پرسپولیس یادش رفته ۱۰ سال است سپاهان را نبرده‌؟

0

فارس، علی حمودی در خصوص اظهارات بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس و همچنین شرایط سپاهان صحبت‌های زیر را انجام داد.

شنیدی بازیکنان پرسپولیس نسبت به داوری چه انتقاداتی کرده‌اند؟

یک چیزهایی شنیده‌ام ولی ظاهرا پرسپولیسی‌ها یادشان رفته که نتوانسته‌اند در ۱۰ سال اخیر در اصفهان، سپاهان را ببرند. به نظر من این مسائل بهانه است چون تیمی که ۱۰ سال در اصفهان نباخته دیروز هم ۱۱ نفره به پرسپولیس نمی‌باخت.

اما به نظر می‌رسد اخراج زود هنگام میثم حسینی در روند پرسپولیس تاثیر داشت.

فوتبال همین است، ما در خیلی جاها ۱۰ نفره بوده‌ایم ولی به بازی ادامه دادیم. یادتان نیست زمانی که من بازیکن فولاد بودم، مقابل پرسپولیس در دقیقه ۱۰ خودم از زمین اخراج شدم ولی تیم ما تا دقیقه ۱۲۰ با پرسپولیس بازی کرد و حتی می‌توانست در جریان بازی این تیم را شکست دهد. در آن بازی تا پنالتی‌ها پیش رفتیم، آن ۱۰ نفره قبول نیست؟ من فکر می‌کنم آنها دنبال بهانه نگردند، بهتر است. چون وقتی یک تیمی ۱۰ نفره می‌شود بازیکنان دیگر باید جور آنها را بکشند. در همین بازی‌های گذشته خیلی از پنالتی‌های سپاهان گرفته نشده پس اگر پرسپولیسی‌ها جای ما بودند، لیگ باید تعطیل می‌شد!

به نظرت صحنه اخراج حسینی درست بود و پنالتی گرفته شده صحیح بود؟

حتما قهرمانی به آن صحنه نزدیک‌تر بوده ولی فکر می‌کنم حسینی پا پرت کرد و به خلیل‌زاده ضربه زد.

میثم حسینی مدعی شده عقیلی و ابراهیمی هم گفته‌اند نمی‌دانند قهرمانی چه طور آن صحنه را پنالتی گرفت.

بازیکنان در حین بازی ممکن است با هم حرف‌های زیادی بزنند. بهتر است از خود عقیلی و ابراهیمی بپرسید که چه گفتند و چه بین آنها رد و بدل شده است.

پس معتقدی اگر پرسپولیس ۱۱ نفره هم بود نمی‌توانست سپاهان را ببرد.

من نمی‌دانم چرا وقتی یک تیم می‌بازد حرف‌ها به این سمت و سو می‌رود. ما از خدایمان بود پرسپولیس ۱۱ نفره باشد. چون آن زمان با فکر باز بازی می‌کردیم و اتفاقا این جور نمی‌شد که این همه موقعیت از دست بدهیم. تیم ما شکل گرفته و به دنبال رقیب می‌گردد. به اعتقاد من ۱۰ نفره و ۱۱ نفره بودن حریف برای ما فرقی نداشت.

به نظر می‌رسد رفتن رحیمی یک جورایی هم شوک مثبت بود و هم منفی.

رحیمی برای تیم زحمت زیادی کشید و گردآوری چنین بازیکنانی کار سختی بود که رحیمی انجام داد. در این تیم آرامش حکمفرماست و وقتی بازیکن کارش را انجام می‌دهد دیگر عوامل دخالتی در امور ندارند. اتفاقا وقتی سپاهان می‌برد همه خوشحال می‌شوند و دیشب شب خوبی برای اصفهانی‌ها بود و کارگران یک کارخانه هم خوشحال شدند.

هفته آینده هم که دربی دارید؟

بازی با ذوب‌آهن هم به یک نوعی دربی است و ما روی این مسابقه تمرکز کرده‌ایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ