دختر جوان تهرانی: دوست پسرم به من تجاوز کرد و گفت به من خیانت کرده ای

0
دختر جوانی به اتهام خیانت، توسط پسر مورد علاقه‌اش مورد تعرض قرار گرفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختری که پسر موردعلاقه‌اش را به تعرض متهم کرده‌ در حالی از دادگاه برای او درخواست مجازات کرد که پسر جوان نیز شاکی را به خیانت متهم کرده ‌است.
بنابر این گزارش؛ چندی‌قبل دختر جوانی به مأموران خبر داد توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته ‌است؛ او گفت: «پسری که به من تعرض کرده جوانی است که به من ابراز علاقه کرده و خواستار ازدواج با من بود، وقتی از من جواب منفی شنید مرا مورد آزار قرار داد».

این دختر گفت: «ما مدتی با هم ارتباط داشتیم و آرش خیلی به من ابراز علاقه می‌کرد اما بعد از مدتی دیگر به من توجه نمی‌کرد و یک روز مدعی‌ شد به او خیانت کرده‌ام به همین خاطر هم به من تجاوز کرد و گفت این کار را کردم که یادت باشد دیگر خیانت نکنی، حالا از او شکایت دارم و این جوان باید مجازات شود». مأموران با شکایت دختر جوان، پسر مورد علاقه او را بازداشت کردند و تحقیقات از این جوان آغاز شد آرش به پلیس گفت: من به این دختر تجاوز نکردم چیزی که باعث شکایت او شده‌ ناراحتی‌ای است که از من دارد.

او دختر جوان را به خیانت متهم کرد و گفت: مدت‌ها بود که با این دختر دوست بودم و رابطه خوبی با هم داشتیم. من واقعا عاشقش شده‌ بودم و مشکلی با هم نداشتیم تا اینکه یک روز وقتی با دوستم کیان بیرون رفته‌ بودم متوجه واقعیتی تلخ شدم. ما سوار ماشین بودیم ماشین را من از پدرم گرفته بودم تا با کیان دوری بزنیم. تمام‌مدت کیان داشت با تلفن صحبت می‌کرد معلوم بود یک دوست معمولی پشت ‌خط نیست و یک رابطه عاشقانه بین کیان و کسی که پشت خط است برقرار شده و وقتی از او پرسیدم با چه کسی صحبت می‌کنی نام دختری را آورد که من با او دوست بودم، خیلی تعجب کردم. اصلا نمی‌خواستم باور کنم به من خیانت شده ‌است از کیان همه مشخصات دختر را پرسیدم و وقتی مشخص شد واقعا به من خیانت شده، به دوستم گفتم من عاشق این دختر بودم و با خانواده‌ام صحبت کرده‌ بودم که به خواستگاری‌اش برویم حالا که این‌طور ناجوانمردانه با من رفتار کرد دیگر با او ارتباطی ندارم و خودم را کنار می‌کشم و دیگر نمی‌خواهم او را ببینم.

کیان موضوع را به این دختر گفته ‌بود و شاکی وقتی با من تماس گرفت، گفتم برایم دیگر ارزشی ندارد و نمی‌خواهم با او ازدواج کنم، همین هم باعث شد از من شکایت کند». دختر جوان نیز دراین‌باره گفت: «آرش بارها من را موردتعرض قرار داد و بعد هم به من گفت اگر سکوت کنی با تو ازدواج می‌کنم اما حالا می‌گوید تو خیانت کردی. من از او شکایت دارم». هیأت قضائی شعبه چهارم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران با صدور قرار بازداشت برای آرش، تحقیقات خود را دراین‌باره ادامه می‌دهد.

منبع: ساعت ۲۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ