مهاجرت بابک دژبانی (قهرمان کشتی) به کشور آذربایجان +عکس

0

مدال برنز بابک دژبانی در مسابقات آذربایجان

در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، تیم گرجستان با ۴۹ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان و روسیه با ۳۸ و ۳۶ امتیاز دوم و سوم شدند و تیم ایران با ۳۵ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت. بر این اساس اسامی نفرات و تیم های برتر مشخص شدند و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بابک دژبانی در مقام دوم قرار گرفت ،اما به دلیل دوپینگ از بازی به مدت دو سال محروم شد. در رقابت های قهرمانی کشتی آذربایجان دژبانی حضور داشت و به مدال برنز دست یافت.

مهاجرت به آذربایجان تیم کشتی فرنگی بیوگرافی صباح شریعتی بیوگرافی سامان طهماسبی بیوگرافی بابک دژبانی اخبار کشتی

رقابت های کشتی قهرمانی کشور آذربایجان طی روزهای گذشته در باکو برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید از نکات جالب توجه این مسابقات حضور یک کشتی گیر دیگر در رشته فرنگی در این مسابقات بود که اتفاقا روی سکو هم رفت.

بابک دژبانی که در سال ۲۰۱۱ در مسابقات جوانان جهان در رومانی صاحب مدال نقره شده بود و بعد از آن بدلیل دوپینگ در آن مسابقات مدالش پس گرفته و ۲ سال محروم شده بود در این رقابت ها در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به میدان رفت و موفق به کسب مدال برنز هم شد.

البته این در حالی است که آذربایجان کشتی گیر مطرحی همچون صباح شریعتی که مدال برنز المپیک را دارد، در اختیار گرفته است.

در سنگین وزن کشتی فرنگی اویان نظریانی که چند سال پیش به آذربایجان مهاجرت کرده بود، در غیاب صباح شریعتی، دارنده مدال برنز المپیک ریو، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مهاجرت به آذربایجان تیم کشتی فرنگی بیوگرافی صباح شریعتی بیوگرافی سامان طهماسبی بیوگرافی بابک دژبانی اخبار کشتی

حضور بابک دژبانی در مسابقات کشتی آذربایجان

سامان طهماسبی و صباح شریعتی از نفرات مطرحی هستند که با دوبنده آذربایجان در مسابقات بین المللی موفق به کسب مدال شده اند.

نادر مشروطه، مربی سازنده کشتی فرنگی اردبیل و مربی دژبانی در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت:بابک چند جلسه ای است که در تمرینات غایب است و از چند روز پیش به دلیل فوت یکی از اقوامش به تمرینات نمی آمد. من هم از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم و دقیقا نمی دانم در چه شرایطی است.

کوچ بابک دژبانی قهرمان کشتی ایران به آذربایجان

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ