والیبال ایران – آمریکا، نبرد ستاره های ایران در لس آنجلس + اسامی بازیکنان

0

تیم ملی والیبال ایران فردا صبح در لس آنجلس به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا می رود.این نخستین مسابقه ستاره های والیبال ایران در فصل جدید لیگ جهانی است.

 عکس لیگ ملتهای والیبال جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال
 سوت آغاز لیگ جهانی فردا صبح ساعت ۶:۴۰ دقیقه زده می شود. آغازگران لیگ جهانی این فصل تیم ملی والیبال ایران و آمریکا هستند. این بازی در لس آنجلس با حضور پررنگ تماشاگران ایرانی برگزار می شود.

آمریکا قهرمان دوره قبل است و تیم ایران نیز شگفتی ساز آن رقابت ها بود. مسلما تقابل با قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی سخت ترین کار ممکن برای ستاره های والیبال ایران خواهد بود اما تیم ایران فصل گذشته غول های متعددی را شکست داد و هیچ بعید نیست در این فصل نیز روند درخشان فصل گذشته خود را تکرار کند.

در دسته اول رقابت‌های مرحله گروهی لیگ جهانی والیبال هر تیم چهار بار با سایر تیم‌ها رقابت می‌کند که دو بازی در خانه و دو بازی در خارج از خانه خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه اعلام شده باید ابتدا شش بازی خارج از خانه خود را انجام دهد و سپس شش بازی در تهران برابر حریفان خود برگزار کند.

والیبال ایران تاکنون دو دوره حضور در لیگ جهانی والیبال را تجربه کرده که ره‌آورد عنوان‌های نهمی و چهارمی این مسابقات بوده است.

سرمربی تیم ملی والیبال اسامی ۱۴ بازیکن ایران را برای مسابقه با تیم ملی آمریکا، اعلام کرد.

 اسلوبودان کواچ اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی ایران را جهت دیدار با تیم ملی امریکا، اعلام کرد که به قرار زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، فرهاد پیروت پور و محمد جواد معنوی نژاد.

برنامه این دو مسابقه به شرح زیر است:

نخستین مسابقه آمریکا – ایران
شنبه، نهم خردادماه – ساعت ۱۹:۱۰ به وقت محلی
صبح یکشنبه ۱۰ خردادماه – ساعت ۶:۴۰ به وقت تهران

دومین مسابقه آمریکا – ایران
یکشنبه، دهم خردادماه – ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی
دوشنبه ۱۱ خردادماه – ساعت ۳:۴۰ بامداد به وقت تهران

کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در آمریکا برای هر بازی حدود ۱۰ هزار بلیت در نظر گرفته است که قیمت آن از ۱۵ دلار تا ۳۰ دلار بسته به صندلی مورد انتخاب متغیر می باشد که در مجموع دو دیدار حدود بیست هزار بلیت برای تماشای این دو دیدار وجود دارد.

بر اساس اعلام نجف زاده مسئول حافظ منافع ایران در آمریکا پیش بینی می شود حدود نیمی از بلیت ها را ایرانی های حاضر در لس آنجلس خریداری کنند.

همچنین برای حضور ایرانی ها در سالن اقداماتی از قبیل تهیه و تحویل پرچم و تیشرت توسط حافظ منافع ایران در لس آنجلس انجام شده است.

۳۲ تیم حاضر در لیگ جهانی

آفریقا: تونس و مصر

آسیا: ایران، قزاقستان، استرالیا، چین، ژاپن و کره جنوبی

اروپا: بلژیک، بلغارستان، چک، فنلاند، فرانسه، یونان، روسیه، پرتغال، لهستان، هلند، مونتگرو، ایتالیا، صربستان، اسلواکی، اسپانیا و ترکیه

آمریکای شمالی: کانادا، کوبا، مکزیک، پورتوریکو و آمریکا

آمریکای جنوبی: ونزوئلا، آرژانتین و برزیل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ