شایعات و شنیده های بورس ” کگل ، کچاد ، کنور ، و احیا ، پتروشیمی جم ، ومعادن و تاپیکو ” (۷ مهر ۹۲)

0

انتشار شایعاتی مبنی بر امکان فروش بخشی از سنگ آهن شرکتهای سنگ اهنی در بازار به قیمت بازار آزاد نمادهای کگل و کچاد و کنور را به صف خرید کشانده است.

برخی شنیده ها حاکی از تعدیل مثبت درآمدی در گزارش شش ماهه پتروشیمی جم می باشد و همین امر نیز سهام این شرکت را در کانون توجه قرارداده است.

شنیده شده در پی افزایش قیمت اکثر سهام زیر مجموعه ومعادن از جمله کچاد و کگل و کنور،خالص ارزش داراییهای این سهم به بیش از ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته که با احتساب حداقل ۷۰ درصد از آن برای تعیین سطوح ارزندگی،افزایش قیمت این سهم ارزنده معدنی تا محدوده قیمتی ۷۰۰ تومانی بزودی رخ خواهد داد.

شنیده شده در پی افزایش قیمت اغلب سهام زیر مجموعه تاپیکو از جمله شفن و شخارک و شاراک و جم – خالص ارزش داراییهای تاپیکو به بیش از ۶۰۰۰ ریال افزایش یافته که با احتساب حداقل ۷۰ درصد از آن برای کشف ارزش ذاتی،سطوح ارزندگی سهم ۴۲۰ تومان بدست می آید لذا انتظارات از رشد بیشتر قیمت سهم طبیعی است.

گفته شده با انتشار خبر آزادسازی قریب الوقوع نرخ سنگ آهن و امکان یافتن فروش این محصول ارزشمند به قیمتی فراتر از نرخ مقرر در معاملات قبلی، سهام گروه سنگ آهنی از جمله واحیا در فرابورس حضور دارد؛در حال رشد و ترقی است واحیا بیش از ۵ میلیون تن سنگ آهن عیار بالا بر روی کف معدن دارد که با کمترین هزینه قابل برداشت و فرآوری است سود اعلامی هر سهم واحیا ۵۰۷ ریال به بازار اعلام شده که بزودی تا ۱۰۰۰ ریال تعدیل مثبت دارد.

قیمت سهام : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷

کچاد : ۸,۲۸۸

کگل : ۱۰,۱۸۳

کنور : ۱۸,۸۰۳

ومعادن : ۷,۳۵۸

پتروشیمی جم : ۱۶,۶۲۰

تاپکو : ۳,۷۷۹

نما بورس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ