دوئل مرگبار در غرب تهران برای دوستی با دختر خوشتیپ

0

پرونده دوئل مرگبار دو پسر جوان برای دوستی با دختری، با صدور کیفرخواست برای محاکمه روی میزقضات دادگاه جنایی تهران قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده از ۱۴ مرداد امسال و به دنبال اعلام درگیری مرگبار دو پسر در بازار جنت آباد آغاز شد. با حضور ماموران در محل، آنها با جسد غرق در خون پسر ۲۵ساله‌ای به نام نادر روبه‌رو شدند. 

یکی از شاهدان ماجرا درباره علت قتل پسر جوان گفت: مقتول و دوستش مهرداد در بازار جنت‌آباد غرفه فروش روسری و لوازم تزئینی دارند. ساعتی قبل مهرداد به غرفه دوستش آمد و با هم درگیر شدند. برای بررسی موضوع به سمت غرفه آنها رفتم که مهرداد همان لحظه با چاقو ضربه‌ای به قلب نادر زد و با تهدید شاهدان ماجرا فرار کرد. 

با شناسایی هویت فاتل، او یک هفته بعد در مخفیگاهش در غرب تهران شناسایی و دستگیر شد. 

با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی، پسر ۲۷ ساله با اعتراف به قتل گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم. دختر مورد علاقه‌ام به نام مینا در غرفه من کار می‌کرد. بعد از مدتی دختر جوان با من قهر کرد و متوجه شدم به غرفه دوستم رفت و آمد دارد. مقتول همیشه از من بد می‌گفت و همین حرف‌ها باعث شده بود دختر جوان با من قهر کند. روز حادثه با مینا تماس گرفتم که او گفت در غرفه نادر است. عصبانی شدم و به سمت غرفه نادر رفتم. فکر می‌کردم او قصد دارد با دختر مورد علاقه من دوست شود. وقتی علت رفتارهای دوستم را پرسیدم، بین ما درگیری شد. با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به او زدم و فرار کردم. 

با اعترافات پسر قاتل به جنایت عشقی، او صحنه قتل را بازسازی کرد. 

قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پس از تکمیل تحقیقات برای پسر ۲۷ ساله قرار جلب به دادرسی صادر کرد. در ادامه نیز با صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

منبع: جام‌جم آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ