۵ ترفند کشیدن خط چشم در کوتاه ترین زمان ممکن

1

از کشیدن خط چشم های بد مدل خسته شده اید؟

نمی توانید خط چشم مناسب با چشم هایتان را پیدا کنید؟

هنگام کشیدن خط چشم دچار لرزش دست می شوید یا نمی توانید با قلم خط چشم خود به خوبی کار کنید؟

برای جواب دادن به این سوالات می خواهیم در این مقاله شما را با ۵ ترفند کشیدن خظ چشم در کوتاه ترین زمان ممکن آشنا کنیم تا دیگر دغدغه آرایش چشم هایتان را نداشته باشید و در کمترین زمان ممکن از این مرحله سخت در آرایش چشم عبور کنید و از نتیجه به دست آمده نیز نهایت لذت را ببرید.

 

آسان ترین راه برای کشیدن خط چشم

اکثر خانم ها می دانند که کشیدن خط چشم یکی از سخت ترین مراحل آرایش چشم ها است که به نسبت سختی زیبایی و گیرایی بسیاری به چشم های شما خواهد داد با این حساب اکثر خانم ها در تکاپوی یادگیری و آموزش این مرحله سخت در آرایش هستند که ما در این مقاله با  ترفند ساده شما را در کشیدن خط چشم همراهی خواهیم کرد. گاهی برای بعضی از خانم ها کشیدن خط چشم بسیار آسان بوده و این مطمئنا نتیجه تمرین و تکرار است که نتیجه کارشان را زیبا کرده است، جالب است بدانید برای کشیدن خط چشم زیبا تنها کافی است یک خط چشم روان و آینه ای مناسب در دست داشته باشید تا مرحله اول این بخش از آرایش چشم را به راحتی تمام کنید.

 

ترفندهای کشیدن خط چشم دخترانه

  • تمرکز داشتن

یکی از مهمترین اصل های داشتن آرایش چشم زیبا و کشیدن خط چشم وجود تمرکز است، برای داشتن تمرکز و نلرزیدن دست هایتان بهتر است با پاهای خود و جمع کردن انگشتان پایتان این لرزش دست را از بین ببرید و تمرکز خود را به مرحله بالاتری برسانید. اگر بتوانید بر لرزش دست هایتان تمرکز داشته باشید مطمئنا سخت ترین قسمت کشیدن خط چشم را پشت سر گذاشته اید و حال نوبت آن است که سراغ ترفند دیگری برای بالا بردن توانایتان در کشیدن خط چشم برویم.

  • کشیدن خط چشم با چسب 

شاید برایتان عجیب به نظر برسد که بشنوید کسی با چسب خط چشم می کشد و ممکن است خودتان نیز جز همان اشخاصی باشید که خط چشم خود را بوسیله چسب می کشید در هر صورت کشیدن خط چشم به هر روشی ممکن است و این بستگی به این دارد که شما با کدام روش راحت تر هستید. در هنگام کشیدن خط چشم با چسب نیاز است که شما ابتدا چسب را پشت پلک و دقیقا گوشه بیرونی آن بزنید و پس از آن با خط چشم کوشه بیرونی چشم خود را با همان زاویه ایجاد شده با چسب بکشید و روی پلک خود را در ادامه به سمت داخل بکشید و به جذابیت چشم های خود بیافزایید و پس از خشک شدن خط چشم می توانید چسب را از روی پلک خود بردارید.

 

  • استفاده از تکنیک نقطه چین

یکی از روش هایی که می تواند شما را از شر کشیدن خط چشم های طولانی مدت نجات دهد استفاده از روش نقطه گذاری پشت پلک برای کشیدن خط چشمی زیبا است، در ابتدا شما می توانید با مداد محدوده ی کشیدن خط چشم خود را توسط نقطه مشخص کنید و پس از آن با خط چشم روی نقاط را بکشید و میزان دنباله را خودتان مشخص کنید. این روش می تواند شما را در قرینه سازی دنباله ها بسیار کمک کند و خب چی بهتر از یک روش مطمئن برای کشیدن خط چشمی قرینه خواهد بود.

 

  • خط چشم با استفاده از فر مژه

حتما همه ی شما برای یکبار هم که شده است از فرمژه برای فر کردن مژه های خود استفاده کرده اید و خب می دانید که فرمژه علاوه بر فر کردن مژه هایتان دقیقا پشت پلک شما قرار می گیرد، شما می توانید دقیقا پشت فرمژه خود را با یک مداد مشکی پر رنگ کنید و پس از آن فرمژه را روی مژه و پشت پلک خود قرار بدهید و همزمان با فر کردن مژه خود پشت پلک تان ردی از خط چشم بیاندازید. پس از آن می توانید با خط چشم روی خط محو کشیده شده توسط فرمژه را پر رنگ کنید و دنباله ی آن را نیز می توانید توسط همان نقطه گذاری تنظیم کنید و از نتیجه نهایی کار خود نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید این روش زمانی که شما سایه چشم دارید اصلا مناسب نبوده و می تواند سایه چشم های شما را برهم بزند و این خود یک دغدغه به حساب می آید، با این شرایط در صورت داشتن سایه چشم از این روش استفاده نکنید. 

 

  • استفاده از کانسیلر

کانسیلر یکی دیگر از روش های کشیدن خط چشم برای کسانی است که با کشیدن آن مشکل دارند، اگر شما جز کسانی هستید که بیشتر مواقع خط چشم هایتان کج می شود باید به شما بگوئیم که می توانید با کشیدن کانسیلر از زیر چشم به سمت بیرون و بالای پلک می توانید مسیر کشیدن خط چشم خود را مشخص کنید و خیلی راحت تر از پس کشیدن دنباله و حالت خط چشم خود بر خواهید آمد. در نهایت نیز خطوط ایجاد شده با کانسیلر را می توانید با بلندر زیر چشم خود پخش کنید و خط چشمی تمیز تری داشته باشید.

 

چگونه با مداد خط چشم بکشیم؟

گاهی پیش می آید که شما می خواهید برای کشیدن خط چشم از مداد چشم استفاده کنید و خب دقیقا نمی دانید باید برای انجام آن چه کنید، به یاد داشته باشید هیچ راهی بهتر از استفاده مداد چشم برای خط چشم کشیدن نبوده و شما با رعایت چند تکنیک ساده می توانید پلک زیر و روی خود را با مداد آرایش کنید. اگر می خواهید با مداد چشم قسمت داخلی پلک خود از بالا یا پائین را بکشید باید پلک خود را به سمت بالا یا پائین کشیده و مداد را روی قسمت رویش مژه یا بن مژه خود بکشید و به جلوه خط چشم خود نیز بیافزایید.

 

نکات مهم انتخاب خط چشم مناسب انواع چشم

  • چشم های گرد و درشت: اگر چشم های درشت و گردی دارید به شما کشیدن خط چشم پهن به همراه سیاه کردن داخل پلک را پیشنهاد می کنیم، این روش چشم های شما کوچکتر و خوش حالت تر از حالت عادی خود نشان خواهد داد. 
  • چشم های گود و تو رفته: اگر چشم های گود و فرو رفته دارید این نکته را فراموش نکنید که داخل چشم و اطراف آن را به هیچ عنوان سیاه نکنید چرا که چشم هایتان فرو رفته تر به نظر خواهد رسید، برای کشیدن خط چشم مناسب با چشم هایتان نیز از خط چشم ظریف و باریک استفاده کنید و در نهایت از یک سایه روشن برای بیشتر کردن جلوه چشم هایتان استفاده نمائید.
  • چشم های ریز: اگر چشم هایی ریز دارید و به دنبال راهی هستید تا با آرایش چشم های خود را درخشنده تر کنید باید از خط چشم پلک پائین نیز استفاده نمائید تا چشم هایتان رو تر قرار بگیرد و جذابیت آن چند برابر شود.

 

نتیجه گیری

معمولا کشیدن خط چشم یکی از بزرگترین دغدغه های خانم ها به حساب می آید که ما سعی کردیم با ۵ ترفند ساده این نا آشنایی را از بین ببریم و تا حدودی شما را با آرایش چشم آشنا کنیم، اما در نهایت شما باید سعی کنید با تمرین و تکرار زیاد از پس این مرحله بسیار مهم بر آیید. از آنجایی که آرایش چشم خیلی سخت انجام می شود باید برای ماندگاری آن روشی وجود داشته باشد که فیکساتور همان راه ثابت نگهداشتن آرایش پشت پلک است که در صورت تعریق زیاد ممکن است سریعا بریزد زیر چشم هایتان و از جلوه اولیه آهن بسیار کم شود، فراموش نکنید برای خرید فیکساتور می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا ( https://elanza.com/ ) مراجعه کنید و مناسب با بودجه و محصول مورد نیاز خود ثبت سفارش تان را انجام بدهید و در کمترین زمان ممکن خرید خود را با بسته بندی ایمن تحویل گرفته و استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. sahab می گوید

    بسیار عالی ساتن
    مقاله بسیار خوب و جذابی بود