فرج الله سلحشور درگذشت + مراسم تشییع

0

بصیر سلحشور فرزند فرج الله سلحشور کارگردان یوسف پیامبر گفت: پدرم ساعت ۶ صبح امروز دار فانی را وداع گفت با توجه به اینکه وضعیت وخیمی داشت و روند بهبود او خوب نبود این اتفاق افتاد.
وی خاطر نشان کرد: محل تدفین او در تهران خواهد بود اما پدرم را در قطعه هنرمندان دفن نخواهیم کرد.

تشییع فرج الله سلحشور بیوگرافی فرج الله سلحشور بیماری هنرمندان بیماری بازیگران

پیکر مرحوم فرج الله سلحشور فردا در تهران تشییع خواهد شد.

بر اساس این گزارش این مراسم فردا ساعت ۱۰ صبح از بلوار آیت‌الله اشرفی اصفهانی، ابتدای باغ فیض آغاز می‌شود.

گفتنی است فرج الله سلحشور چندی بود که بر اثر بیماری سرطان ریه در بیمارستان بستری بود.

تشییع فرج الله سلحشور بیوگرافی فرج الله سلحشور بیماری هنرمندان بیماری بازیگران

فرج الله سلحشور که در سال‌های اخیر کوشیده بود داستان‌های قرآنی را به سریال‌های تلویزیونی تبدیل کند و تا حدودی نیز در این زمینه موفق شده بود، در سال ۱۳۷۶، سریال «مردان آنجلس» را ساخت و ده سال بعد در سال ۱۳۸۶ سریال «یوسف پیامبر» را نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی کرد که با اقبال وسیع در ایران و برخی کشورهای عربی و اسلامی مواجه شد.

«فرج الله سلحشور» کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان پس از تحمل یک دوره طولانی عوارض بیماری سرطان ریه، بدرود حیات گفت.

«فرج الله سلحشور» کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان که مدت‌ها به واسطه عوارض بیماری سرطان ریه در شرایط بغرنجی به سر می‌برد و از ۲۷ دی ماه ریه‌اش از کار افتاده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

«سلحشور» در سال ۱۳۶۱ با نقش آفرینی در توبه نصوح وارد سینما شد و دو سال بعد در «گورکن» علاوه بر بازیگری به چهره پردازی نیز پرداخت و در همین سال ۱۳۶۵، در فیلم «پرواز در شب» ساخته رسول ملاقلی‌پور نیز به ایفای نقش پرداخت. سلحشور در سال ۱۳۶۷ علاوه بر بازیگری در مقام تهیه کنندگی «انسان و اسلحه» ساخته مجتبی راهی حضور یافت و یک گام به صندلی کارگردانی نزدیک‌تر شد.

تشییع فرج الله سلحشور بیوگرافی فرج الله سلحشور بیماری هنرمندان بیماری بازیگران

این سینماگر کشورمان در سال ۱۳۷۲، فیلم «ایوب پیامبر» را با نقش آفرینی، نویسندگی و کارگردانی خودش ساخت و رسماً وارد فضای فیلمسازی شد و بدین ترتیب حضورش در «دنیای وارونه» به کارگردانی شهریار بحرانی، آخرین بازیگری‌اش در مقام دوربین بود و او ترجیح داد به عنوان کارگردان شناخته شود.

سلحشور که در سال‌های اخیر کوشیده بود داستان‌های قرآنی را به سریال‌های تلویزیونی تبدیل کند و تا حدودی نیز در این زمینه موفق شده بود، در سال ۱۳۷۶، سریال «مردان آنجلس» را ساخت و ده سال بعد در سال ۱۳۸۶ سریال «یوسف پیامبر» را نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی کرد که با اقبال وسیع در ایران و برخی کشورهای عربی و اسلامی مواجه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ