دستگیری تعدادی دختر و پسر جوان در ۲ پارتی مختلط + عکس

0
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری تعدادی دختر و پسر جوان در دو پارتی شبانه مختلط خبر داد.

سردار مسعود جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهرستان عباس آباد قرار گرفتند. در ادامه ماموران با دستور قضایی وارد عمل شده و تعدادی دختر و پسر جوان را در این مهمانی دستگیر کردند.

 

مهمانی مختلط مهمانی شبانه فیلم پارتی مختلط فیلم استخر مختلط عکس پارتی مختلط عکس استخر مختلط سایت پارتی مختلط دعوت پارتی مختلط پارتی مختلط پارتی شبانه

 

وی افزود: در بازرسی از این ویلا مقداری مشروبات الکلی و موادمخدر کشف شد که متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: در جریان تحقیقات مشخص شد، اغلب دستگیر شدگان اهل شهرهای تهران و رشت هستند که از طریق صاحب ویلا و به صورت اینترنتی دعوت شده بودند.

 

مهمانی مختلط مهمانی شبانه فیلم پارتی مختلط فیلم استخر مختلط عکس پارتی مختلط عکس استخر مختلط سایت پارتی مختلط دعوت پارتی مختلط پارتی مختلط پارتی شبانه

 

جعفری نسب افزود: هفته گذشته ماموران در جریان برگزاری یک میهمانی مختلط در ساری قرار گرفتند که سر و صدای موزیک و رفت و آمد دختران و پسران جوان به آن خانه باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی شده بود.

وی خاطر نشان کرد؛ پس از تایید موضوع از سوی پلیس امنیت، تیمی از ماموران وارد عمل شده و چهار مرد و ۱۳ دختر جوان را در این میهمانی دستگیر کردند. در بازرسی از خانه نیز مشروبات الکلی و موادمخدر کشف شد.

 

جعفری در پایان هشدار داد: والدین باید نظارت بیشتری را بر روی فرزندان خود به خصوص جوانان داشته باشند و در صورتی که آنها قصد رفتن به میهمانی را دارند، فرزندان را تا محل برگزاری میهمانی همراهی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ