عکس جالب محسن تنابنده با عسل خاله (مادر ارسطو) در پایتخت ۴ + عکس

0
این کاراکتر جدید، خاله نقی معمولی است. بازیگر این کاراکتر پیرزنی است بی‌دندان که سعی می‌کند با شیرین کاری‌هایش فضا را مفرح کند.
در روزهایی که «پایتخت۴» ساخته سیروس مقدم به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش تبدیل شده عکس‌های مختلفی هم از پشت صحنه این سریال منتشر می‌شود و هر عکسی هم با استقبال در فضاهای مجازی روبرو می‌شود.

به تازگی عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که محسن تنابتده در آن تصویر دست شخصیت عسل خاله را در پشت صحنه فیلم «پایتخت ۴» گرفته است، این بازیگر نقش مادر ارسطو و خاله نقی را بازی می‌کند.

خبرهایی که این روزها منتشر شده حکایت از آن دارد که گویا خاله عسل، خاله خود تنابنده است.

همسر محسن تنابنده سریال پایتخت 4 سریال پایتخت بیوگرافی محسن تنابنده بازیگران پایتخت 4 بازیگران پایتخت اینستاگرام محسن تنابنده

تنابنده که شیرین‌کاری‌های خاله‌اش را در مجالس خانوادگی می‌دیده او را وارد سریال کرده تا بعد از رضا عطاران که احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی را به دامنه بازیگری تلویزیونی افزود، در این مسیر قدم برداشته باشد.

تنابنده پیشتر توانایی اش در انتخاب بازیگر را در انتخاب حسین اسکندری بعنوان کاراکتری از “گینس” که از ابتدا تا انتهای فیلم با لبهایش صدای نا به هنجار بروز میدهد نشان داده بود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ