در جشن ابتذال برج میلاد چه گذشت/ واکنش شهردار به قبح شکنی ها در برج میلاد+ عکس

0

روز گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد همایشی با عنوان «جشن بانو» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد که شهردار تهران، فاطمه راکعی مدیر کل امور زنان، شیخ معاون شهردار و برخی دیگر از مسئولان شهرداری حضور داشتند.

در بخشی از این همایش که عمدتا با سخنرانی‌هایی با موضوعات جنسیتی همراه بود، عده ای از دختران به رقص و انجام حرکات موزون در حضور مردان حاضر در سالن مبادرت کردند.

به گفته یکی از کارکنان شهرداری تهران و بر اساس مستندات موجود که در عکس و فیلم مشهود است محمدعلی نجفی شهردار تهران در این مجلس حضور داشته و در پایان مراسم رقص، این افراد را تشویق می کند.

 

سوابق محمد علی نجفی سوابق شهردار تهران رقص زنانه رقص دختران تهرانی رقص دختر برج میلاد اخبار تهران

 

این حرکت شهردار تهران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و به همین دلیل خبرنگار فارس برای پیگیری اصل موضوع با درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد، شجاع‌پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و چند تن از مسئولان مربوطه تماس گرفته تا جویای ماجرا باشد اما هیچ کدام حاضر به پاسخگویی نشدند.

یکی از کارکنان شهرداری که فیلم و عکس این مراسم را ضبط و منتشر کرده در حال حاضر به شدت تحت فشار از سوی مسئولان شهرداری قرار گرفته است.

البته شهردار تهران پس از بازتاب نامناسبی که از این همایش در فضای مجازی ایجاد شده در کانال تلگرامی خود واکنش نشان داد و در ابلاغیه ای خطاب به معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برنامه هنری اجرا شده در مراسم روز بزرگداشت مقام زن در برج میلاد اعلام کرد: «توجه به ارزشها و رعایت شئونات در اجرای برنامه ها ضروری است. ما معتقد نیستیم که اسلام دین عزاست، اسلام دین شادی،نشاط و زندگی است اما باید شئونات و چارچوب‌ها در شادی هم رعایت شود و این خود یک هنر است و همه همکارانم موظف هستند در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نسبت به این مهم دقت لازم را داشته باشند.»

منبع : خبرگزاری فارس

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ