چه موقع کاشت ایمپلنت پس زده می شود+فیلم واقعی جراحی

0

لطفا برای دیدن فیلم واقعی جراحی روی لینک انتهای مطلب کلیک نمایید.

بعضی وقتها اشخاصی  که قصد ایمپلنت دارند فاصله زمانی زیادی رو بین کشیدن دندان های خود و کاشت ایمپلنت ایجاد می کنند که این کار اصلا توصیه نمیشه و باعث می شود طول درمان موفقیت آمیز نباشه و لثه و استخوان فک و دهان ایمپلنت را پس بزند. برای اینکه با مشکل پس زدن ایمپلنت مواجه نشوید  می توانید از روش های متفاوتی کمک بگیرید.

مراحل ایمپلنت دندان عکس ایمپلنت دندان رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی بهداشت دهان و دندان ایمپلنت چیست

دانستنی هایی پیرامون ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ها به این صورت است که درون استخوان فک یا همان دهان ولثه قرار داده می شود که جنس آن تیتانیوم خالص است و برای نگهداشتن روکش های موجود که قرار است  جای تاج دندان قرار داده شوند جایگزین ریشه دندان  می شوند استفاده میگردند. سپس بعد از اینکه به وسیله ی استخوان فک ریشه های مصنوعی پیوند خوردند، روی این ریشه ها ی پیوند خورده دندانهای جدید نصب می گردد و مطمئن باشید این دندادن ها بسیار طبیعی بوده اند و کاملا شبیه به دندادن های طبیعی یک انسان مشاهده می شوند.

روکش های دندان به طور ثابت با استفاده از چسب مخصوص دندانپزشکی به ایمپلنت متصل می شوند. همین طور هنگاهمی که گیر کافی در دهان برای دندانهای ایمپلنت شده مصنوعی شخص بیمار وجود نداشته باشد، از ایمپلنت های بسیار نازک یا حتی مینی ایمپلنت ها برای اینکه ایمپلنت ثابت و پایدار نگداشته شود  به جای محل گیرمی توانید دندان مصنوعی  یا همان ایمپلنت استفاده نمایید.

قبل از اینکه بخواهید اقدامی برای ایمپلنت دندادن هایتان کنید با دندانپزشک خود این روش ترمیمی را درمیون بگذارید. یکی از مواردی که حائز اهمیت است استخوان فک و دهان و لثه ها سالم باشند و بیمار سلامت جسمانی  برخوردار باشد. اگر شخص سابقه بیماری هایی مثل سابیدگی یا براکسیسم ندانها یا بیماری های مزمن یا دیابت و …داشته باشند، درمان ایمپلنت ممکن است موفقعیت آمیز نباشد.

مراحل ایمپلنت دندان عکس ایمپلنت دندان رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی بهداشت دهان و دندان ایمپلنت چیست

در اشخاص مختلف میزان اینکه عمل ایمپلنت موفقعیت آمیز باشه  متفاوت است که به علل گوناگونی بستگی دارد. حتی این تفاوت در فک های بالا و پایین برای ایمپلنت وجود دارد. درصد موفقیت  آمیز بودن ایمپلنت دندانینود به طور متوسط  ۵% اعلام شده است.

اگر دندان از بین رفته غیر عفونی و سالم باشد و اینکه استخوان فک  بخاطرعفونت از بین نرفته باشد، برای عمل ایمپلنت و جایگزینی همزمان درصد موفقعیت بالایی هست.

دندانهای عقبی دهان که در انتهای فک قرار دارند که اکثرا و به طور معمول دارای  چند ریشه هستند و اولین دندان های بزرگ قسمت عقب  دهان که دارای دو یا سه ریشه هستند، جای گذاری ایمپلنت بلافاصله بعد از کشیدن دندان امکان پذیر نمیباشد و زمان مناسب آن حداقل ۶ هفته است.

بعد از کشیدن دندان، استخوان فک به مرور زمان از بین خواهد رفت. دندانپزشک خوب تلاش میکند تا بلافاصله بعد از فراهم شدن امکانات، ایمپلنت را در جای کشیده شده نصب کند.

ویژگی های داشتن ایمپلنت دندانی

ایمپلنت های دندانی  برای اشخاصی از قبیل زیر مناسب است:

– اشخاصی که با دندان مصنوعی متحرک نمی توانند مواد غذایی  را خوب بجوند.

– اشخاصی که  تمایلی برای استفاده از دندان مصنوعی متحرک ندارند و همین طور دندان هم ندارند.

– اشخاصی که به بریج  یا پروتز ثابت و پایدار نیاز پیدا کرده اند اما  نمی خواهند جای خالی دندانی که از بین رفته و آن را کشیده  اند در کنار دندان های سالم اشان از بین برود یا تراشیده شود.

– اشخاصی که دوست دارند دندانهایی شبیه به بهم و زیبا و یکدست و طبیعی داشته باشند.

مراحل ایمپلنت دندان عکس ایمپلنت دندان رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی بهداشت دهان و دندان ایمپلنت چیست

چه اشخاصی برای دریافت ایمپلنت دندانی ویژگی های مناسبی را ندارند؟

به خاطر اینکه د تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشتیم ایمپلنت، امروزه  اشخاص زیادی به انجام این روش درمانی  برای دندان های خودشان  علاقه مند می شوند معمولا اگر شخص در کشیدن دندانها و پروتز ثابت و پایدار مشکلی نداشته باشد و سیستم بدن آن هم به طور کامل سالم باشد، می تواند داوطلب دریافت ایمپلنت باشد.

در انجام ایمپلنت های دندانی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

اکثر ایمپلنت هایی که انجام می شود در یک جلسه  جایگزاری  می شوند وبعد از آن شخص برای معاینه و چکاپ میرود تا زمانی که وقت انجام دادن پروتز یا قسمتی از دندانی ایمپلنت  برسد ودر این قسمت جایگزین دندان دائمی ایجاد گردد . در بعضی از موارد ممکن است استخوان فک آن شخص ضعیف باشد در این صورت بایستی با مواد  اولیه و مفید استخوانی تقویت شود ، که این اتفاق ممکن است قبل از جایگذاری ایمپلنت ها د رجای خالی صورت گیرد و یا اینکه در حین قراردادن آنها.

لطفا برای دیدن فیلم واقعی جراحی روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع: ایمپلنت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ