واکنش قاضی پور به توهین برنامه فیتیله ؛ آقای سرافراز فیتیله ات را پایین می کشم

0

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پی اهانت برنامه تلویزیونی فیتیله به مردم و زبان آذربایجان پیامی صادر کرد که مشروح آن به شرح ذیل است:

مردم شریف و غیور آذربایجان در طول تاریخ ثابت کرده اند که همواره از اصول و آرمان های انقلاب در پیروی از ولایت معظم فقیه و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران پیش قدم بوده اند . اما صدا و سیما با ساخت برنامه هایی که به زبان و مردم آذربایجان سرافراز ایران اسلامی توهین می کند ، دل این مردم انقلابی را اندوهگین می نماید.

آقای سرافراز، مگر نشنیده ای که امام خمینی (ره) فرموده اند آذربایجان پشتیبان اسلام بوده ، هست و خواهد بود ، مگر نشنیده ای که رهبر معظم انقلاب بارها بر انقلابی بودن و موثر بودن مردم آذربایجان سرافراز تاکید داشته اند. آقای سرافراز ! مگر نشنیده ای که مردم آذربایجان ، همیشه با شعار آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده اند ؟ حال چگونه عده ای به خود اجازه می دهند تا به این ملت انقلابی در سازمان تحت مدیریت شما توهین نمایند؟

آقای سرافراز! حالا که برنامه تلویزیونی فیتیله به سرافرازان ایران اسلامی ، مردم آذربایجان انقلابی توهین کرده و با احساسات مردم بازی کرده است . مطمئن باش به عنوان نماینده ملت فیتیله ات را پایین می کشم تا اینکه صدا و سیما رسما از ملت غیور آذربایجان عذرخواهی نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ