوید

    خیلی دوست دارم که در انتخابات بیایند؛ و مطمئن باشد که مردم به او و عملکرد وی در ۸سال گذشته رای منفی خواهند داد و کسی هم خواهان احمدی نژاد نیست. اگر ترکیه و کشورهای دیگر احمدی نژاد را عزت و احترام می گذارند بخاطر این است کهاین کشورها در طول ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد پول هنگفتی به جیب بزنند و اقتصاد بیمار کشور خودشان را ترمیم کنند.

  2. ازاد می گوید

    نگو احمدی نژاد بگو کابوس شب … طلبان

  3. ناشناس اما حق شناس می گوید

    ازاد . بعید میدونم اسمت وعملت ازاد باشه چونکه احمدی نژاد دشمن وکابوس مستکبران بود لیاقت میخواد کشوری فرش قرمز زیر پای امریکا وانگلیس پهن نکنه …. الان هم زیاد دل خوش نکنید هرروز صبح که بازار تشریف میبرید همه چیز در زیر سایه ی کلید تدبیر وامید گرانتر از قبل شده وفقط این وسط شما حالتون خوبه با اسرائیل .محض اطلاع اصلاح طلبان . اسرائیل دیروز اعلام کرد تا بیست و پنج سال آینده خیالمان از طرف ایران راحت شد . از شهدا الالخصوص شهدای دانشمند هسته ای خجالت بکشید و بترسید ازخشم مردم که بنیانتان را بر باد میدهد. آنوقت هرچه را که خورده اید بالا میاورید مردم ایران فهیم هستند وعده ای بیدرد مرفه اراجیف شما را میپذیرند.