چرا مهران مدیری از همسرش حرف نمیزند؟

0

مهران مدیری هیچ وقت علاقه ای به انتشار تصاویر همسرش در هیچ مجله، سایت و یا رسانه ی دیگری نداشته است و تا به حال هیچ تصویری از همسرش منتشر نشده و تمام تصاویر نسبت داده شده شایعه می باشد.

جدایی مهران مدیری و همسرش حقیقت دارد؟

امید حاجیلی خواننده مطرح کشور در برنامه ای که با اجرای مجید صالحی شرکت کرد و در بخشی از مصاحبه اش گفت که هر وقت مهران مدیری ازدواج کند او نیز به جرگه ی متاهلین خواهد پیوست

امید حاجیلی گفت که در برنامه دورهمی مهران مدیری این پاسخ را دادم که منجر به سانسور و ختم قائله ی کنجکاوی های مدیری پیرامون ازدواج من شد.

همسر مهران مدیری مهران مدیری مژگان رمضانی کیست دختر مهران مدیری خانه مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری

برداشتی که شاید هر شخصی از صحبت های حاجیلی انجام دهد همین ماجرای طلاق مهران مدیری از همسرش است.

از زمان ازدواج ، همسر و ماجرای طلاق مهران مدیری هیچ اطلاعاتی در دست نیست و حتی تصویری از همسر مدیری نیز در رسانه ها منتشر نشده است .

مژگان رمضانی کیست؟

در فضای مجازی گفته می شود نام همسرش مژگان رمضانی است.

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری و ادبیات است و گفته می شود با نام هنری مژگان آریا می نویسد. او خانه دار است و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

بازنشر مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه ها در ساتین به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بوده و مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر می باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ