درمان فشار خون با عصاره شفا بخش /فراموشی را این گونه دور بزنید

0
مصرف عصاره برگ این گیاه بیماری های بسیاری را از شما دور می کند.
درخت زیتون در بسیاری از کشورها کاشته می شود در مصر باستان این برگ ها نه تنها برای مومیایی کردن فراعنه بلکه برای اهداف پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.
متخصص طب سنتی خواص زیتون خواص روغن زیتون خواص برگ زیتون
در قرن ۱۹، برگ زیتون در درمان های طبیعی بیماری های مختلف مانند تب و مالاریا مورد استفاده قرار گرفت. فواید سلامتی برگ زیتون امروز به رسمیت شناخته شده و در درمان بیماری آلزایمر و دیابت استفاده می شود. برگ این درخت برای عملکرد سیستم قلبی عروقی، کاهش خطر سکته مغزی و فشار خون بالا مفید است.
برگ زیتون دارای خواص قدرتمند ضد باکتریایی و در درمان بسیاری از بیماری ها تاثیرگذار است:
عفونت قارچی
مننژیت
ورم مغز
آنفلوانزا
ویروس هرپس انسانی ۶ و ۷
هپاتیت B
عفونت ریوی
سرماخوردگی
اپشتین بار ویروس (EBV)
تبخال نوع یک و دو
زونا
مالاریا
تب دنگی
خستگی
بیماری سل
سوزاک
اسهال شدید
مجاری ادراری
عفونت گوش
روش آماده کردن عصاره برگ درخت زیتون در خانه:
شما می توانید برگ های زیتون تازه یا خشک را برای عصاره استفاده کنید.
اگر شما از برگ های تازه استفاده می کنید ۱۰۰ تا ۱۵۰ برگ را در یک لیتر آب  ریخته و اگر از برگ های خشک استفاده می کنید این میزان را به دو سوم کاهش دهید. برای شستن برگ آن ها را مدتی در مخلوطی از آب و جوش شیرین  قرار داده و سپس آن ها را به خوبی بشویید.
در مرحله بعدی برگ ها را در ظرفی پر از آب ریخته و آن را بجوشانید، پس از به جوش آمدن آب حرارت را کاهش داده و مدت ۱۵ دقیقه این دما را حفظ کنید و بعد از روی حرارت بردارید حال برگ ها را فشار داده  و عصاره خارج شده و آب ظرف را  در بطری شیشه ای در یخچال نگهداری کنید.
نحوه مصرف:
سه بار در روزهمراه با غذا یک قاشق چایخوری از این عصاره را مصرف کنید و اگر طعم و مزه آن خیلی تند و مایع غلیظ بود مقداری آب به آن اضافه کرده تا رقیق شود.
در صورتی که از عصاره برگ این درخت در دسترس نبود می توانید روزانه از روغن زیتون یا برگ زیتون در رژیم غذایی خود استفاده کنید.
منبع:healthyfoodteam
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ