پاسخ جنجالی مهرواه شریفی‌نیا به فالوورش در اینستاگرامش +عکس

0

اولین سریال صدقسمتی تلویزیون یا همان “کیمیا” تقریبا از همان هفته ابتدایی نمایش اش در کانون نقد قرار داشت.نقدهایی که در قسمتهای ابتدایی گافهای تاریخی و گافهای طراحی صحنه را دربرمی‌گرفت.

اما روز گذشته این انتقادهایی از سوی امیر اسکندری طراح گریم سریال «کیمیا» در روزنامه «هفت صبح» منتشر شد. وی مدعی شد مهراوه شریفی نیا برای پیر شدن نقش « کیمیا» اجازه نمی داد از لاتکس و خط های پر رنگ صورت و لنز استفاده شود. اما مهراوه شریفی نیا درباره این ادعای اسکندری با بیان اینکه در سریال «معمای شاه» از لنز استفاده کرده است، به آی سینما گفت: «الان همه دوستان می توانند، آخرین عکسی که من در اینستاگرام منتشر کردم را ملاحظه کنند و ببینند که آیا من اجازه دادم روی صورتم خط پیری بکشند یا نکشند. متاسفانه هجمه انتقادات به امیر اسکندری آن‌قدر شدید است که ایشان می خواهد تمام مشکلات کاری خودشان را به گردن من، مادرم، رضا کیانیان، جواد افشار کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه کننده «کیمیا»  بندازد.»

امروز مهراوه شریفی نیا، عکسی از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. او به سوالات فالوورهایش که چرا اجازه نداده است از لاتکس و خط های پر رنگ صورت و لنز برای گریمش استفاده کنند،حرف هایی زده است که در این میان یکی از پاسخ هایش، ناراحتی شدید او از طراح گریم «کیمیا» را نشان می دهد که آن را در ادامه می بینید:

سریال کیمیا بیوگرافی مهراوه شریفی نیا بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام مهراوه شریفی نیا

سریال کیمیا بیوگرافی مهراوه شریفی نیا بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام مهراوه شریفی نیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ