یارانه چه کسانی در سال ۹۵ قطع می شود؟

0

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت با پرداخت جریمه در سال ۹۵ از خدمت سربازی معاف شدند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۵ کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اعلام کرد در کمیسیون تلفیق مقرر شد مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت با پرداخت جریمه‌های تعیین شده از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت زیر دیپلم با پرداخت جریمه ۱۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دیپلم با پرداخت جریمه ۱۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت فوق‌دیپلم با پرداخت جریمه ۲۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت لیسانس با پرداخت جریمه ۲۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت فوق‌لیسانس با پرداخت جریمه ۳۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری پزشکی با پرداخت جریمه ۳۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری غیرپزشکی با پرداخت جریمه ۴۰ میلیون تومان و همچنین مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری فوق‌تخصصی با پرداخت جریمه ۵۰ میلیون تومان، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ بر همین اساس یادآور شد: البته این مبالغ جریمه به صورت اقساط در سال ۹۵ هم قابل پرداخت است.

آصفری همچنین یادآور شد: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال ۹۵ قطع می‌شود که ۵۰ درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و ۵۰ درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ