خرید و فروش «کلیه» تا ۷۰ میلیون و «قلب» تا ۲۰۰ میلیون‌ تومان

610

در کمتر از یک هفته هر عضو از بدن‌تان که از کار افتاد، نگران نباشید ما آن را برای شما تهیه می‌کنیم تا با خیالی آسوده فعلا به جناب عزراییل جواب منفی بدهید. شاید این می‌توانست متن آگهی شغل فردی باشد که برای تهیه این گزارش با او به گپ‌وگفت نشستم.
پیداکردن فردی که یکی از شغل‌های زیرزمینی ولی سازمان‌یافته تهران را اداره می‌کند، دشوار به‌نظر می‌رسید اما پس از پیگیری‌هایی و به مدد چند واسطه، با او در دفتر کارش قرار گفت‌وگو گذاشتم. در لحظه ورود به دفترش، عکس‌های نصب‌شده از برج‌های «ایفل» و «پیزا»، توجه هر کسی را جلب می‌کند به‌ویژه آنکه بداند شغل واقعی او چیست و احیانا منتظر دیدن تصاویری از پیکر انسان بر درودیوار باشد. اما برای اندیشیدن به اینگونه موضوعات، مجال چندانی نمی‌یابم؛ میزبان با لبخندی وارد می‌شود و پس از چند جمله گپ‌و‌گفت درباره موضوعات نامرتبط با سوژه، با خوشرویی و علاقه؛ سخن‌گفتن از شغل نادر و عجیبش را آغاز می‌کند.
از فروش کلیه تا آغاز دلالی اعضای انسان
کامبیز، ۳۹ساله و دیپلمه علوم‌انسانی است؛ با ظاهری آرام و تیپی اسپرت. در حال حاضر برای خیل بیمارانی که نیاز به اهدای عضو دارند و تاب منتظرماندن در فهرست بلندبالای نهادهای اهدای عضو را ندارند، عضو بدن مورد نیازشان را به سرعت پیدا می‌کند. درواقع، او یک دلال فروش اعضای بدن است. کامبیز، قبلا تولید‌کننده چرم بوده اما سال۸۶ ورشکست شده و کارش تا جایی پیش رفته که مجبور شده یکی از کلیه‌هایش را بفروشد تا زندان نیفتد. با اندوهی که در چهره‌اش موج می‌زند، از آن روزهای تلخ می‌گوید، به فاصله چنددقیقه، حالتش عادی می‌شود و ادامه می‌دهد: «وقتی برای فروش کلیه دنبال مشتری بودم، ایده این کار به ذهنم رسید.
چون گروه خونی من خاص بود مشتری‌های زیادی به من زنگ زدند و هرکدام قیمت بیشتری را می‌دادند. این موضوع، وسوسه‌ام کرد تا یک کار سازمان‌یافته برای پیداکردن عضو برای افراد نیازمند پیوند اعضا، راه بیندازم» او بلافاصله پرس‌وجو و سپس اقداماتش را برای راه‌اندازی شغلی که به تعبیر خودش، «بازاریابی اعضای بدن انسان» است، آغاز می‌کند: «اول از خریدوفروش کلیه شروع کردم. نزدیک یکی از بیمارستان‌های اطراف «ونک» پر است از آگهی‌های فروش کلیه. یک‌روز کامل برای پیداکردن افراد و صحبت‌کردن با آنها گذاشتم و اطلاعات اولیه را پیدا کردم. مشکل اصلی پیداکردن مشتری بود که اکثر این افراد از شناسایی آنان، عاجز بودند ولی من در بازار، بزرگ شده بودم و راه و چاه کاسبی را بلد بودم.
ابتدا سعی کردم به فهرست افراد منتظر اهدای کلیه دسترسی پیدا کنم و بعد از یک‌ماه این فهرست در اختیارم بود.» او تمایلی ندارد به نحوه پیداکردن این اسامی که به صورت معمول باید محرمانه باشد، اشاره‌ای کند، اما اگر این قاعده کلی را بپذیریم که ظاهرا در کشور ما دستیابی به محرمانه‌ها زیاد هم محال نیست، می‌توان تصور کرد برای تهیه این فهرست، وقت و انرژی زیادی مصرف نکرده است.
۲میلیون؛ سود اولین دلالی کلیه
سرانجام، پس از دوماه، اولین معامله خود را انجام می‌دهد در مورد این معامله که حرف می‌زند، برق احساس غرور را می‌توان در چشمانش مشاهده کرد: «یک نفر بود که مدت‌ها دنبال کلیه سالم گشته بود. معمولا اکثر افرادی که آگهی فروش اعضای بدن می‌دهند، معتاد هستند یا مشکلات دیگری دارند. بنابراین، اعتمادی به آگهی‌ها نداشت. از طریقی به او وصل شدم. شانسی، شماره جوانی را داشتم که به خاطر تامین هزینه جراحی مادرش نیاز به پول داشت و حاضر بود سال ۸۷ کلیه‌اش را شش میلیون تومان بفروشد. به خریدار که خیلی هم عجله داشت، قیمت را هشت‌میلیون اعلام کردم و نهایتا معامله سر گرفت و دومیلیون شیرین، رفت جیبم.» دومیلیون‌تومان در آن سال رقم کمی نبود.
پس او بیشتر وسوسه می‌شود و فعالیتش را گسترش می‌دهد، هرچند با مشکلاتی هم مواجه می‌شود: «اوایل خیلی سرم کلاه می‌رفت؛ مثلا مدت‌ها جهت پیداکردن خریدار برای یک کلیه سالم وقت می‌گذاشتم ولی وقتی می‌خواستم برای عمل آماده شود، فروشنده کلیه را فروخته بود یا چون برای انجام آزمایش خریدار و فروشنده باهم داخل آزمایشگاه می‌رفتند، دورم می‌زدند و چیزی دستم رو نمی‌گرفت. بعد از مدتی برای این مشکل، راه‌حلی یافتم. مقداری از مبلغ معامله را به‌عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده می‌دادم و با او قرارداد می‌بستم که اگر کلیه را بفروشد باید دوبرابر پیش پرداخت را به من بدهد. از آن‌طرف از خریدار هم مبلغی به‌عنوان پیش‌خرید می‌گرفتم.» با ابتکارهایی که به خرج می‌دهد، به‌سرعت کارش رونق می‌گیرد و از سال۹۰ وارد خریدوفروش بقیه اعضای پیوندی هم می‌شود: «بعد از دوسال چند نفر را استخدام کردم تا دم در بیمارستان‌ها پرسه بزنند و برایم مشتری پیدا کنند. یک روز یکی از آنها زنگ زد و گفت آقا کامبیز یک نفر قلب می‌خواد حاضره ۵۰میلیون هم بده. اولش گفتم کسی قلب نمی‌فروشه که احمق! ولی بعدش یاد بیماران مرگ مغزی افتادم. یک‌بار، به جای فهرستی که از اسامی افراد منتظر دریافت کلیه خواسته بودم، فهرست بیماران منتظر پیوند کبد به دستم رسیده بود و وقتی از کسی که این فهرست رو برام آورده بود پرسیدم، گفته بود این اعضا رو معمولا بیمارستان‌ها و بیماران از فوتی‌های مرگ‌مغزی تهیه می‌کنند. به همین خاطر بعد از اون چند نفر رو استخدام کردم تا راپورت بیماران مرگ‌مغزی رو از بیمارستان‌ها بهم برسونن و بعد از اون، وارد کار فروش بقیه اعضا هم شدم.» در حال حاضر، او معامله تمام اعضای پیوندی را انجام می‌دهد. کافی است شما به عضوی نیاز داشته باشید، به «آقا کامبیز» خبر دهید و سر قیمت با او به توافق برسید، مبلغ فاکتور را بپردازید تا مشکل‌تان در اسرع وقت، حل شود. او در مورد مشکلات کارش می‌گوید: «معمولا چون حراست بیمارستان به واسطه‌های من که اطراف بیمارستان‌ها پرسه می‌زنند، مشکوک می‌شوند مجبورم هر ماه یا جاهاشون رو عوض کنم یا افراد جدید استخدام کنم. حتی یک‌بار هم خودم رو گرفتن و فعلا به قید وثیقه آزاد هستم. الان بیشتر ترجیح می‌دهم از روش‌های کم ریسکی مثل یارگیری از داخل کادر بعضی بیمارستان‌ها استفاده کنم.» چه مبلغی نصیب واسطه‌های کامبیز می‌شود؟ «اوایل پورسانتی حقوق می‌دادم ولی اکثرشون وقتی کاررو بلد می‌شدند بازم منو دور می‌زدند ولی الان ماهی دومیلیون‌تومان حقوق ثابت می‌دم. یک روانشناس هم استخدام کردم ماهی سه میلیون میدم تا با خانواده‌های مرگ مغزی‌ها صحبت کنه.»
سود ۲۰۰میلیونی در یک‌ماه
از او در مورد درآمد خودش می‌پرسم، با اکراه می‌گوید: «بستگی داره! گاهی ماهی صدمیلیون، گاهی ۲۰۰میلیون، بستگی داره! ولی الان خیلی‌ها منو می‌شناسن حتی بعضی از دکترها مریض‌هاشون رو به من معرفی می‌کنند به همین خاطر هر روز فهرست فروشنده و خریدارهام زیاد میشن.» ظاهرا رکود اقتصادی سال‌های اخیر برای کامبیز خوش‌بیاری داشته و عده زیادی از مردم برای فروش اعضای بدن به نزد او می‌آیند. حالا وارد بحث اصلی گزارش می‌شود: «اعضای بدن قیمت نداره و معمولا من بر اساس مشتری قیمت تعیین می‌کنم ضمنا بعضی از گروه‌های خونی مثلB+ گرون‌تر هستند.» او پس از آن قیمت‌ها را اعلام می‌کند که ارقام تا چند دقیقه دور سرم می‌چرخند، دلال محترم این‌گونه قیمت می‌دهد «کلیه بین ۲۵میلیون تا ۷۰میلیون‌تومان، قلب ۷۰تا ۲۰۰میلیون‌تومان، ریه ۱۲ تا ۵۰میلیون‌تومان، کبد ۳۰میلیون‌تومان، و لوزالمعده یا همان پانکراس ۴۵میلیون‌تومان.» اگر سرانگشتی حساب کنیم حداقل یک بدن سالم ۵۰۰میلیونی می‌ارزد ولی جالب‌تر این است که یک دلال قیمت آن را تعیین می‌کند.
او در این زمینه می‌گوید: «بعد چهارسال کار کردن الان دیگه مثل دکتر تمام اجزای بدن رو می‌شناسم و اگر یک فرد را ببینم راحت می‌فهمم بدنش سالمه یا نه. از خریدار هم به خرج خودم یک چکاب کامل می‌گیرم تا مطمئن شم بدنش سالم است. البته من تو قرارداد می‌نویسم که اگر مشکلی پیش بیاد من پول رو پس نمیدم ولی بازم حوصله دردسر ندارم، برای همین سعی می‌کنم معمولا با دوتا دکتر متخصص درباره بیمار خریدار و همین‌طور فروشنده مشورت می‌کنم» قرارداد برای من جالب است، اصلا این کار قانونی است که قراردادش هم قانونی باشد؟
از او در مورد سود خالصی که پیشتر به آن اشاره کرده بود می‌پرسم و می‌گوید: «در حال حاضر ۲۰نفر بازاریاب دارم. بچه‌های شرکت هم شش‌نفر هستند، حق مشاوره دکتر متخصص هم هست که ماهی حداقل ۵۰میلیون‌تومان هزینه‌های پرداختی به افراد می‌شود و البته روانشناس و وکیل هم که هرازگاهی مجبور می‌شم عوضشون کنم و برای اینکه قفل دهنشون بسته بمونه مجبورم چند ده میلیونی بهشون بدم و بعدش هم هزینه‌های جاری که کلا نزدیک ۷۰میلیون‌تومان این دفتر ماهانه خرج داره.» با این ارقام حداقل صدمیلیون‌تومان سود خالص ماهانه به جیب کامبیز می‌رود: «قبلا با هر خریداری کار می‌کردم ولی الان دنبال افراد پولدار هستم. به‌عنوان مثال چند وقت پیش یک پیرمرد پولدار قلبش با باتری کار می‌کرد و دنبال یک قلب سالم بود.
یک مرگ مغزی از اصفهان براش پیدا کردم خودم رفتم اونجا قلب فوت‌شده را ۷۰میلیون خریدم و ۱۵۰میلیون به پیرمرد فروختم. ولی معمولا روی هر عضو تا ۱۰میلیون سود می‌کشم.»

سرطان ریه و بازار گرم دلالان
از او درباره پرطرفدارترین عضوی که در فهرست فروش دارد می‌پرسم و می‌گوید: «تو چند سال اخیر سرطان ریه زیاد شده و تازگی‌ها تقاضا برای این عضو خیلی بالا رفته به همین دلیل تازگی‌ها حتی تا ۶۰میلیون هم خریدار داشتیم.» از حرف‌هایش معلوم است که در استان‌های دیگر هم کسانی هستند که با او کار می‌کنند. او اشاره می‌کند: «ورود به بیمارستان‌های تهران خیلی سخت شده و در ضمن به‌دلیل تبلیغات تلویزیون و رسانه‌ها اکثر خانواده‌هایی که فرد مرگ مغزی دارند به رایگان اعضای بدنشان را به افراد نیازمند می‌بخشند و به همین دلیل با بعضی از افراد در بیمارستان‌های استان‌های محروم ارتباط برقرار کردم چون آنها راحت‌تر و ارزان‌تر حاضر به فروش اعضای بدن فرد فوتی می‌شوند. همین امروز یک قلب از ایلام خریدم ۳۰میلیون‌و۵۰میلیون فروختم.» او از زیرشاخه‌ای از شغلش که یک‌سال است وارد آن شده می‌گوید: «رحم اجاره‌ای هم این سال‌ها خیلی طرفدار داره ما خانم (حامل رحم) را پیدا می‌کنیم و از کلینیک‌های ناباروری مشتری پیدا می‌کنیم از ۲۵میلیون تا ۴۰میلیون هم قیمت داره که معمولا حداقل ۲۰میلیون به خانم (حامل رحم) می‌دهیم» ۹ماه حمل بچه توسط یک نیازمند پول و ۲۰میلیون سود خالص برای دلال این معامله. او می‌خواهد شغل خود را موجه نشان دهد بنابراین می‌گوید: «بالاخره جون خیلی از افراد را نجات دادم پس این پول حقمه. خیلی‌ها هم با فروش اعضا به نون و نوایی رسیدند. خود من اگر کلیه‌ام را نمی‌فروختم الان معلوم نبود تو کدوم تخت اوین خوابیده بودم.» از او در مورد تخفیف می‌پرسم. با حالت طلبکارانه‌ای جواب می‌دهد: «من فقط با آدم‌های پولدار کار می‌کنم حوصله شنیدن آه و ناله هم ندارم ولی شده که به بعضی از افراد تا پنج‌میلیون‌تومان تخفیف دادم ولی کلا چون دکترهایی که با من کار می‌کنند قیمت را می‌دانند اگر قیمت را بشکنم همه‌جا پر میشه و شاید گرون‌تر پول بگیرم ولی تخفیف نمیدم.» برای من سخت است باور کنم که دکتری که متخصص است و خود میلیون‌هاتومان ماهانه درآمد دارد با دلال کار کند. او در این مورد می‌گوید: «دکترهایی که خریدار معرفی می‌کنند از من پول نمی‌گیرند وقتی بیمارشان خودش می‌گوید حاضر است برای اینکه در فهرست انتظار نماند پول بدهد آنها او را به من معرفی می‌کنند.» از او درباره افرادی که به مرگ طبیعی فوت می‌شوند می‌پرسم. ظاهرا درآمدزا هستند.
کامبیز می‌گوید: «تا ۴۸ساعت پس از فوت بعضی از اعضای جسد قابل پیوند است ولی مهم‌ترین عضوی که به درد ما می‌خورد و طرفدار دارد پوست این افراد است!» ظاهرا پیوند پوست هم برای افرادی که به هر دلیل دچار آتش‌سوزی شده‌اند یا خانم‌هایی که احساس افتادگی و چین و چروک می‌کنند جذاب است. او در مورد قیمت این اهدا می‌گوید: «بستگی داره ولی کف قیمت ۲۰میلیونه ولی تا صدمیلیون هم برای پیوند پوست گرفتم.» از دفترش خارج می‌شوم. او نجات‌دهنده جان انسان‌هاست یا دلالی که فقط به فکر پول است. به‌هرحال شغلش نشان می‌دهد اگر پول باشد نه‌فقط می‌توان بعضی آدم‌ها را خرید بلکه می‌توان بخشی از اعضای پیکر زنده یا مرده‌شان را هم خرید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 610 )
  1. داود می گوید

    کلیه وقسمتی از کبدمو میفروشم درکل ۱۵۰ میلیون تمام آزمایشات با طرف مقابل

  2. پوریانظری می گوید

    سلام.من دارای یک کلیه سالم وبدون عیب میباشم.که مجبورب فروش ان میباشم.وگروه خونی من B+میباشد.

  3. تورج می گوید

    باسلام.تورج ازاصفهان.
    مجبوربه فروش کلیه هستم.باگروه خونیo+تمامهزینه آزمایش وبیمارستان به عهده خریدار.به قیمت۷۰میلیون تومن میفروشم.خریدارواقعی تماس بگیره.ممنون.

    1. علی می گوید

      سلام خسته نباشید برادر ایا موفق به فروش کلیه شدید

      1. همزه می گوید

        سلام لطفا اگر خریدار سراغ دارید به منم خبربده ثواب میشه

      2. eros می گوید

        سلام برادر مشتری داری من میفروشم گروه خون B+ ۳۸ ساله از اصفهان

      3. بهروز می گوید

        سلام . ۳۸ سال . کلیه هام سالمه . نیاز شدیدی به پول دارم .شرمنده زن وبچه م شدم . گروه خونی آ مثبت . قیمت ۸۰ میلیون

      4. مهدی می گوید

        نه یعنی میشه

  4. عباس همدانی می گوید

    سلام ۴۷ سالمه با گروه خونیA+کلیه خود را میفروشم فوری

  5. حميد رضا می گوید

    نظری ندارم

  6. محسن می گوید

    سلام محسن هستم متولد۶۶گروه خونی o+کلیم به قیمت ۷۰میلیون میفروشم.

  7. صبا می گوید

    سلام صبا هستم از اصفهان ۳۶ سالمه ،باگروه خونی O+ ،کلیه ام را ۵۰ میلیون می‌فروشم
    فوری فوری

  8. علی می گوید

    با سلام علی هستم ۳۴ساله ورزشکار ورشکست شدم و چون بدهی زیادی دارم مجبورم کلیه بفروشم قیمت ۱۰۰ میلیون

  9. محسن می گوید

    سلام کلیه با کروه خونیO+میفروشم قیمت ۶۰ملیون اگه خریدار باشه فوری پایینتر هم میدم بدهی دارم۳۷ساله

  10. همایون می گوید

    کلیه o- الان سالم باشه چنده؟

  11. AAA می گوید

    سلام ۳۶ ساله هستم سالم و جوان o+اصفهان قیمت ۲۰۰ ملیون اگر میتوانی بیشتر بخر خیلی نیازمندم

  12. محسن رجبی می گوید

    سلام ۲۸ ساله از تهران سالم بدون مصرف حتی قلیان کلیه A+میفروشم خیلی به پولش نیاز دارم

  13. محمد 50 ساله قیمت دویست میلیون o مثبت می گوید

    پنجاه ساله هستم به قیمت دویست میلیون میفروشم نیاز دارم oمثبت هستم

    1. نوید می گوید

      سلام،موفق به فروش شدین؟

  14. اکبر مولویان می گوید

    سلام . اکبر از اصفهان ۳۷ سال ه دارای گروه خونی +o
    هر جایی و هر استانی هم باشه برای انتقال کلیه میام
    قیمت ۲۰۰ میلیون

  15. akbar می گوید

    کلیه فروشی o+32سالمه ۲۰۰میلیون میفروشم نصف کبد هم جداگونه میفروشم پولش نیاز دارم مرسی

  16. اکبر می گوید

    کسی شماره ی دلال کلیه و کبد سراغ نداره

    1. علی می گوید

      سلام ۲۳ سالمه بخاطر مشکل مالی کلیه امو میفروشم قیمت هر چقدر بگین چون مشکل دارم …بدنمم سالمه حتی قلیون هم نمیکشم

  17. رحمان می گوید

    سلام من کلیه خودمو میفروشم ۴۴ساله سالم و سر حال ۵۰ تومن راه میام آ ب مثبت

    1. محمدمرادیان می گوید

      کلیه باگروه خونی o+به علت مشکلات مالی میفروشم قیمت توافقی خریدار واقعی تماس بگیره درخدمتم فقط فوری

  18. محمد حسن بابازاده می گوید

    با سلام
    درخواست فروش یک کلیه خود را دارم .
    از متقاضیان عزیز خواستارم نسبت به بررسی و قیمت مناسب اطلاع داده شود .

  19. احمد می گوید

    …….خواهش میکنم تا اخر بخونید…….. بنده بیست وشیش سالمه یکی از کلیه هامو اهدا میکنم باگروه خونی #آمثبت نیازشدیدمالی دارم قیمت باهم توافق میکنیم اگه بدونم گیرنده مثله خودم مشکل مالی داره باهاش کنار میام خواهش میکنم اگه کسیو میشناسید زووودخبرم کنید بدجوری گرفتارم( گدا نیستم کمک مالی یا نصیحت و حرفای لی خود نمیخوام )اطلاع بدین پیام بگذارین ایلام تهران کرمانشاه همدان وخرم اباد… ????#A+

  20. مهدی می گوید

    سلام ، مهدی ۳۴ یاله از زاهدان ، گروه خونی AB+ ، کلیمو میفروشم ، قیمت سی و پنج میلیون تومان ، به هر شهری که لازم باشه میرم ، هزینیه سفر و آزمایسات به عهدیه خریدار ، موفق باشید ، یاحق…

  21. رضا می گوید

    من میخواستم خودکشی کنم ولی به این نتیجه رسیدم که اعضای بدنمو بفروشم برای بازماندگان وبدهیم گروه خونی b+ تمام اعضای بدنمو میفروشم فوری فوری

  22. فاطمه طوسی می گوید

    ۳۴سالمه.اهداکننده کلیه وبخشی ازکبدهستم باگروه خونیB+نیازمندفوری

    1. Arai می گوید

      من دارم

  23. محمد می گوید

    سلام ۳۲سالمه سالم و ورزشکار به دلیل ورشکستگی مجبورم کلیه خود ما بفروشم به قیمت ۹۰ میلیون تومان نیاز دارم با گروه خونی B+ هر شهری هم که باشه میرم لطفا اذیت نکنین فقط خریدار زنگ بزنه

  24. علی اصغر می گوید

    فروش کلیه وکبد از گروه خونیBمنفی متولد ۳/۱/۵۲

  25. پیمان می گوید

    سلام منم ۲۶ سالمه لطفا خریدار واقعیه کلیه و کبد تماس بگیره
    باهاش هم راه میام فقط فوری نیاز دارم
    A+ هستم بدنمم سالمه
    فقط لطفا پیام بدین

  26. رویا می گوید

    اقا کامبیز کثافت اشغال امیدوارم این پول های حرومی که میخوری سرطانی بشه ب وجودت و غده ای لاینحل تو زندگیت ، ایا تو ک فقط یک دلال هستی باید ب اندازه همون مقدار پول بگیری ک ی زن ۹ماه رحم اجاره ای میشه و درد و رنج و حرف مردم رو میخره ب جون . ماهی صدملیون از راه فروش اعضای بدن انسان باید بتو برسه ؟؟؟؟ فکر میکنی انسانی ؟ توهم یک حیوانی مثل باقی مسیولان دزد حکومت ایران .
    چه با غرور هم میگه جون ادمارو نجات میدم . اگه توهم نباشی اینجور افراد همو پیدا میکنن حروم خور جای تو همون تخت زندان بود

    1. کیانوش می گوید

      سلام لطفا یه نر منو راهنمایی کنه.من ۲۹سالمه برای فروش کلیه آیا رضایت نامه از پدرم باید بگیرم.یا اینکه فقط به خودم مربوط میشه

  27. shahrzad می گوید

    ۳۴’سالمه، گروه خونیم b + , جنسیت زن،
    کلیه هام سالمه، اصلا اهل سیگار و قلیان نیستم
    به دلیل نیاز مالی، کلیمو به بالاترین قیمت میفروشم
    ۲۰۰ میلیون تومان

  28. Armin می گوید

    سلام ۲۸سالمه یه کلیه برای فروش نیاز مبرم به پولش دارم oمثبت هر شهری هم بگین میام کلیه هزینه ها به پای خریدار پنجاه تومن

  29. Hamid می گوید

    باسلام ۱۸ سالمه و ورزشکارم هستم قصد دارم کلیمو بفروشم با گروه خونی O+ زیر ۵۵ میلیون نمیدم کسی خواست با آیدی Hamid_worrld پی ام بده

  30. محسن می گوید

    سلام یه کلیه Aمثبت سالم دارم به قیمت ۶۰ میلیون میفروشم اصفهان هر کسی خواست خبر بده

  31. مهدی می گوید

    سلام مهدی هستم ۲۴ ساله ار تهران البته اصالتا بچه مشهدم تهران کار میکنم ولی واقعا کار شبانه روزی جوابگو نیست و مجبورم کلیه ام رو بفروشم گروه خونی ab+ هرکس نیاز داشت قیمت مورد نظرشو ارسال کنه

  32. فرهاد می گوید

    سلام
    فرهاد هستم ۳۶ ساله دارای سه فرزند . بیکار هستم و به خاطر مشکلات خانوادگی و ورشکستگی نیاز شدید به فروش کلیه دارم . با خریدار هم کنار می آم . گروه خونی AB-

  33. سعید می گوید

    سلام من ۳۷سالمه با گروه خونی A+ کلیه برای فروش خریدار واقعی بیاد من درخدمتم

  34. شهاب می گوید

    سلام شهاب هستم ٣٠ سالمه
    آب مثبت قیمت ۶۵ میلیون

    1. Hosean می گوید

      سلام خبری شد

  35. علیرضا می گوید

    کسی رو نمیشناسین دلال کلیه باشه

  36. امیر - ح می گوید

    سلام جان عزیزتون کلیمو با گروه خونی +O بخیرید خونه زندگیم رو بنام زنم کردم و شهریور ۹۷ ازم جدا شد الان مسعولیت دو تا فرزند پسر ۴ ساله و ۸ ساله با منه نه جا دارم نه وسایل دارم و نه پولی دارم که برا بچه هام تهیه کنم فقط یه موتور یک میلیونی برام مونده تورو خدا اگه امکانش هست نیازمندان منو تو اولویت بزارن برای خرید کلیم . یا اگه ضامنم میشید چک و سفته بهتون بدم حداقل وام بگیرم برای نگهداری از بچه هام ۱۰% وام هم به خودتون پرداخت میکنم بخاطر خدا کمکم کنید هرجوری که میتونید برای مشکلات بوجود امده ام اسناد و مدارک دارم که حرفمو باور کنید

  37. سعید می گوید

    با نامان خدارحمیم و اسم کوچیکمم سعیده و ۲۱سال دارم b+ و ۱۰۰%سالم فکر نکن واسه خودم میخوام فقط منم اینده دارم و خرجشم نازه عشقو چره روزگارمه که ۱۵۰مایشه و منمو خدای بالام که امیدمه و فردام *

  38. ه می گوید

    از شمال ۴۹ سالم به علت بدهی بانک وشرمنده زن وبچه ام هستم مجبورم فوری کلیه ام رو بفروشم کلیه هام سالم فوری نیاز دارم بفروشم قیمت ۱۰۰ میلیون خواهشاکمکم کنید ابروم درخطره

  39. سقرا می گوید

    سلام ۵۰سال سنمه گروه خونی o+ کمتر از ۱میلیارد راه ندار. شاید هزارتومن تخفیف دادم

  40. ارش می گوید

    لطفا نظر قبلی منو بزارید ممنونم

  41. اکبر می گوید

    باسلام وعرض ادب بنده اکبر از تهران کلیه باگروه خونی B-منفی می فروشم بعلت مشکلات مالی فراوان دارم خیلی فوری گیرم مبلغ ۱۵۰میلیون با خریدار واقعی کنار هم می آیم

  42. راحیل می گوید

    سلام به دلیل مشکل مالی کلیموباقیمت ۳۵ میلیون میفروشم فوری فوری خواهش میکنم

  43. میثم می گوید

    ۳۲ساله سالم حاظر تمام ازمایشاتم بدم گروه خونی o+فوری فروشی هر کی خواست پیام بده ممنون سریعا برای پول پیش خونه میخچام بچه هامو دارن میندازن از خونه بیرون

  44. میثم می گوید

    سلام
    ..جوون ۲۸ساله باگروه خونیA+ ب دلیل بدهی زیاد و عمل پا چون تصادف کردم ۱۵میلیون خرج پامه ۲۵میلیونم بدهی دارم.کلیمو۴۰میلیون میفروشم..فووووری نیازمندم

  45. احمدحقیقت نیکو می گوید

    نظرخواصی ندارم مردم به قدری احتیاج دارن مجبورا یه کاری میکنن تا از بدبختی راه تموم بشه من خودمم می فروشم ۱۵۰میلیون تومن گروه خونیم a+ هستش اینم شماره تماسمه ازارومیه هستم ولی هرجابگین میام

  46. حمید می گوید

    ترو خدا کسی کسی دلال یا خریدار کبد سراغ نداره اگه منجرب به مرگم هم بشه اشکالی نداره مشکلات زیاده مادرم مریضه بدهکاریم یکی کمک کنه ممنون پیام هم بدید

  47. رضا می گوید

    دانشجوی ارشد دانشگاه علامه ام پدرم کشاورز و بیماره.بشددت برا ادامه تحصیل و خرجی و خانواده نیاز دارم o+فقط ۲۰تومن یعنی کسی پیدا نمیشه بخواد؟لرستانی ام.ولی بخاطر دانشگاه تهران سکونت دارم

  48. میلاد می گوید

    سلام یک ماه پیش به علت ورشکستگی و بدهکاری و هجوم تعداد زیادی از طلبکارها ناچار له فروشه خانه و مغازه شدم و در حال حاضر با زن و یک فرزند بی خانمان شدم و در یک اتاق ۹ متری زندگی میکنم باید حتما در همین کلیمو بفروشماگه نفروشم ناچار میشم خودمو بندازم زیره ماشین تا حداقل خانوادم با دیه من راحتتر زندگی کنند. گروه خونی AB لطفا کمکم کنید ۲۹سالمه تلفن

  49. محمد می گوید

    سلام ۲۸ سالمه گروه خونیمB+ هستش خریدار واقعی بیاد در خدمت هستم

  50. مهدی می گوید

    سلام کلیه a+ قیمت ۲۰۰ تومن مهدی ۳۰ ساله هستم از اقلید هر جایی لازم باشه برای اهدا میام

  51. ناشناس می گوید

    سلام نیازمند قلب سالم زیر بیست سال گروه خونی A+

  52. احسان می گوید

    سلام فروش فوری کلیهB+به علت مشکل مالی.همه جوره راه میام خیلی عجله دارم

  53. میلاد می گوید

    فروش کلیه گروه خونی o+32 ساله مرد نیاز مالی

  54. علی می گوید

    سلام ۲۷ سالمه مشکل مالی و بدهکاری دارم ورزشکارم مشکلی ام ندارم گروه خونی o+
    فورررری فورییی ۱۰ درصد از همه ارزانتر میدم

  55. شبنم می گوید

    با سلام خانمی هستم بیست و هفت ساله به علت مشکلاتی که به خریدار گفته میشه کلیه و یا قسمتی از کبدم رو میفروشم کاملا سالم تورو حضرت عباس کمک کنید با واسطه هم کنار میام بد جور گرفتارم ۰۹۲۲۶۷۹۷۵۳۸ تورو خدا شماره رو حدف نکنید شاید فرجی شد

    1. سمیرا می گوید

      سلام عزیزم گروه خونیت چیه?قیمت کلیه?

  56. جلال می گوید

    سلام ۳۰ لاله هستم گروه خونی O+ قصد فروش ۱ کلیه خود را دارم فوری

  57. mohammad می گوید

    سلام دوستان لطفا به تبلیغات دلالان که می گویند فروش در خارج از کشور توجه نکنید کلاهبرداریه

  58. محمد می گوید

    سلام دوستان خانواده من ورشکست تمام شوده اندخودمنم اززندگی سیرم فکرخودکشی دارم ولی گفتم بزارحدقل اعضای بدنمو بفروشم حدقل خرج کفن دفنم دربیاد خودم باخون خودم امضامیکنم که خودم راضیم اگه کسی بوددرخدمتم گروه خونیم مثبت oبیست دوسالمه
    قلب وکلیه وکبد سالم وهرکجاشما بگین ازمایش درخدمتم
    شماره تماس

  59. sara می گوید

    خانوم ۲۵ ساله گروه خونی o+ وزن ۶۷ فروش کبد و کلیه آزمایشات رو هم دارم همه جای داخل و خارج کشور هم میرم فقط مشتری واقعی پیام بده ! مزاحم پیام نده

  60. علی می گوید

    کلیه با گروه خونی آمثبت رو می فروشم

  61. Ali می گوید

    فرم ارسال آگهی فروشنده

    گروه خونی:O-

    محل سکونت:زنجان

    سن:۲۷

    جنسیت:مرد

    ایدی تلگرام :

    قیمت:۲۵۰ملیون

    توضیحات: کلیه‌..سالم… نیاز مالی

  62. سپیده می گوید

    سلام شما رو به اقا امام حسین قسم میدم توی این شب تاسوعا مادردوتا فرزند دخترم جدا شدم حتی هزینه خرید وسایل مدرسشونو ندارم وازمادرمم مراقبت میکنم تورا به امام حسین قسمتون میدم به یه دنیایی بدهکارم ۲۹ سالمه کمکم کنید.

  63. کریم می گوید

    ۳۵ ساله سالم و ورزشکار A+ قیمت ۱۵۰ میلیون

  64. Arai می گوید

    کلیه فروشی با گروه خونی +B.
    ۷۰ ملیون

  65. حسینی می گوید

    سلام. کلیه فروشی دارم به علت مشگل مالی فراوان. وسریع

  66. farshad می گوید

    سلام من ۲۰ سالمه گروه خونیo+ کلیه ام رو میفروشم

  67. سعید می گوید

    سلام من ۳۴ سالمه با گروه خونی A+ به دلیل مشکلی مایل به فروش کلیه خود هستم جهت رفع مشکلات

  68. یدی می گوید

    توروخدا کسی شماره دلال داره برام بفرسته

  69. محمد می گوید

    کلیه O+ سالم و سرحال سن ۲۹ سال هیچ مشکل مالی ندارم فقط میخام کاسبی راه بندازم خسته شدم از بیکاری رضایتنامه ندارم اگر کسی میتونه رضایتنامه رو حل کنه درخدمتم با متقاضی هم سر قیمت توافقی کنار میام

  70. احد حصاری می گوید

    احد حصاری
    ۴۷ ساله
    بدون سیگار و مشروب و …..
    گروه خونی o+
    ساکن کرج
    قیمت منصفانه
    تمام هزینه ها با خریدار

  71. میلاد می گوید

    سلام.بدهکاری دارم کلیه میخوام بفروشم.انقدر بدهکارم که پول ازمایشمم ندارم گروه خونی o+ فوری فروشی قیمتمم ۵۰/۶۰تومن گذاشتم هرکس خواست در خدمتم.عجله دارم فقط.سالمم هستم تمامو کمال.

  72. میلاد می گوید

    سلام کلیه گروه خونی o+فوری فروشی دارم.قیمت هم ۵۰/۶۰تومن.

  73. میلاد می گوید

    کلیه فروشی او مثبت سالم سالم فوری فروشی

  74. ا رش می گوید

    سلام پسرم ده سالش هست مرگ مغزی شده قلب کلیه وکبدبرای فروش گذاشتم گروه خونی o+هست لطفا پیام بدین تماس میگیرم

  75. سلام وعرض ادب از اصفهان خانم مطلقه یا بیوه آبرومند نیازمند که به خاطر نیاز مالی وگرفتاری سیر شده از زندگی
    وبریده بیاد مشاوره میدم کمکش میکنم نمیزارم که این کار ناپسند بکنه حامی بچه و خودش میشم تماس بگیرید و شرایط بگین یا واتساپ وتلگرام بیاد کمک میکنم که مشکلش حل بشه وکاردرمنزل خودش میدم بسته بندی ومونتاژ و مالی معیشتی کمک میکنم ماهانه فقط صادق پاک وسالم باشه کمک میکنم

  76. وحید می گوید

    سلام فروش کلیه Bمثبت به دلیل نیاز مالی شدید فوری فوری

  77. عباس می گوید

    فوری فوری کلیه فروشی o+

  78. حبیب می گوید

    سلام همه اینقدر مشکل مالی دارن که من روم نمیشه بگم یکی کلیه من رو بخره شاید حق کسی دیگه رو تا حق کنم دمتون گرم که حد اقل دزدی نمی‌کنیم از جونتون می‌ذارید

  79. کیهان می گوید

    فروش فوری کلیه اعضای قابل فروش بدن فقط وفقط درخارج از کشور گروه خونی بنده A+ فروش فقط در خارج ازایران تماس واتساپ

  80. شاهین می گوید

    سلام ۳۳ سالمه به دلیل مشکل مالی شدید نیاز به پولش دارم و خیلی هم زود میخوام انجام بدم سالم سالمم نه هیچ اعتیادی نه چیزی a+

  81. اردلان می گوید

    قصد فروش کلیه و‌کبد ‌و مغز استخوان دارم و از تهران هستم و گروه خون o هستم و واقعا پول لازم هستم ورزشکار هستم و‌لبم به دخانیات و‌مشروبات الکلی نخورده و شماره تماس ۰۹۹۱۶۳۵۵۹۳۸

  82. سمیه می گوید

    کلیه oمثبت خریداریم

  83. Mohammad می گوید

    سلام متولد ۶۸ هستم گروه خونی AB+فروشنده کلیه هستم سالم تمام آزمایش ها رو هم میدم با هزینه خریدار شرمنده زن وبچم هستم بدهکارم لطفا برای کنجکاوی زنگ نزنید منو بیشتر شرمنده خودم نکنید