بهرام رادان: «بارکد» شاد و سرگرم کننده است

0
بهرام رادان بازیگر سینما در خصوص نقش متفاوتش در «بارکد» ؛ گفت: من بازیگر پرکاری نیستم و سعی می‌کنم انرژی‌های ذخیره شده‌ام را به خوبی در نقش‌هایی که برعهده می‌گیریم، به تصویر بکشم.
فیلم بارکد بیوگرافی بهرام رادان اینستاگرام بهرام رادان
وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «بارکد» فضای شاد و سرگرم‌کننده‌ای داشت و به شدت از حضورم در این اثر راضی بودم.
رادان در خصوص دیدن این فیلم در کنار منتقدان و اهالی رسانه در برج میلاد اظهار داشت: همیشه دیدن فیلم در کنار اهالی رسانه و منتقدان سنگینی خاصی دارد که خداروشکر فیلم‌ ما از این نگاه سربلند بیرون آمد و توانست نظر همگان را به خود جلب کند که امیدوارم در اکران عمومی هم مورد استقبال قرار گیرد.
رادان در خصوص جشنواره سی و چهارم و موفقیت فیلم‌ها تصریح کرد: جشنواره سی و چهارم، جشنواره خوبی بود. از این به بعد دیگر منتظر آثار درخشانی از کارگردانان صاحب نام سینما نخواهیم شد؛ چون این جشنواره نشان داد که هر فیلمساز جوانی می‌تواند یک شاهکار هنری را خلق کند.
وی در پایان در مورد تلخی فیلم‌های این دوره از جشنواره خاطرنشان کرد: هر اثری که ساخته می‌شود، برگرفته از فضای جامعه و مردم است و استقبال از این اثر، کارگردانان را به سمت ساخت چنین موضوعاتی سوق می‌دهد.
اگر مردم غم را پس بزنند حال و هوای فیلم‌ها تغییر می‌کند و به سمت شادی می‌رود. «بارکد» یکی از فیلم‌هایی است که توانسته این فضا را بشکند و لبخند و سرگرمی را برای لحظاتی هر چند کوتاه برای مخاطبان به نمایش درآورد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ