سند داریم، ناکامی کشتی ایران در آمریکا ساختگی بود

1

سید هادی حسینی درباره ماجرای استیضاح وزیر ورزش و جوانان، واگذاری بحث برانگیز پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری و کمک های مخفیانه وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه بزرگ پایتخت توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه حاصل این گفت و گو را با هم مرور خواهیم کرد.

 ناکامی کشتی ایران در رقابت های جهانی نگرانی ها در این حوزه را به شدت افزایش داده، با این وضعیت در بازی های المپیک هم شانس  چندانی در انتظار کشتی ایران نیست.

– از نظر من و برخی همکاران در هیات رئیسه فراکسیون بخشی از این شکست ها ساختگی بود. البته برای اثبات این مساله اسناد و مدارکی در اختیار داریم ولی به دلیل حضور نداشتن خادم در ایران اکنون نسبت به طرح آنها اقدامی انجام نمی دهیم اما باید مشخص شود در پشت پرده چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

خیلی ها کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی را مناسب و شایسته فعالیت نمی دانند، و اعتقاد دارند افرادی نظیر محمد بنا نباید خانه نشین باشند، آیا با این مساله موافقید؟

– محمد بنا سابقه خوبی در حوزه اخلاق ندارد، گزارش‌های متعددی درباره بی اخلاقی های او در جریان تمرینات تیم ملی به دست ما رسید به همین منظور ما حاضریم به المپیک نرویم ولی بنا هم سرمربی نباشد. وقتی پای مسائل ضد اخلاق به میان می آید به هیچ وجه حاضر به همکاری با مردان بی اخلاق نیستیم.

خیلی عجیب است، تاکنون به این ترتیب صریح و بی پرده درباره محمد بنا واکنش نشان نداده بودید؟

تاکنون طرح این مطالب لازم نبوده اما این روزها وقتی می بینم خیلی ها دوباره نام او را به میان می آورند لازم دانستم این توضیحات را ارائه کنم.

از ماجرای استیضاح وزیر ورزش چه خبر جدیدی دارید؟

طبق پیگیری های به عمل آمده قرار است در نخستین جلسه مجلس پس از اتمام تعطیلات تابستانی طرح استیضاح آقای گودرزی از سوی هیات رئیسه اعلام وصول شود تا زمان استیضاح معین شود.

در روزهای اخیر صحبت از اجاره باشگاه پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشور است، آیا قانونا وزارت ورزش و جوانان می تواند اقدام به اجاره دادن یک باشگاه فرهنگی ورزشی کند؟

آقای ربیعی به عنوان وزیر رفاه و امور اجتماعی به نظر من خیلی عاقل تر از این حرف هاست که بدون تدبیر کاری را انجام دهد. صندوق بازنشستگی با هزار و یک مشکل در حال حاضر رو به رو است. حقوق های عقب افتاده، حق بیمه های پرداخت نشده و انباشت بدهی‌های فراوان بسیار مهمتر از باشگاه داری است لذا بعید می دانم این فرایند انجام شود. ضمن اینکه شکل واگذاری با قانون منافات دارد. اگر قرار است باشگاه ها از چتر دولت خارج شوند باید این اتفاق شامل همه باشگاه ها شود. برای مجلس معنا ندارد باشگاه هایی نظیر نساجی قائمشهر، سیاه جامگان، پدیده  خصوصی باشند آنگاه باشگاه هایی نظیر تراکتورسازی،سپاهان و ذوب آهن با بودجه دولتی اداره شوند، بعد در تهران بیائیم و مدعی شویم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به اجاره داده شده اند در صورتی که همه می دانند این دو باشگاه نیز از بودجه دولتی ارتزاق می کنند.

اما وزارت ورزش بتازگی دستور پرداخت ۳ میلیارد تومان کمک مالی به باشگاه استقلال را صادر کرده است؟

مطمئنا اگر این پول در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد تخلفی صورت گرفته چون هیچ راه و روشی برای پرداخت پول به این باشگاه ها وجود ندارد، مگر اینکه قانون را دور بزنند که در آن صورت هم سازمان بازرسی کل کشور به صورت دقیق همه چیز را زیر نظر دارد و به محض بروز تخلف این ماجرا فاش خواهد شد و مسببان بروز تخلف در اختیار مراجع قضایی قرار خواهند گرفت.

منبع: قدس آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مصطفي صحرايي می گوید

    ما مردم بابل دیگه به شما رای نخواهیم داد