دور جدید تغییرات مدیریتی در پتروشیمی کلید خورد

0
با صدور احکام جداگانه‌ای مدیران عامل بزرگترین پتروشیمی تولیدکننده محصولات پلیمری در عسلویه، بزرگترین مجتمع تولیدکننده پلی‌استایرن در شمال کشور و مدیر برگزاری بزرگترین نمایشگاه پتروشیمی و پلیمر خاورمیانه منصوب شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، عادل نژاد‌سلیم رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز و مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با صدور حکمی علیرضا صدری را برای بار دوم به عنوان مدیر عامل جدید پتروشیمی تبریز منصوب کرد.
در این حکم انتصاب از خدمات ممقانی مدیرعامل سابق پتروشیمی تبریز تقدیر شده است ضمن آنکه پتروشیمی تبریز با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰ هزار تن انواع فرآورده‌های پلیمری و شیمیایی به ۳۲ کشور صنعتی جهان محصول پتروشیمی صادر می کند.
صدری مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز که هم اکنون بازنشسته شده است از بدو تاسیس پتروشیمی تبریز از مدیران این مجتمع پتروشیمی بوده و در زمان بازنشستگی نیز رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل پتروشیمی تبریز بوده است.
عباس شعری مقدم مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم در احکام جداگانه‌ای هادی زنوزی اصل را به عنوان رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست منصوب کرد.
از سوی دیگر با تصویب هیئت مدیره پتروشیمی جم، محمد هاشم زاده به عنوان مدیرعامل این غول پلیمری ایران در عسلویه انتخاب شد. هاشم زاده همچنین به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم هم منصوب شد.
عضو و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی شازند، عضو و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی اصفهان، عضو و رئیس هیئت مدیره شرکت پالایشگاهی نفت نیک قشم و معاون تولید و هماهنگی شرکت صنایع ملی مس ایران، و پست های مدیریتی در چند شرکت بزرگ خودروسازی، پتروشیمی، معدنی و شرکت‌های مالی و بیمه‌ای از جمله سوابق کاری هاشم زاده است. پیش از این سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی جم بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ