شرط عجیب همسر رضا قوچان نژاد برای ازدواج

0

همسر رضا قوچان نژاد شرطی برای او گذاشت که مانع قرمز پوش شدن قوچان نژاد شد. اگر این شرط نبود اتفاقات جالبی می افتاد.

پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس برخی نزدیکان باشگاه، رضا قوچان نژاد را پیشنهاد دادند و مذاکراتی هم انجام شد ولی این وسط یک مانع وجود داشت.

همسر فوتبالیست ها همسر سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد و پرسپولیس بیوگرافی سروین بیات بیوگرافی رضا قوچان نژاد اینستاگرام رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد این روزها و به ویژه پس از گلزنی مقابل قطر به محبوب ترین بازیکن تیم ملی کشورمان نزد مردم، کارشناسان، اهالی فوتبال و حتی رسانه ها تبدیل شده است.

پسر خوب و بااخلاق کشورمان که دیگر به گل های حساسش در رقابت های ملی عادت کردیم.
اما شاید جالب باشد بدانید در فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خواهان عقد قرارداد با رضا قوچان نژادشد.

مهاجمی با اصالت مشهدی که گفته می شود خودش هم یک پرسپولیسی است و به این تیم علاقه دارد، پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس در آن مقطع و سفر به ترکیه، برخی نزدیکان باشگاه گوچی را پیشنهاد دادند و مذاکراتی هم انجام شد ولی این وسط یک مانع وجود داشت.

همسر فوتبالیست ها همسر سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد و پرسپولیس بیوگرافی سروین بیات بیوگرافی رضا قوچان نژاد اینستاگرام رضا قوچان نژاد

شنیدیم همسر رضا قوچان نژاد که به تازگی با این مهاجم ملی پوش ازدواج کرده و خواهر ساره بیات بازیگرمطرح کشورمان محسوب می شود شرطی برای او گذاشته است.

گویا همسر گوچی شرط کرده که این بازیکن حتماً باید در خارج از کشور بازی و زندگی کند و همین مسئله هم باعث شد تا آقارضا به لیگ هلند و تیم سابق خود بازگردد.

شاید اگر شرط همسر نبود، حالا باید رضا قوچان نژاد را در ترکیب پرسپولیس در لیگ شانزدهم می دیدیم اما …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ