سن واقعی سیدمهدی رحمتی چقدر است؟

0
دیروز کارلوس کی روش در خصوص عدم دعوت از رحمتی به تیم ملی در بخشی از حرف هایش اعلام کرد رحمتی ۳۵ ساله است و در جام جهانی ۳۸ ساله خواهد بود. اما سن واقعی رحمتی این نیست.
صحبت های کی روش در حالی در رسانه‌ها منتشر شد که مراجعه به ویکی پدیای سید مهدی رحمتی حکایت از تولد رحمتی در ۱۴ بهمن سال ۱۳۶۱ دارد و این یعنی دروازه بان استقلال در مرز ۳۳ سالگی قرار دارد نه ۳۵ سالگی، و این صحبت اشتباه کی روش عیناً در رسانه ها منتشر شد!

همسر مهدی رحمتی بیوگرافی مهدی رحمتی اینستاگرام مهدی رحمتی

مهدی رحمتی در برنامه نود تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۹۲ هم که حضور یافته بود با دیدن تاریخ تولدش اشاره کرد که یک روز من را بزرگتر نشان داده اید! و این نشانگر صحت اطلاعات ویکی پدیای سید مهدی رحمتی است.

همسر مهدی رحمتی بیوگرافی مهدی رحمتی اینستاگرام مهدی رحمتی

نکته جالبی که شاید علت اشتباه کی روش در اعلام سن رحمتی هم شده باشد اعلام تاریخ تولد رحمتی در سایت سازمان لیگ است که وی را به اشتباه متولد سال ۱۳۵۹ معرفی کرده و این یعنی رحمتی ۳۵ سال دارد!

همسر مهدی رحمتی بیوگرافی مهدی رحمتی اینستاگرام مهدی رحمتی

با تمام این اوصاف در جام جهانی ۲۰۱۸ سید مهدی رحمتی ۳۵ ساله خواهد بود، سنی که با مرور سن دروازه بان های بزرگ در جام جهانی آنچنان هم بالا به نظر نمی رسد، چرا که برای دروازه بان سن ۳۴-۳۵ سالگی اوج پختگی است. البته بر این نکته نیز تائید داریم که انتخاب اعضای تیم تنها و تنها بر عهده و با نظر سرمربی تیم ملی است چرا که وی پاسخگوی نتایج تیم خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ