غیرتی که در شنای مختلط غرق می شود!

2

همه می دانیم گزارش ها و هشدارهایی که درباره رفتارهای غلط برخی اقشار و گروههای جامعه در رسانه ها منتشر می شود به معنای آن نیست که بخش اعظم یا روح کلی جامعه ایرانی از مسیر ارزش ها و هنجارهای اخلاقی فاصله گرفته باشد. ایران همیشه به خانواده ها و جوانان با غیرت و پایبند به اصول اخلاقی خود که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند می بالد اما در هر جامعه ای آسیب هایی بروز پیدا می کند که یا ریشه در جهل دارد و یا در دنیاپرستی و خو کردن به لذت ها و خواهش های زودگذر.

این گزارش نیز شرح حال اقلیتی است که پشت به ارزش های اخلاقی کرده اند و غیرت را که مایه انسجام خانواده و اجتماع است به قربانگاه دنیاپرستی برده اند.

عکس استخر مختلط پارتی مختلط استخر مختلط استخر زنان استخر بانوان

امکاناتی که مفرح ذات است

از بیرون که به این برج ها نگاه می کنی، هیبت ظاهری آن ها آدم را می گیرد. هر کدام از این برج ها برای خودش شهری است که همه امکانات را در خودش دارد. استخر، سونا، جکوزی، سینما، زمین تنیس، سالن های بزرگ ورزشی چندمنظوره برای ورزش هایی همچون فوتبال، بدنسازی، والیبال و بسکتبال.

وجود چنین امکاناتی هیچ اشکالی ندارد و حتی مایه خرسندی و به قول سعدی «مفرح ذات» است. اما برخی رفتارها از گروهی از ساکنان این برج ها سر می زند که در نهایت تاسف برانگیز بودن، عرق شرم بر پیشانی شنونده می نشاند.

گروهی از مردان و زنان ساکن این برج ها بی آن که هیچ نسبت فامیلی و محرمیت با هم داشته باشند و تنها از سر دوستی، به صورت گروهی در استخر اختصاصی برج، با همدیگر شنا می کنند! حتی بعضی مردان به زنان دیگر، آموزش شنا می دهند!

هنوز ماجرا پایان نیافته است. در کنار این رفتارها، این افراد برهنه با همدیگر عکس های یادگاری می گیرند! آن ها با وضعیتی ناشایست در کنار همدیگر می ایستند و می نشینند و عکس می گیرند. شوهر زنانی که با مرد یا مردان نامحرم دیگر با ژست هایی زننده عکس می گیرند هیچ اعتراضی نمی کنند و زن های مردانی نیز که کنار زن یا زنان نامحرم دیگر با همین ژست های ناجور عکس می اندازند، شکایتی ندارند! اعتراض و شکایت که هیچ (!) قهقهه های مستانه هم سر می دهند.

فقط برج نیست!

ناگفته نماند که این آسیب تاسف بار تنها در چنین برج هایی رخ نمی دهد بلکه تعدادی از اکیپ های دوستی متشکل از زن و شوهرها و یا تشکیل شده از پسران و دختران مجرد نیز، چنین رفتارهای نابهنجاری را انجام می دهند. البته این گروه ها به علت دسترسی نداشتن به استخر اختصاصی و زندگی نکردن در مجتمع ها و برج ها، در شمال کشور ویلاهای دارای استخر اجاره می کنند .

وقتی دادستان هم لب به اعتراض باز می کند

برای اطلاع بهتر از این موضوع، ابتدا سراغ یک استخر در شمال تهران می رویم. می گویند استخر قرق است یعنی چند ساعتی استخر را یکجا اجاره داده اند به چند نفر؛ اما وقتی دو تا دختر و بعد چند تا پسر راحت وارد استخر می شوند چشم هایت گرد می شود بله استخر مختلط در زیر پوست شهر.

البته دادستان تهران هم درباره استخرهای مختلط هشدار داده و گفته دستگاه هایی که بودجه ورزش را می گیرند باید پاسخگو باشند. با چند استخر خصوصی تماس گرفتیم و تازه فهمیدیم برگزاری یک پارتی مختلط در استخر کار سختی هم نیست.

همانطوری که اول گزارش گفتیم تعداد افرادی که برای لذت و هیجان این محافل را برای خودشان ترتیب می دهند خیلی محدود است اما الان که این ویروس خطرناک فرهنگی تازه مراحل اولیه اش را طی می کند باید برای درمانش فکری کرد./خط خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حسن می گوید

    رهرو آن نیست گهی تند گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود بله وقتی یک جامعه را به شدت بسته نگه داری همینجوری میشه دیگه

  2. افشین می گوید

    مگه الان غیرتی هم توی جامعه مونده از کدوم غیرت حرف میزنید