سمیع الله حسینی مکارم ،سرپرست شهرداری تهران شد +سوابق

0

پس از رای گیری اعضای شورای شهر و رفتن نجفی از شهرداری تهران، اعضای شورا با ۱۴ رأی موافق حسینی مکارم معاون وی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

اعضای شورای شهر تهران پس از آنکه به استعفای محمدعلی نجفی رای مثبت دادند، انتخاب سرپرست در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت و محسن هاشمی از اعضا خواست که گزینه‌های سرپرستی را به هیات رئیسه بدهند.

شهردار تهران سوابق محمد علی نجفی سوابق شهردار تهران سوابق سمیع الله حسینی مکارم انتخاب شهردار تهران اخبار تهران

پس از وصول پیشنهادات، محسن هاشمی گفت: تنها دو نفر از اعضای شورای شهر، حقانی را به عنوان سرپرست پیشنهاد داده و مابقی حسینی مکارم معاون امور مالی شهردار را به عنوان سرپرست پیشنهاد داده‌اند که بر همین اساس اعضای شورای شهر بین حسینی مکارم و حقانی رأی خود را بدهند که در نهایت شورایی ها با ۱۴ رأی موافق به حسینی مکارم رأی مثبت دادند.

سوابق سمیع الله حسینی مکارم

سمیع‌اله  حسینی مکارم، دارای سابقه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی است.

او پیش از این معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود و معاونت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و مدیر کلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را نیز در کارنامه خود دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاون اداری و مالی اداره کل آموزش و پرورش تهران، مدیر کل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، معاون طرح و برنامه پست بانک ایران، معاون سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوابق حسینی مکارم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ