وقتی همسر هادی نوروزی بر سر همه منت می گذارد

0

همسر هادی نوروزی گفت:‌ انتظار داشتیم به خاطر احترام به هادی نوروزی، پرسپولیس را در هفته ۲۴ لیگ محروم نمی‌کردند.

معصومه ابراهیم‌پور در خصوص کاپیتان فقید پرسپولیس اظهار داشت: از همه مردم ایران تشکر می‌کنم. همین که هنوز یاد هادی نوروزی زنده است و هر وقت به عدد ۲۴، دقیقه ۲۴ و شماره ۲۴ برمی‌خورند، یاد هادی را گرامی می‌دارند، برای ما افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها، فوتبالی‌ها، غیرفوتبالی‌ها و همه مردم به ما لطف بزرگی داشتند و در این مدت سنگ صبور ما بودند. از همه آنها ممنونم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند.

همسر هادی نوروزی در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه در دیدار هفته بیست‌وچهارم مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد: شرایطی که برای تیم پرسپولیس پیش آمد برای همه ما غم‌انگیز بود. ما انتظار داشتیم به خاطر هادی هم که شده در هفته بیست‌وچهارم محرومیت پرسپولیس را اعمال نمی‌کردند.

وی افزود: بهتر بود محرومیت هواداران پرسپولیس را در هفته‌ای غیر از هفته ۲۴ لیگ برتر اعمال می‌کردند. ای کاش به احترام هادی هم که شده،‌ در زمان دیگری این تصمیم را می‌گرفتند.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: انتظار داشتم به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره کاپیتان پرسپولیس هم که شده، هفته ۲۴ را به نام هادی نامگذاری می‌کردند. فکر نمی‌کنم این خواسته، انتظار زیادی باشد. هم روح هادی شاد می‌شد و هم فرصتی دوباره برای هواداران ایجاد می‌شد که فضایی برای کاپیتان تیم خود بسازند.

همسر کاپیتان فقید پرسپولیس در پایان گفت: هادی نوروزی بر سر فوتبال این مملکت، منت زیادی داشته است. هادی تنها بازیکن و کاپیتان پرسپولیس نبود بلکه او یک بازیکن ملی بود و در تیم ملی هم حضور داشت. ای کاش یک نگاه ویژه‌تری به خاطر تلاش‌های هادی به این موضوع می‌شد وگرنه ما هیچ انتظاری از کسی نداریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ