انتشار کارنامه کنکور سراسری ۹۲

0

فهرست اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکزآزمون سراسری سال ۹۲ به منظور مصاحبه، معاینه، آزمون عملی و یا علمی و سایر مراحل گزینش این رشته‌ها روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ مربوط به دوره‌های روزانه، شبانه «نوبت دوم »، دانشگاه پیام‌نور‌، موسسا‌ت‌آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی و دوره‌های بین‌الملل دانشگاههای علوم پزشکی کشور است که فهرست ‌اسامی ‌و ‌شماره‌ داوطلبی‌ معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مذکور تا چند برابر ظرفیت هر رشته از طریق سایت سازمان سنجش در تاریخ اعلام شده منتشر خواهد شد.

معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مذکور لازم است با توجه به برنامه‌ زمانی اعلام ‌شده و ضوابط مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست معرفی‌شدگان این قبیل رشته‌ها منتشر خواهد شد، برای شرکت در مراحل مختلف گزینش رشته یا رشته‌های مربوط اقدام کنند.

اعلام تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ در ۶ آبان ماه 

پس از پایان مراحل ثبت‌نام ضمن بررسیهای لازم در صورت نیاز به تکمیل ظرفیت اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تکمیل ظرفیت و یا پذیرش در برخی رشته محل‌های جدید در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ در روز دوشنبه ۶ آبان ماه ۹۲ از طریق سایت سازمان و هفته نامه پیک‌سنجش منتشر خواهد شد.

انتشار کارنامه کنکور در دهه اول مهرماه

برای کلیه پذیرفته‌شدگان و هم چنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هریک از کد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کد رشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کد رشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در دهه اول مهرماه در سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

ارسال سئوال به صورت اینترنتی تا ۱۵ آبان ماه 

باتوجه به کنترلهای متعدد و بررسی‌هایی که به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت کد رشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت درصورتی که درباره کد رشته‌های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آبان ماه ۹۲ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان در رابطه با کد رشته‌های انتخابی و مندرجات کارنامه نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۲، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداُ خودداری کنند.

به کلیه مکاتباتی (اینترنتی و یا غیرایترنتی) که بعد از تاریخ اعلام شده در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

صفر شدن ظرفیت در ۳۵ کد رشته – محل کنکور 

برابر اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرش در ۳۵ کد رشته‌ – محل در بخش چندگروهی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر انجام نمی گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ