قرارداد نجومی پرسپولیس با مدافع کاستاریکایی

0

شاید خیلی جالب باشد بدانیم مدافع تیم ملی کاستاریکا شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۱۴ با چه قرارداد نجومی حاضر شده تیمی از ایران را بر تن کند.

 

پرسپولیس با میشاییل اومانا به توافق نهایی رسیده است، تا نقاط ضعف خط دفاعی خود را بپوشاند و احتمال اینکه وی در مقابل ملوان به میدان برود خیلی زیاد است.

مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی میشاییل اومانا اخبار ورزشی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال

گمانه زنی زیادی در خصوص مبلغ قرارداد این بازیکن شده اما تا به حال رقم‌ اصلی قرارداد این بازیکن اعلام نشده است. اینکه این مدافع فصل گذشته با ساپریسا قراردادی ۱۵۰ هزار دلاری بسته بود، دلیل نمی‌شود او با چنین مبلغی به ایران بیاید.

جالب است بدانید باشگاه فولاد در نقل و انتقالات همین فصل به این مدافع پیشنهادی ۲۷۰ هزار دلاری داده بود اما این بازیکن پیشنهاد فولاد را قبول نکرد.

طبق شنیده‌ها و بر اساس توافق طرفین، این بازیکن بیشتر از ۲ برابر پیشنهاد فولاد با پرسپولیس قرارداد خواهد بست و مبلغ قراردادش حدود ۵۶۰ هزار دلار خواهد بود.

تنها دلیل آمدن این مدافع به ایران نیز نداشتن پیشنهاد جدی از آن سوی آب‌هاست و اینکه ۱۵ روز به پایان نقل و انتقالات اروپا مانده، تیمی به این بازیکن پیشنهاد نداده است تا او با مبلغی بسیار بالاتر از پیشنهادهای احتمالی به ایران بیاید و برای پرسپولیس بازی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ