کریمی قدوسی: اگر روحانی عذرخواهی نکند، همان بلایی که اسلام بر پیشینیان آورد بر سر او خواهد آورد!

2

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور در خصوص وظیفه پلیس گفت: روحانی اگر حرف خود را پس نگیرد و در محضر علما و شهدا استغفار نکند و از مردم عذرخواهی نکند، همان اتفاقاتی که در گذشته اسلام بر سر پیشینیان آورد بر سر او می‌آورد.

سوابق حسن روحانی سوابق جواد کریمی قدوسی بیوگرافی حسن روحانی بیوگرافی جواد کریمی قدوسی

جواد کریمی قدوسی دیروز در نشست علنی روز گذشته (۸ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: چرا آقای رئیس جمهور برخلاف اصول حاکم بر همدلی و همزمانی عمل می‌کند، اصل برای نظام و ملت حمایت از خادمان و مسئولان است، مگر اینکه به آرمان‌های انقلاب و اسلام بی‌توجهی کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با یادآوری صحبت‌های وزیر نفت دولت موقت اظهار داشت: این وزیر عنوان کرد اجرای احکام اسلام مقدور نیست، در همان زمان شهید بهشتی سینه چاک کرد و به میدان آمد و بر دهن جسارت کننده اسلام زد.

وی همچنین ادامه داد: در مجلس خبرگان قانون اساسی بنی صدر به شهید بهشتی در خصوص شروط احراز صلاحیت رئیس جمهور مبنی بر مومن بودن به انقلاب و مذهب رسمی یعنی اسلام اعتراض کرد که مورد اعتراض شهید بهشتی قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با یادآوری این که روحانی در چند روز گذشته در خصوص وظیفه پلیس در اجرای اسلام صحبت کرده بود، تاکید کرد: روحانی اگر حرف خود را پس نگیرد و در محضر الهی و شهدا استغفار نکند و از علمای اسلام و ملت عذرخواهی نکند همان بلایی که اسلام بر پیشینیان آورد بر سر او خواهد آورد.

منبع : انتخاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. PEYMAN می گوید

    روحانی در قلب مردم جای دارد

  2. فاطمه ن می گوید

    سردار کریمی خدا قوت دمت گرم
    دوباره در انتخابات دوره دهم پیروز شدی بهت تبریک میگم