احتمال کاندیداتوری زهرا سادات مشیر ، همسر قالیباف

0

خبرآنلاین در تحلیلی، با نام بردن از برخی مدیران مستعفی شهرداری تهران به عنوان کاندیداهای احتمالی مورد حمایت قالی باف در انتخابات مجلس دهم، نوشت: مردان نزدیک به محمدباقر قالیباف به مدیرانش در شهرداری محدود نمی‌شوند.

گمانه‌زنی‌هایی درباره سید محمدجواد شوشتری نیز صورت گرفته است. در سال ۹۲ در لیستی که از سوی نزدیکان قالی باف منتشر شد، شوشتری گزینه او برای تصدی پست رئیس دفتر رئیس جمهور در صورت پیروزی در انتخابات بود.

همسر قالیباف زهراسادات مشیر خانواده محمدباقر قالیباف بیوگرافی مرتضی طلایی

محمد نبی رودکی نیز از دوستان قدیمی قالی باف در سپاه بود که با او به شهرداری آمد. رودکی نماینده مردم شیراز در مجلس هفتم بود و در انتخابات مجلس نهم با حمایت قالی باف در تهران کاندیدا شد اما پایش برای دومین بار به پارلمان باز نشد. احتمال کاندیداتوری او برای مجلس دهم از شیراز یا تهران نیز مطرح شده است.

علی‌اصغر خانی هم در انتخابات مجلس نهم جزو گزینه‌های قالیباف در لیست اصولگرایان بود که از راهیابی به مجلس بازماند و مرتضی طلایی کاندیدای ناکام انتخابات مجلس قبل از حوزه اصفهان بود و هر دو اینها کاندیداهای بالقوه بهارستان به حساب می آیند.

در کنار همه این مردان نام یک زن نیز در لیست احتمالی قالی باف برای مجلس دهم به گوش می‌‌رسد و او همسر قالیباف است. کاندیداتوری زهراسادات مشیر استخاره که مشاور قالی باف در امور بانوان نیز هست می تواند نگاه ها را بیش از پیش به حضور قدرتمند شهردار تهران در عرصه رقابت های پارلمانی جلب کند.

همسر محمدباقر قالیباف زهرا مشیر که در زمان دبیرستان با همشهریش محمد رضا قالیباف ازدواج کرده، دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی است و اکنون به عنوان مشاور و مدیرکل امور بانوان شهرداری به همراه همسرش در ساختمان بهشت مشغول به فعالیت است.
 قالیباف نیز که خود در سن ۲۲ سالگی ازدواج کرده و خطبه عقدش را نیز امام (ره)خوانده است؛ در این یادداشت به دغدغه‌های پدرش در ارتباط با فرزندانشان اشاره کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ