بیوگرافی جواد محجوب (جودوکار المپیکی) +عکس

0

جواد محجوب Javad Mahjoub (متولد ۵ خرداد ۱۳۷۰ در چناران خراسان رضوی). ساکن چناران، تحصیلات دیپلم، قد ۱٫۸۶ ، وزن : ۹۹٫۸ و متاهل است.

کشتی با چوخه قهرمان جودو عروسی جواد محجوب بیوگرافی جواد محجوب ایرانیان در المپیک برزیل ایرانیان در المپیک 2016 المپیک 2016 ریودوژانیرو اخبار جودو Javad Mahjoub

جودوکار ایرانی و نائب‌قهرمان و قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی جودوی آسیا در وزن ۱۰۰ کیلوگرم است.

ورزش حرفه‌ای را از سال ۱۳۸۵ در کشتی آزاد و سپس از سال ۱۳۸۶ در جودو آغاز کرد.

اولین عنوان قهرمانی: داخلی، در سال ۱۳۸۶ قهرمانی نوجوانان کشور مدال طلا- بین‌المللی، در رشته کوراش سال ۱۳۸۷ مدال برنز جوانان جهان.

کشتی با چوخه قهرمان جودو عروسی جواد محجوب بیوگرافی جواد محجوب ایرانیان در المپیک برزیل ایرانیان در المپیک 2016 المپیک 2016 ریودوژانیرو اخبار جودو Javad Mahjoub

** عناوین:

آسیایی جوانان تایلند ۸۹ مدال طلا

آسیایی جوانان لبنان مدال برنز

جوانان جهان آلمان مدال طلا

باخت های پی در پی

جواد محجوب که هم اکنون نیز جز تیم ملی جودو ایران است ، در سال های متوالی و در مسابقات مختلف اکثرا با باخت مواجه گردیده که این مهم نشان دهنده ضعف تکنیکی جودو ایران است ، بیشتر جودو کاران تیم ملی ایران قدرتی هستند تا تاکتیکی و تکنیکی و همین عامل سبب ضعف همشیگی جودو ایران در ۵ سال اخیر است .

جودوکار المپیکی کشورمان گفت: تمرینات خوبی را طی ماه های اخیر پشت سر گذاشته و با آمادگی بالا راهی ریو شدیم چرا که به خوبی می دانیم در این شرایط حساس اهالی جودو چشم به تلاش ما دارند.

جواد محجوب اظهار داشت: همه چیز تمام شد و حرف و حدیث های قبل را باید کنار گذاشت، اینجا المپیک است و بهترین های دنیا برای نتیجه گرفتن بعد از چهار سال زحمت و تلاش خود به ریو آمده اند. من و مولایی هم از این قاعده مستثنی نبوده و تلاش داریم بهترین مبارزات را به نمایش بگذاریم.

وی در مور قرعه کشی مسابقات هم گفت: دور اول با قرعه استراحت روبرو  شده و سپس باید با حریفی از بلژیک مبارزه کنمبا این حریف سال ٢٠١۴ مبارزه کرده و  بارها در تمرینات مشترک با یکدیگر تمرین کرده ام، جودوکار بلژیکی حریف خوبی است.

جودوکار المپیکی کشورمان ادامه داد: همه حریفانی که در ریو حاضر هستند بارها و بارها با هم مبارزه کرده و از هم شناخت کافی دارند. جودوکاری می تواند به مدال دست پیدا کند که در کنار آمادگی بدنی بالا با آرامش روحی از کوچکترین فرصت ها بهترین بهره را ببرد.

محجوب افزود:برای کسب سهمیه المپیک چهار سال مداوم در تمرینات و مسابقات بین المللی حاضر بودیم. الان زمان نتجیه گرفتن از این تلاش چهار ساله است. با قدرت تمان به دیدار رقبای خود می روم و قول می دهم بهترین مبارزات خود را برای کسب مدال به نمایش بگذارم.

وی در پایان گفت:چهارشنبه وزن کشتی و جمعه مبارزات  خود را آغاز می کنم. به اهمیت حضور خود در المپیک واقف هستیم و می دانیم که تلاش ما و رسیدن به مدال برای اهالی جودو می تواند نقطه آغازی برای موفقیت های بیشتر در آینده باشد به همین دلیل هر چه در توان داریم برای تحقق این هدف بزرگ به کار خواهیم گرفت.

Full name Javad Mahjoub
Date of birth May 26, 1991 (Age 25)
Height and weight ۱٫۸۶ m /6′ 1” — ۱۰۰ kg / 220 lbs
Events Judo Men -100 kg

جواد محجوب: لباس‌هایم را برای فروش می‌گذارم/ جودو برای خودتان، خداحافظ!

جواد محجوب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد دلیل غیبت خود در انتخابی روز جمعه (مرداد ۹۴) ، اظهار داشت: برگزاری انتخابی چند روز قبل از مسابقات جهانی کار عاقلانه‌ای نیست به نظرم این تصمیمی که مسئولان فدراسیون گرفته‌ بودند منطقی نبود، چرا که بیش از این باید تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص می‌شد. من ترسی از مبارزه در مسابقات انتخابی ندارم اما دیگر از شرایط فعلی جودو خسته شده‌ام و دوست ندارم در این رشته فعالیت کنم.

وی در ادامه افزود: اصلا قید جودو را زده‌ام و لباس‌هایم را برای فروش می‌گذارم. در حال حاضر در مسابقات جوخه شرکت می‌کنم و هر بازی یک و نیم میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنم و حداقل هفته‌ای سه تا چهار میلیون تومان از این راه درآمد دارم. به همین دلیل دیگر تمایلی برای فعالیت در جودو ندارم. کسی در فدراسیون به فکر ورزشکاران نیست و این رفتارها به ما ضربه می‌زند.

محجوب در پاسخ به این سوال که گویا دلیل غیبت در مسابقات انتخابی تیم ملی به خاطر نزدیک بودن مراسم عروسی ات است و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: طی چند روز آینده مراسم عروسی‌ام برپا می‌شود و متاسفم از اینکه برای برگزاری مراسم عروسی با مشکل شدید مالی روبرو هستم. حالا هم دوست ندارم با شرایطی که حاکم است در جودو فعالیت کنم، چرا که در پایان هر مسابقه به جای پرداخت پاداش تنها از ما تشکر می‌کنند. اگر پاداشی در کار نباشد پس من چطور زندگی کنم؟

نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: متاسفانه زمانی که برای حضور در تیم ملی به تهران سفر می‌کنیم هزینه بلیط ما ۲۰۰ هزار تومان می‌شود که فدراسیون قادر به پرداخت این پول نیست و هر بار که می‌خواهند این هزینه را پرداخت کنند هزار بار منت می‌گذارند و پس از چند ماه پرداخت می‌کنند. شما نگاه کنید با این رفتارها چه کسی حاضر می‌شود در این رشته فعالیت کند. هر ۴ ماه یکبار حقوق یک و نیم میلیون تومانی پرداخت می‌کنند که آنهم بارها شاهد بودیم که بخشی از آن کسر می‌شود. همین رفتارها باعث می‌شود روحیه اعضای تیم ملی پایین بیاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گویا کسی به فکر جودو نیست و اصلا موفقیت در المپیک و مسابقات جهانی برای هیچکس اهمیت ندارد. من زندگی ام را در راه جودو گذاشته ام، اما دیگر نمی‌خواهم به این رشته فکر کنم. تیم ملی هم برای خودشان و فقط امیدوارم هر کسی جایگزین من شد موفق شود.

محجوب در پایان خاطرنشان کرد: سال‌ها برای جودو زحمت کشیده‌ام، اما حالا برای برپایی مراسم عروسی‌ام که هزینه دارد با هزار مشکل روبرو شده‌ام. همه ما برای جودو زحمت کشیده‌ایم، اما آینده‌مان متاسفانه تامین نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ