ما را به خیر تو امیدی نیست آقای ثروتمند!

0
چطور باور کنیم هدف او از خرید بلیت‌های بازی با ذوب‌آهن و رایگان کردن تماشای این بازی فقط و فقط حمایت از پرسپولیس و هواداران است و شاید درست‌تر این باشد که ما هم مثل پرسپولیس بگوییم به خیر تو امیدی نیست، آقای ثروتمند.
مشرق- اگر فکر می‌کنید حسین هدایتی پرسپولیس را بی‌خیال شده و رفته پی زندگی‌اش، سخت در اشتباهید. ما هم به یاد داریم که با لحنی قهرآلود گفته بود به جای هزینه کردن برای پرسپولیس، به جوان‌ها وام ازدواج می‌دهد اما چطور می‌توانستیم این ادعا را در باورهایمان جای بدهیم؟
سوابق حسین هدایتی ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی اخبار فوری پرسپولیس

مگر همین هدایتی نیست که از سال‌ها پیش برای تصاحب بزرگترین صندلی در باشگاه پرسپولیس خود را به در و دیوار می‌کوبد و به هر ریسمانی چنگ می‌اندازد؟ در تازه‌ترین اقدامش هم بدون هماهنگی با مدیران باشگاه، مدعی شده که با خرید همه بلیت‌های بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، حضور در ورزشگاه را برای هواداران پرسپولیس رایگان خواهد کرد.

این اقدام او شاید برای هواداران جالب توجه باشد اما خوب می‌دانیم که هدایتی به چه منظوری دوباره به سمت پرسپولیس مایل شده. آن هم درست موقعی که بحث اسپانسر به جدی‌ترین شکل درآمده. حسین هدایتی البته پیش‌ از این و در لیگ قهرمانان هم با خرید بلیت‌های بازی پرسپولیس- الهلال و پرسپولیس- النصر ورود تماشاگران به ورزشگاه را راحتی بخشیده بود که آن موقع می‌گفت بازی با عربستانی‌ها را بازی ملی تلقی کرده و البته پول بلیت‌ها را هنوز هم به باشگاه نداده است.
امروز اما با چه توجیهی می‌توانیم این رفتار او را که مقابله علنی با مدیران پرسپولیس است، بپذیریم؟ آن هم در حالی که هیچ رابطه‌ای بین او و مدیریت فعلی باشگاه وجود ندارد و وزارت ورزش هم نزدیک شدن هدایتی به پرسپولیس را نمی‌پسندد. حتی اگر اختلاف‌های وزارت ورزش با حسین هدایتی را نادیده بگیریم، چطور می‌شود پذیرفت کسی که همچنان مدعی مالکیت پرسپولیس است، بدون هماهنگی با مدیران این باشگاه به سازمان لیگ برود و خرید بلیت‌های بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را پیشنهاد بدهد؟ آن هم با همراهی امیر عابدینی که همین چند ماه پیش و برای تصاحب پرسپولیس با هدایتی ائتلاف تشکیل داده بود و حالا عضو هیات رییسه سازمان لیگ است.

سوال مهم‌تر اینکه اگر خود هدایتی در پرسپولیس مسوولیت داشت، به خریداران بلیت بازی‌های تیمش چه واکنشی نشان می‌داد؟ مگر همین حسین هدایتی نبود که وقتی دستش از سهام و امتیاز باشگاه کوتاه ماند، می‌‌گفت از هزینه کردن برای پرسپولیس ضرر کرده؟ مگر او نبود که ریال به ریال پول‌هایی را که می‌گفت به دلخواه خودش برای پرسپولیس خرج کرده، لیست کرد و برای زیر فشار گذاشتن باشگاه این لیست را در اختیار رسانه‌ها قرار داد؟

حالا چطور باور کنیم که هدف و خواسته او از خرید بلیت‌های بازی با ذوب‌آهن و رایگان کردن تماشای این بازی فقط و فقط حمایت از پرسپولیس و هواداران است؟ نمی‌خواهیم در خیر بودن نیت هدایتی تردید کنیم اما شاید درست‌تر این باشد که ما هم مثل پرسپولیس بگوییم به خیر تو امیدی نیست، آقای ثروتمند.

علی اسدی (تحلیلگر روزنامه ایران ورزشی)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ