پسر غرضی: فیلم اصلی مستند پدرم از صدا و سیما پخش نشد

0

مسئول رسانه های و نماینده تام الاختیار غرضی با بیان اینکه فیلم مستند پخش شده از صدا و سیما مورد تایید آقای غرضی نیست، افزود: صدا و سیما به جای فیلم اصلی فیلم دیگری که به تایید آقای غرضی نرسیده بود را پخش کرد.

به گزارش مهر، محمد زهیر غرضی مسئول رسانه ای و نماینده تام الاختیار غرضی در حاشیه نشست خبری غرضی با بیان اینکه فیلم پخش شده در ساعت ۲۳:۳۰ از سیما فیلم مورد نظر ما نبود، افزود: وقتی که آقای غرضی تایید صلاحیت شدند افرادی از صدا و سیما با ما تماس گرفتند و گفتند این فیلم باید  با این مشخصات باشد لذا ما نیز به آقای فرزاد اعتماد کردیم و ایشان عطارزاده را به ما معرفی کرد تا فیلم غرضی را بسازد ما نیز مبلغ ۱۲ میلیون تومان بابت این کار پرداخت کردیم اما این فیلم را به ما تحویل ندادند تا کار به جایی رسید که مستند ساخته شده را خودشان تحویل صدا و سیما دادند.

وی ادامه داد: وقتی ما این فیلم را نگاه کردیم دیدیم حتی در مورد سمت آقای غرضی نیز اشتباه شده لذا در روز چهارشنبه زمان مناظره خدمت آقای دانشور رسیدیم و گفتیم می خواهیم فیلم را عوض کنیم که وی گفت اگر تا ۲۴ ساعت قبل از پخش مستند این فیلم را در اختیار ما بگذارید اشکالی ندارد.

غرضی با بیان ای که ۴۸ ساعت قبل از پخش مستند غرضی فیلم دوم را تقدیم صدا و سیما کردیم افزود: بعد از آن با کمیسیون تماس گرفتیم و آنها گفتند ما نمی توانیم باید فیلم اول را پخش کنیم، پس از پیگیری های انجام شده خدمت آقای ضرغامی رسیدیم که ایشان گفتند کمیسیون انتخابات تصویب کرده که فیلم اول پخش شود. پس از آن ما اعتراض کردیم و تلفنی از تمام اعضای شورای تبلیغات تاییدیه گرفتیم تا فیلم دوم پخش شود. اما متاسفانه آقای دانشور مسئول کمیته ستاد انتخابات رسانه ملی فیلم اول را که مورد تایید نبود پخش کرده است.

مسئول رسانه ای غرضی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما دلیل این کار چه بود؟ گفت: بسیار روشن است چون ما این فیلم را می خواستیم با هزینه بسیار کم تولید و پخش کنیم و چون بسیاری از کاندیداها هزینه زیادی برای فیلم مستند خود کرده اند در اصل می خواستند نوعی تبلیغ منفی کند و در انتخابات بعدی بگویند دیدید فیلم آقای غرضی چقدر ضعیف بود به خاطر اینکه کم هزینه کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ