قرارداد ۹۰۰ میلیونی یک بازیکن با باشگاه بی پول!

0

باشگاه ملوان با مشکلات مالی روبه‌رو است و بازیکنان این تیم بارها از این اتفاقات گلایه کرده‌اند. تا اینجای فصل برخی از بازیکنان مبالغ ناچیزی را دریافت کرده‌اند و حتی مازیار زارع در گفت‌وگویی اعلام کرد که برخی از بازیکنان ملوان معطل ۱۰۰ هزار تومان پول هستند.

نکته جالب اما این است که قرارداد برخی از بازیکنان نامی این تیم با وجود مشکلات باشگاه بالاست. به طور مثال قرارداد برخی از بازیکنان ۹۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومان است. دلیل قرارداد بالای برخی از بازیکنان به اتفاقات پیش از آغاز فصل برمی‌گردد. زمانی که داریوش بهشتی برای مالکیت ملوان پا پیش گذاشت، برخی از بازیکنان ملوان قرارداد بالایی با باشگاه بستند و به این موضوع فکر می‌کردند که باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و دیگر به لحاظ مالی مشکلی نخواهد داشت.

در این میان برخی از مسئولان وقت ملوان نیز در بستن قرارداد بازیکنان دخیل بودند، تا جایی که بهشتی نسبت به این موضوع اعتراض کرده بود. اکنون پس از رفتن بهشتی و واگذار نشدن ملوان به بخش خصوصی، مسئولان این باشگاه برای پرداخت پول بازیکنان دچار مشکل شده‌اند به طوری که به بازیکنان تیم‌شان اعلام کردند که توان پرداخت مبلغ قراردادشان را ندارند. تاکنون بیشترین مبلغ پرداختی ۶۵ میلیون تومان به بازیکنی است که ۹۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته است. با توجه به مشکلات مالی ملوان بعید است که رقم پرداختی‌ها باشگاه به بازیکنی که قرارداد ۹۰۰ میلیونی بسته است، به بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون برسد.

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ