بی شرمی های موبایل به دست ها، در خاکسپاری هادی نوروزی

0

هانی و هانا فرزندان هادی نوروزی اگر این عکس را در آینده ببینید چه حس و حالی خواهند داشت؟

هانی و هانا قطعا این عکس را خواهند دید، عکسی که پدر آنها در جایگاه ابدی اش قرار گرفته است و روی او خاک می ریزند. چه کسی این عکس را گرفت؟ چه کسی به خود اجازه داد چنین کاری انجام بدهد؟

در مراسم تشییع و خاکسپاری کاپیتان فقید پرسپولیس باز هم شاهد بی شرمی موبایل به دستانی بودیم که حتی ملاحظه غم و اندوه خانواده هادی را هم نداشتند. این موبایل به دستان از همه چیز عکس گرفتند، از تابوت هادی، از مزار هادی، آنها شور و شوق زیادی هم برای گرفتن عکس سلفی داشتند. سلفی با عابدزاده، با علی دایی و حتی با تابوت هادی نوروزی. اصلا هم فکر نکردند این کار تا چه اندازه غیر اخلاقی و بی شرمانه است.

کاش فرهنگ اخلاق مداری موبایلی هم نهادینه می شد. کاش مشتاقان عکس و سلفی می فهمیدند خاکسپاری یک جوان جای عقده گشایی و گرفتن عکس نیست. کاش می فهمیدند که خاکسپاری یک چهره مشهور جای خوبی برای ذوق زدگی از دیدن ستاره های بزرگ نیست.

در مراسم های تشییع جنازه و خاکسپاری باز هم اوج بی فرهنگی موبایل به دستان را دیدیم. این بی فرهنگی تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در آینده و در خاکسپاری یک چهره مشهور دیگر باز هم چند نفر دیگر با تابوت عکس خواهند گرفت؟ چقدر سخت که به سلفی بگیران یاد بدهیم حداقل در مراسم خاکسپاری کمی مراعات حال خانواده متوفی را بکنند، چقدر سخت….

دلنوشته/ سارا گلدار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ