خرید و فروش «کلیه» تا ۷۰ میلیون و «قلب» تا ۲۰۰ میلیون‌ تومان

610

در کمتر از یک هفته هر عضو از بدن‌تان که از کار افتاد، نگران نباشید ما آن را برای شما تهیه می‌کنیم تا با خیالی آسوده فعلا به جناب عزراییل جواب منفی بدهید. شاید این می‌توانست متن آگهی شغل فردی باشد که برای تهیه این گزارش با او به گپ‌وگفت نشستم.
پیداکردن فردی که یکی از شغل‌های زیرزمینی ولی سازمان‌یافته تهران را اداره می‌کند، دشوار به‌نظر می‌رسید اما پس از پیگیری‌هایی و به مدد چند واسطه، با او در دفتر کارش قرار گفت‌وگو گذاشتم. در لحظه ورود به دفترش، عکس‌های نصب‌شده از برج‌های «ایفل» و «پیزا»، توجه هر کسی را جلب می‌کند به‌ویژه آنکه بداند شغل واقعی او چیست و احیانا منتظر دیدن تصاویری از پیکر انسان بر درودیوار باشد. اما برای اندیشیدن به اینگونه موضوعات، مجال چندانی نمی‌یابم؛ میزبان با لبخندی وارد می‌شود و پس از چند جمله گپ‌و‌گفت درباره موضوعات نامرتبط با سوژه، با خوشرویی و علاقه؛ سخن‌گفتن از شغل نادر و عجیبش را آغاز می‌کند.
از فروش کلیه تا آغاز دلالی اعضای انسان
کامبیز، ۳۹ساله و دیپلمه علوم‌انسانی است؛ با ظاهری آرام و تیپی اسپرت. در حال حاضر برای خیل بیمارانی که نیاز به اهدای عضو دارند و تاب منتظرماندن در فهرست بلندبالای نهادهای اهدای عضو را ندارند، عضو بدن مورد نیازشان را به سرعت پیدا می‌کند. درواقع، او یک دلال فروش اعضای بدن است. کامبیز، قبلا تولید‌کننده چرم بوده اما سال۸۶ ورشکست شده و کارش تا جایی پیش رفته که مجبور شده یکی از کلیه‌هایش را بفروشد تا زندان نیفتد. با اندوهی که در چهره‌اش موج می‌زند، از آن روزهای تلخ می‌گوید، به فاصله چنددقیقه، حالتش عادی می‌شود و ادامه می‌دهد: «وقتی برای فروش کلیه دنبال مشتری بودم، ایده این کار به ذهنم رسید.
چون گروه خونی من خاص بود مشتری‌های زیادی به من زنگ زدند و هرکدام قیمت بیشتری را می‌دادند. این موضوع، وسوسه‌ام کرد تا یک کار سازمان‌یافته برای پیداکردن عضو برای افراد نیازمند پیوند اعضا، راه بیندازم» او بلافاصله پرس‌وجو و سپس اقداماتش را برای راه‌اندازی شغلی که به تعبیر خودش، «بازاریابی اعضای بدن انسان» است، آغاز می‌کند: «اول از خریدوفروش کلیه شروع کردم. نزدیک یکی از بیمارستان‌های اطراف «ونک» پر است از آگهی‌های فروش کلیه. یک‌روز کامل برای پیداکردن افراد و صحبت‌کردن با آنها گذاشتم و اطلاعات اولیه را پیدا کردم. مشکل اصلی پیداکردن مشتری بود که اکثر این افراد از شناسایی آنان، عاجز بودند ولی من در بازار، بزرگ شده بودم و راه و چاه کاسبی را بلد بودم.
ابتدا سعی کردم به فهرست افراد منتظر اهدای کلیه دسترسی پیدا کنم و بعد از یک‌ماه این فهرست در اختیارم بود.» او تمایلی ندارد به نحوه پیداکردن این اسامی که به صورت معمول باید محرمانه باشد، اشاره‌ای کند، اما اگر این قاعده کلی را بپذیریم که ظاهرا در کشور ما دستیابی به محرمانه‌ها زیاد هم محال نیست، می‌توان تصور کرد برای تهیه این فهرست، وقت و انرژی زیادی مصرف نکرده است.
۲میلیون؛ سود اولین دلالی کلیه
سرانجام، پس از دوماه، اولین معامله خود را انجام می‌دهد در مورد این معامله که حرف می‌زند، برق احساس غرور را می‌توان در چشمانش مشاهده کرد: «یک نفر بود که مدت‌ها دنبال کلیه سالم گشته بود. معمولا اکثر افرادی که آگهی فروش اعضای بدن می‌دهند، معتاد هستند یا مشکلات دیگری دارند. بنابراین، اعتمادی به آگهی‌ها نداشت. از طریقی به او وصل شدم. شانسی، شماره جوانی را داشتم که به خاطر تامین هزینه جراحی مادرش نیاز به پول داشت و حاضر بود سال ۸۷ کلیه‌اش را شش میلیون تومان بفروشد. به خریدار که خیلی هم عجله داشت، قیمت را هشت‌میلیون اعلام کردم و نهایتا معامله سر گرفت و دومیلیون شیرین، رفت جیبم.» دومیلیون‌تومان در آن سال رقم کمی نبود.
پس او بیشتر وسوسه می‌شود و فعالیتش را گسترش می‌دهد، هرچند با مشکلاتی هم مواجه می‌شود: «اوایل خیلی سرم کلاه می‌رفت؛ مثلا مدت‌ها جهت پیداکردن خریدار برای یک کلیه سالم وقت می‌گذاشتم ولی وقتی می‌خواستم برای عمل آماده شود، فروشنده کلیه را فروخته بود یا چون برای انجام آزمایش خریدار و فروشنده باهم داخل آزمایشگاه می‌رفتند، دورم می‌زدند و چیزی دستم رو نمی‌گرفت. بعد از مدتی برای این مشکل، راه‌حلی یافتم. مقداری از مبلغ معامله را به‌عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده می‌دادم و با او قرارداد می‌بستم که اگر کلیه را بفروشد باید دوبرابر پیش پرداخت را به من بدهد. از آن‌طرف از خریدار هم مبلغی به‌عنوان پیش‌خرید می‌گرفتم.» با ابتکارهایی که به خرج می‌دهد، به‌سرعت کارش رونق می‌گیرد و از سال۹۰ وارد خریدوفروش بقیه اعضای پیوندی هم می‌شود: «بعد از دوسال چند نفر را استخدام کردم تا دم در بیمارستان‌ها پرسه بزنند و برایم مشتری پیدا کنند. یک روز یکی از آنها زنگ زد و گفت آقا کامبیز یک نفر قلب می‌خواد حاضره ۵۰میلیون هم بده. اولش گفتم کسی قلب نمی‌فروشه که احمق! ولی بعدش یاد بیماران مرگ مغزی افتادم. یک‌بار، به جای فهرستی که از اسامی افراد منتظر دریافت کلیه خواسته بودم، فهرست بیماران منتظر پیوند کبد به دستم رسیده بود و وقتی از کسی که این فهرست رو برام آورده بود پرسیدم، گفته بود این اعضا رو معمولا بیمارستان‌ها و بیماران از فوتی‌های مرگ‌مغزی تهیه می‌کنند. به همین خاطر بعد از اون چند نفر رو استخدام کردم تا راپورت بیماران مرگ‌مغزی رو از بیمارستان‌ها بهم برسونن و بعد از اون، وارد کار فروش بقیه اعضا هم شدم.» در حال حاضر، او معامله تمام اعضای پیوندی را انجام می‌دهد. کافی است شما به عضوی نیاز داشته باشید، به «آقا کامبیز» خبر دهید و سر قیمت با او به توافق برسید، مبلغ فاکتور را بپردازید تا مشکل‌تان در اسرع وقت، حل شود. او در مورد مشکلات کارش می‌گوید: «معمولا چون حراست بیمارستان به واسطه‌های من که اطراف بیمارستان‌ها پرسه می‌زنند، مشکوک می‌شوند مجبورم هر ماه یا جاهاشون رو عوض کنم یا افراد جدید استخدام کنم. حتی یک‌بار هم خودم رو گرفتن و فعلا به قید وثیقه آزاد هستم. الان بیشتر ترجیح می‌دهم از روش‌های کم ریسکی مثل یارگیری از داخل کادر بعضی بیمارستان‌ها استفاده کنم.» چه مبلغی نصیب واسطه‌های کامبیز می‌شود؟ «اوایل پورسانتی حقوق می‌دادم ولی اکثرشون وقتی کاررو بلد می‌شدند بازم منو دور می‌زدند ولی الان ماهی دومیلیون‌تومان حقوق ثابت می‌دم. یک روانشناس هم استخدام کردم ماهی سه میلیون میدم تا با خانواده‌های مرگ مغزی‌ها صحبت کنه.»
سود ۲۰۰میلیونی در یک‌ماه
از او در مورد درآمد خودش می‌پرسم، با اکراه می‌گوید: «بستگی داره! گاهی ماهی صدمیلیون، گاهی ۲۰۰میلیون، بستگی داره! ولی الان خیلی‌ها منو می‌شناسن حتی بعضی از دکترها مریض‌هاشون رو به من معرفی می‌کنند به همین خاطر هر روز فهرست فروشنده و خریدارهام زیاد میشن.» ظاهرا رکود اقتصادی سال‌های اخیر برای کامبیز خوش‌بیاری داشته و عده زیادی از مردم برای فروش اعضای بدن به نزد او می‌آیند. حالا وارد بحث اصلی گزارش می‌شود: «اعضای بدن قیمت نداره و معمولا من بر اساس مشتری قیمت تعیین می‌کنم ضمنا بعضی از گروه‌های خونی مثلB+ گرون‌تر هستند.» او پس از آن قیمت‌ها را اعلام می‌کند که ارقام تا چند دقیقه دور سرم می‌چرخند، دلال محترم این‌گونه قیمت می‌دهد «کلیه بین ۲۵میلیون تا ۷۰میلیون‌تومان، قلب ۷۰تا ۲۰۰میلیون‌تومان، ریه ۱۲ تا ۵۰میلیون‌تومان، کبد ۳۰میلیون‌تومان، و لوزالمعده یا همان پانکراس ۴۵میلیون‌تومان.» اگر سرانگشتی حساب کنیم حداقل یک بدن سالم ۵۰۰میلیونی می‌ارزد ولی جالب‌تر این است که یک دلال قیمت آن را تعیین می‌کند.
او در این زمینه می‌گوید: «بعد چهارسال کار کردن الان دیگه مثل دکتر تمام اجزای بدن رو می‌شناسم و اگر یک فرد را ببینم راحت می‌فهمم بدنش سالمه یا نه. از خریدار هم به خرج خودم یک چکاب کامل می‌گیرم تا مطمئن شم بدنش سالم است. البته من تو قرارداد می‌نویسم که اگر مشکلی پیش بیاد من پول رو پس نمیدم ولی بازم حوصله دردسر ندارم، برای همین سعی می‌کنم معمولا با دوتا دکتر متخصص درباره بیمار خریدار و همین‌طور فروشنده مشورت می‌کنم» قرارداد برای من جالب است، اصلا این کار قانونی است که قراردادش هم قانونی باشد؟
از او در مورد سود خالصی که پیشتر به آن اشاره کرده بود می‌پرسم و می‌گوید: «در حال حاضر ۲۰نفر بازاریاب دارم. بچه‌های شرکت هم شش‌نفر هستند، حق مشاوره دکتر متخصص هم هست که ماهی حداقل ۵۰میلیون‌تومان هزینه‌های پرداختی به افراد می‌شود و البته روانشناس و وکیل هم که هرازگاهی مجبور می‌شم عوضشون کنم و برای اینکه قفل دهنشون بسته بمونه مجبورم چند ده میلیونی بهشون بدم و بعدش هم هزینه‌های جاری که کلا نزدیک ۷۰میلیون‌تومان این دفتر ماهانه خرج داره.» با این ارقام حداقل صدمیلیون‌تومان سود خالص ماهانه به جیب کامبیز می‌رود: «قبلا با هر خریداری کار می‌کردم ولی الان دنبال افراد پولدار هستم. به‌عنوان مثال چند وقت پیش یک پیرمرد پولدار قلبش با باتری کار می‌کرد و دنبال یک قلب سالم بود.
یک مرگ مغزی از اصفهان براش پیدا کردم خودم رفتم اونجا قلب فوت‌شده را ۷۰میلیون خریدم و ۱۵۰میلیون به پیرمرد فروختم. ولی معمولا روی هر عضو تا ۱۰میلیون سود می‌کشم.»

سرطان ریه و بازار گرم دلالان
از او درباره پرطرفدارترین عضوی که در فهرست فروش دارد می‌پرسم و می‌گوید: «تو چند سال اخیر سرطان ریه زیاد شده و تازگی‌ها تقاضا برای این عضو خیلی بالا رفته به همین دلیل تازگی‌ها حتی تا ۶۰میلیون هم خریدار داشتیم.» از حرف‌هایش معلوم است که در استان‌های دیگر هم کسانی هستند که با او کار می‌کنند. او اشاره می‌کند: «ورود به بیمارستان‌های تهران خیلی سخت شده و در ضمن به‌دلیل تبلیغات تلویزیون و رسانه‌ها اکثر خانواده‌هایی که فرد مرگ مغزی دارند به رایگان اعضای بدنشان را به افراد نیازمند می‌بخشند و به همین دلیل با بعضی از افراد در بیمارستان‌های استان‌های محروم ارتباط برقرار کردم چون آنها راحت‌تر و ارزان‌تر حاضر به فروش اعضای بدن فرد فوتی می‌شوند. همین امروز یک قلب از ایلام خریدم ۳۰میلیون‌و۵۰میلیون فروختم.» او از زیرشاخه‌ای از شغلش که یک‌سال است وارد آن شده می‌گوید: «رحم اجاره‌ای هم این سال‌ها خیلی طرفدار داره ما خانم (حامل رحم) را پیدا می‌کنیم و از کلینیک‌های ناباروری مشتری پیدا می‌کنیم از ۲۵میلیون تا ۴۰میلیون هم قیمت داره که معمولا حداقل ۲۰میلیون به خانم (حامل رحم) می‌دهیم» ۹ماه حمل بچه توسط یک نیازمند پول و ۲۰میلیون سود خالص برای دلال این معامله. او می‌خواهد شغل خود را موجه نشان دهد بنابراین می‌گوید: «بالاخره جون خیلی از افراد را نجات دادم پس این پول حقمه. خیلی‌ها هم با فروش اعضا به نون و نوایی رسیدند. خود من اگر کلیه‌ام را نمی‌فروختم الان معلوم نبود تو کدوم تخت اوین خوابیده بودم.» از او در مورد تخفیف می‌پرسم. با حالت طلبکارانه‌ای جواب می‌دهد: «من فقط با آدم‌های پولدار کار می‌کنم حوصله شنیدن آه و ناله هم ندارم ولی شده که به بعضی از افراد تا پنج‌میلیون‌تومان تخفیف دادم ولی کلا چون دکترهایی که با من کار می‌کنند قیمت را می‌دانند اگر قیمت را بشکنم همه‌جا پر میشه و شاید گرون‌تر پول بگیرم ولی تخفیف نمیدم.» برای من سخت است باور کنم که دکتری که متخصص است و خود میلیون‌هاتومان ماهانه درآمد دارد با دلال کار کند. او در این مورد می‌گوید: «دکترهایی که خریدار معرفی می‌کنند از من پول نمی‌گیرند وقتی بیمارشان خودش می‌گوید حاضر است برای اینکه در فهرست انتظار نماند پول بدهد آنها او را به من معرفی می‌کنند.» از او درباره افرادی که به مرگ طبیعی فوت می‌شوند می‌پرسم. ظاهرا درآمدزا هستند.
کامبیز می‌گوید: «تا ۴۸ساعت پس از فوت بعضی از اعضای جسد قابل پیوند است ولی مهم‌ترین عضوی که به درد ما می‌خورد و طرفدار دارد پوست این افراد است!» ظاهرا پیوند پوست هم برای افرادی که به هر دلیل دچار آتش‌سوزی شده‌اند یا خانم‌هایی که احساس افتادگی و چین و چروک می‌کنند جذاب است. او در مورد قیمت این اهدا می‌گوید: «بستگی داره ولی کف قیمت ۲۰میلیونه ولی تا صدمیلیون هم برای پیوند پوست گرفتم.» از دفترش خارج می‌شوم. او نجات‌دهنده جان انسان‌هاست یا دلالی که فقط به فکر پول است. به‌هرحال شغلش نشان می‌دهد اگر پول باشد نه‌فقط می‌توان بعضی آدم‌ها را خرید بلکه می‌توان بخشی از اعضای پیکر زنده یا مرده‌شان را هم خرید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 610 )
  1. Baran می گوید

    سلام خانمی ۲۵ساله ومطلقه هستم رحم اجاره اگر کسی خواست ۷۰میلیون ماهی ۵۰۰هزار تومان

  2. ساعی می گوید

    سلام هموطن ساعی هستم ۳۰ ساله متاهل ساکن تهران پرند و گروه خونی o+ مجبورم کلیه یا کبدمو بفروشم چون حتی دیگه پول پیشم ندارم واسه کرایه ی خونه و مجبوریم چادر بزنیم تو خیابون زندگی کنیم . بقران دیگه به اخر خط رسیدم و اگر جور نشه با زن و بچم ۳ تایی خودکشی میکنیم و دیگه طاقت اینهمه بدبختی و اوارگی و فقر و نداریم .
    توروخدا التماس میکنم هر کی خریداره بزنگه چون جون ۳ تا ادم در خطره . سر قیمتم کنار میاییم

  3. مصطفی می گوید

    سلام مصطفى هستم ۴۲ سالمه بعلت نداشتن پول پیش و جواب صاحب خانه مجبور به فروش یکی از کلیه هام هستم گروه خونی o+بدون هیچ مشکلی قیمت توافقی شماره

  4. شهروز می گوید

    سلام جوان۲۹سال هستم ورزشگار به خاطر مشکلات مالی کلیه ام را میفروشم نیاز شدیدی دارم

  5. مجید ثقفی می گوید

    فروش کلیه فوری به دلیل اینکه نرم زندان و دخترم که الان یکسال هست تحت حضانت منه و ۷ ساله هست کلیه میفروشم تا اون بی پدر هم نشه گروه خونی o+ ساکن رشت ۳۹ ساله قیمت حداقل ۶۰ میلیون تمام هزینه ها حتی ازمایشات به پای خریدار هر جای ایران هم باشه میام فقط پول قبل از رفتن به اتاق عمل دریافت میشه و رسید میشه در ضمن حداکثر ۱۰ روز مهلت دارمشماره تماس

  6. امیر می گوید

    امیر هستم گروه خونیم A+هست احتیاج مالی دارم کلیه میفروشم

  7. ham می گوید

    فروش فوری کلیه به سبب مشکلات شدید مالی خود و خانواده، دانشجوی مرد ۲۹ ساله ای هستم که تا به حال لب به دخانیات نزدم، گروه خونی ام A+ هست ، ۸۰ میلیون تومان نیاز فوری و مبرم دارم

  8. مسعود می گوید

    جوان ٣٠ ساله گروه خونی o+ بدلیل مشکل مالی حاضرهرجا که امکان بفروشم

  9. شهرام می گوید

    چند دفعه نوشتم جواب ندادید چی کار باید بکنم

  10. صادق می گوید

    فروش کلیه فوری .صحی وسالم .حتی بدون استفاده ازیک نخ سیگار.بدلیل مشکلات مالی وبدهی بانکی می فروشم باگروه خونی ب مثبت.ورزشکار ومعلم هستم کمکم کنید

  11. حبیب می گوید

    سلام چندین سری اگهی گذاشتم زنگ خور هم نداشتم
    بنده فروشنده کلیه هستم باگروه خون او مثبت اگر کسی پیاموو میخونه لطفا به هرشکلی که در توانش هست واگاهی داره کمک بکنه . اگر کسی تو تهران وقم قزوین واراک وزنجان وکاشان استانهای نسیصد کیلومتری به تهرا ن. خریداری جایی که بشه راحت تر فروخت را بلد هست برام پیامک بزنه دلیل فروش مهاجرت قیمت ۸۰ +پورساند معرف خسته شدم اگه قراره توکشوری که کلیه بفروشم میخوام هیچ وقت تو نباشم مرسی واسه خون نشم وقت میذارین

  12. حامد می گوید

    منم جوونم۳۲سالمه با خوندن این همه گرفتاری مردم چی میتونم بگم.منم میخام کلیمو بفروشم سالمم گروه خونیم A+ 60ملیون باید داشته باشم که از زیر دیین مردم بیام بیرون.کار خلافم سراغ دارم که یه ماهه این پولو در بیارم اما نمیخام نونم به خون الوده بشه

  13. شهرام می گوید

    بعلت نیاز مالی شدید مجبور هستم با رضایت کامل کلیه مو میفروشم سالم سالم هستم بدون هیچ مریضی و مصرف سیگار ومشروب

  14. باران می گوید

    درود من باران ۲۸باگروه خونی o+از کرمانشاه کلیمومو ب قیمت ۴۰میلیون ب دلیل نیاز شدید ب پول میفروشم .لطفاً بچه ها کسی اگه خریداری سراغ داره شمارشو بزارین ک زودتر تکلیف مون روشن بشه ممنونم .

  15. علي می گوید

    بخاطر مشکلات مالی مجبورم کلیمو بفروشم
    ٢۴ساله
    گروه خونی a+

    1. فائزه می گوید

      قیمت چن گذاشتید؟

  16. آرزو می گوید

    سلام.آیا کسی هست که از این آگهی ها نتیجه ای گرفته باشه؟
    اگه هست واقعا بمن بگین چون بی اندازه گرفتارم!
    بچه ها مشکلات مالی شدیدی دارم و به هر دری زدم مشکلاتم حل نشدن و واقعا چاره ای جز فروش کلیه م ندارم.
    لطفا کمکم کنید اگر شماره ای دارید خواهشا بزارید.مرسی
    ۳۰ ساله ام. B+

  17. Reza می گوید

    گروه خونی bمثبت.۲۲سالمه.۸۰

  18. محمد می گوید

    ABمثبت.فوری.قیمت موافقی..کلیه سالم.سن ۳۸

    1. ایمان می گوید

      بعلت بدهی یک کلیه رو می فرو شم
      A + و سالم
      لب به دود نزدم
      ۸۰ میلیون

  19. Abuzar می گوید

    گروه خونی O _
    فروشنده کلیه ومغزاستخوان با گروه خونی o- اومنفی هستم…کاملا سالم وفروش فوری و قطعی با رضایت نامه از همسر…۳۲ساله از تهران
    کلیه ۳۸ میلیون
    مغزواستخوان ۳۰میلیون

  20. ابوالفضل می گوید

    باسلام ابوالفضل هستم متاهل ۲۷ساله باگروه خونی Bمثبت کاملا سالم حتی سیگارم ب دهنم نخورده قیمت تا۹۰م باخردیدارواقعی راه میام واقعامجبورم ب خاطرزنم وزندگیم مجبورم کلیوموبفروشم شماره تماس ازهرشهرایران باشه میفروشم فوری واقعا گیرم تماس بگیرین ۲۴ساعته

  21. مهری می گوید

    جوانی هستم ۲۱ساله کاملا از لحاظ جسمی سالم و بدون هییچ گونه بیماری
    کلیه خود راه به قیمت۷۰میلیون میفروشم هزینه عمله هم با خریدار
    کاملا مسلم و قطعی
    در صورت خواستار با شماره تماس بگیرین در صورت عدم پاسخ یا خاموش بودن لطفا پیام بفرستین خودم تماس میگیرم با تشکر. راستی در صورت امکان قلبم کاملا سالم خودم رو هم معاوضه میکنم با قلب بیمار
    قیمت۱۴۰میلیون تومان

  22. سینا می گوید

    سلام من امروز خانمم به خاطر نداری و بدهکاری باسه تا فرزند منو ترک کرد کسانی که کلیه با گروه خونی o+ میخوان با بنده تماس بگیرند
    خواهشا قبل از تماس پیام بدین

    محمدپور

  23. حسام می گوید

    علت بدهی یک کلیه رو می فرو شم A + و سالم لب به دود نزدم ۵۰ میلیون

  24. محمد 1 می گوید

    کلیه فروشی سالم گروه خونی b+ سن۳۲ فوری

  25. محمد می گوید

    با سلام . جوانی هستم ۲۹ ساله. متاهل و دارای دو فرزند. شرایط بدی مالی نیازمندم شدید. کلیهab+ فروش فوری. لطفا فقط خریدار زنگ بزنه.. شماره تماسمه. هر چه زودتر ممنون میشم چون زندگیم داره نابود میشه واقعا. جان امام رضا برام مشتری پیدا کنین. دلال عزیز هم مشتری پیدا کنه سریع از پول فروش بخشی هم به اون میدم.

    1. میثم می گوید

      سلام.۳۰سالمه.بخاطر مشکل مالی مجبورم کلیه وقسمتی از کبدمو بفروشم.کاملا سالمم.گروه خونیم B+
      خواهشا خریدار واقعی زنگ بزنه.
      قیمت توافقی

  26. مرتضی می گوید

    سلام بخاطر بدهی پدرم میخوام کلیه خودمو بفروشم خدایی بدجور گیرکردیم شب روز نداریم ۲۳سالمه گروه خونیO منفی سرقیمت با خریدار ب توافق میرسم

  27. هومن می گوید

    سلام ۲۷ سال سن دارم کاملا سالم با گروه خونیB+ میخوام کلیه یا قسمتی از کبدمو بفروشم درصورت نیاز تماس بگیرید

  28. بهزاد می گوید

    گروه خونی ب مثبت
    B+
    ۲۴ساله
    بدلیل نیاز ب پول قصد فروش دارم

    1. Kooshan می گوید

      ۲۲ساله با گروه خونی o+ به قیمت ۸۰میلیون یکی از کلیهامو میفروشم

  29. هومن می گوید

    سلام
    پسرم ۲۳ سالمه سالم a+
    فروش کلیه چشم قلب هر چی که پول بشه کل بدنمو میفروشم جوری که قبل عمل پول دریافت شه چون با دادنه اعضام مثله قلب زنده نمیمونم

  30. فهیمه می گوید

    سلام من یه دختر ۲۱ ساله و ورزشگاه بدون هیچ سابقه بیماری بدلیل مشکلات زندگی قصد دارم یکی از کلیه هامو بفروشم گروه خونیم b+ هست و قیمتش هشتاد میلیون. هزینه ازمایشو عمل بر عهده خریدار.

  31. سیامک می گوید

    سلام .پسری هستم ۳۷ ساله .بدلیل نیاز مبرم یکی از کلیه هامو میفروشم ۵۰ تومن

  32. مهرداد می گوید

    سلام
    مهرداد ۲۷ سال گروه خونی O+ هستم کلیه سالم . قیمت ۹۵ میلیون نقد هزینه ها با خریدار . مشکلم زیاده به هر دری زدم حل نشدن گرفتاریهام . منتظر مشتری واقعی هستم.

  33. نیما می گوید

    سلام
    متاسفانه یه ادم بی وجدان کلاه منو راحت برداشت و همه زندگیمو نابود کرد .در حال حاضر مجبورم واسه حفظ ابرو خودم وخانواده ام کلیه ام بفروشم قیمت هم از طرف خریدار اعلام بشه
    گروه خونی +O تا حالا حتی یک نخ سیگار هم نکشیدم

  34. احمد می گوید

    باسلام جوانی ٢٩ساله ورزشکارهستم گروه خونی o+ کلیه خودم و میفروشم به دلیل احتیاج مالی

  35. علیرضا می گوید

    کلیه می فروشم به بالاترین قیمت۲۷سالمه و بدنم سالمه AB+

  36. عادل می گوید

    سلام. فوری فوری
    بدلیل مشکلات یکی از کلیه هامو میفروشم قیمت توافقی با گروه خونی +AB با رضایت همسر و سنم هم ۳۰ ساله بدنم کاملا سالم هست تا الان مصرف مواد مخدر و سیگار رو نداشتم

  37. علی شایان می گوید

    علی هستم ۲۵ساله ازهمدان به دلیل مشکلات مالی کلیمومیفروشم فروشم قطعییییییییییی.گروه خونیoمثبته

  38. محمد می گوید

    به دلیل فشار مالی از طرف بانک ها و بقیه مجبورم بفروشم هیچ کس دستمو نگرفت حتی فامیل نزدیگم برا یک میلیون تومن فورررررررررررررررررررررررررررری

  39. سید امیر می گوید

    سلام جوان۲۸ ساله گروه خونی A+ یک کلیه میفروشم

  40. sahar می گوید

    سلام من دختر ۱۸ ساله‌ام با گروه خونی+A و میخوام قلبو کلیه هاو استخوان مغر و کبد و هرچی باشه بفروشم

    1. احمد می گوید

      سی ساله .گروه خونی aمثبت.فوری فرووووووشی

  41. جعفر می گوید

    با سلام
    جوانی هستم به سن ۳۶ ساله هر کی خواستار قلب سالم است با قیمت پایه ۲۰۰ میلیون تماس بگیرد.

  42. بهار محمدی می گوید

    سلام دختری هستم۲۲ساله به علت نیاز مالی شدید میخوام کلیه ام رو بفروشم گروه خونیم همo+ هست
    فـــــــــــــــوری
    فــــــــــــــــوری

  43. احسان می گوید

    سلام، جوانی هستم ٣١ ساله با گروه خونی o- حاضر به فروش یکی از کلیه هام با قیمّت ١٠٠ تومن هستم. خریدار واقعی تماس بگیره.

  44. احمد می گوید

    فروش کلیه +ab بدلیل نیازمالی شدید ک ممکن خونه ی ک داخل ش ی خاتواده زندگی میکنند رو ازدست بدیم قیمت توافقی

  45. داود می گوید

    کلیه فروشی o- بهدلیل مشکلات مالی

  46. mortza می گوید

    سلام هموطن گروه خونیA+
    سن ۳۸سالمه۳تا بچه دارم بدون هیچ پشتیبانی مستأجرم۲تاازبچه‌هام مدرسه میرن بچه سوم ناخواسته وتوراهه خواستیم سقطش کنیم ازخشم خدامیترسیم میخام کلیه وکبدموبفروشم مریضی ندارم سیگارنمیکشم دونده هستم دیگه نمیتونم حقارت خانواده ام راببینم نیازمندتماس بگیره

    1. علی می گوید

      سلام کسی هایی که پیام میزارن چجور میشه بهشون دست پیدا کرد

  47. مهدی می گوید

    سلام من جوانی هستم ۳۰ساله که به دلیل مشکلات میخوام یکی از کلیه هام بفروشم خیلی خیلی هم فوری هست واقعا مشکلم حاده که میخوام از جان خودم بگذرم. قیمت هم ۱۰۰میلیون گذاشتم

  48. پژمان می گوید

    سلام کلیه o+ فروشی
    سالم هستم قیمت هم عادلانه توافق می کنیم
    ۲۹سالم سنمه

  49. احمد می گوید

    سلام،احمد هستم پسر هجده ساله میخوام قلبمو ب فروش بزارم کسی هس پاسخ بده حاضرم صد فیصد بفروشم

  50. احسان می گوید

    بدلیل مشکلات کلیه ام رو میفروشم .۳۵ ساله تهران .B+. یا حق

  51. محمد رسول می گوید

    جوانی ۲۵ساله هستم پدرم بخاطر اشتباهات من به زندان رفته و برای اجاره سند که پدرم رو بیارم بیرون قصد فروش یکی از کلیه هام دارم گروه خونی منAB+لطفا هر کس احتیاج دارد سریعا در اسرع وقت تماس بگیرد از استان کرمانشاه هستم و هر استانی هم باشه میایم

  52. میثم می گوید

    سلام.من هم مثل خیلی از آدمایی که گرفتارن میخوام کلیه بفروشم.بدنم کاملا سالمه و برای هر آزمایشی هم آماده ام.
    گروه خونیAB
    خواهش میکنم در صورت نیاز حتما تماس بگیرید.

  53. علی می گوید

    فروش کلیهAمنفی و کبد

    1. nazila می گوید

      کلیه تو فروختین یانه اگه نه آزمایشاتونو انجام دادین یانه

  54. محمد می گوید

    سلام محمد هستم دو ساله اهدا کردم … شکر خدا همه چی خوبه .. من نذر کرده بودم .. جواب گرفتم .. هرچند طرف مقابلم اصلا یه بار هم تماس نگرفت .. .. ….

  55. سارا می گوید

    ۳۳ ساله کلیه کاملا سالم برای فروش

  56. فاطمه می گوید

    سلام ۲۸ سالمه هیچ سابقه بیماری ندارم یکی از کلیه هاموم میخوام بفروشم

  57. س .ر می گوید

    سلام خانمی هستم ۳۲ ساله مجبورم برای یه مشکل مالی کلیه ام را سریع بفروشم گروه خونی ام A+ هست تروخدا واقعان نیاز دارم برای اینکه زندگی کسی از بین نره ازتون تمنا دارم مجبور شدم واقعان این کار را بکنم منتظره تماستان هستم

  58. سعید می گوید

    سلام سعید هستم,بعلت مشکلات مالی مجبور به فروش کلیه هستم,ضمنا گروه خونیم Bمثبته, قیمت ۳۰ میلیون هزینه بیمارستان و غیره بعهده خریدار

  59. soheila می گوید

    سلام ۲۲ساله هستم زنم. ب پول احتیاج دارم شدید مادر زندانه پدرم ندارم گروه خونی۰+بالای ۵۰میفروشم خیلی نیاز دارم.لطفا اول پیام بدین

  60. فاطمه می گوید

    ۳۹ ساله از تهران هستم برای فروش کلیه سالم هستم ۴۰ ملیون بدهکارم خیلی فوری

  61. مسعود می گوید

    سلام کلیه کاملا سالم با گروه خونیO+ به دلیل مشکل مالی میخوام کلیه م رو بفروشم رضایت نامه محضری هم دارم

  62. بهنام می گوید

    سلام گرروه خونیA+بدلیل بیماری دخترم قصد فروش کلیمو دارم,ازمایشات قبل از پیوندم انجام دادم و اوکیه,هزینه ازمایشات و بیمارستان ب عهده خریدار میباشد,خیلی فوری ب پولش نیاز دارم بخاطر عمل بچم,قیمت۵۰میلیون با خریدار واقعی کنار میام

  63. الهام می گوید

    کلیه به قیمت هفتاد میلیون با تخفیف گروه خونی Bمتبت

  64. ملبکا می گوید

    خانومی با ۲۳ سال سن بدلیل مشکل مالی مجبور ب فروش یه کلیم شدم همه ازمایشات و هزینه بیمارستان بعهده خریدار میباشد.
    گروه خونی : o+
    قیمت : ۹۵t

  65. حمید می گوید

    جوونی هستم ۳۴ ساله متاهل زندگیم داره از هم میپاشه کلیمو ۶۰ میفروشم گروه خونیم b مثبته سر قیمت بازم میتونیم بازم با هم بخ توافق برسیم

  66. پویان می گوید

    سلام جوانی هستم ۳۰ساله سالم ورزش کار با گروه خونی o+به علت فقر مالی و بدهکاری تصمیم ب فروش کلیه گرفتم قابل توجه خریدار سیگاری هم نیستم هم تماس و هم اس ام اس پاسخگو هستم

  67. شایسته می گوید

    سلام
    جوان ۲۸ساله ای هستم کلیه با گروه خونی oمنفی ام را میفروشم .چون عجله دارم نیاز زیادی به پول دارم زیر قیمت میفروشم
    به ایمیل پیامک بزنید

  68. سروش می گوید

    ۲۸سالمه کلیه سالم ورزشکارم گروه خونی AB+قیمت۵۰توامن دیه دارم فروش فوری

  69. محسن می گوید

    سلام جوانی هستم ۲۴ ساله کلیه مو برای مشکلات مالی میفروشم قیمت توافقی هزینه های بیمارستان به عهده خریدار

  70. مهدی می گوید

    ۲۵ ساله ساکن تهران کلیه ام رو میفروشم گروه خونی O+هستم ورزشکار اهل سیگارو…..نیستم اصلا فوری هر ساعتی هر بیمارستانی تو هر شهری بگین میام چون به پولش نیاز دارم شدیدا قیمت توافقی

  71. امین می گوید

    باسلام دونفر آقا هستیم فارغالتحصیل کارشناسی.الان بیکاریم .سالم میباشیم .بدلیل مشکلات مالی فراوان قصد فروش کلیه های خود را داریمab+و a+
    ساکن تهران….

  72. علی می گوید

    جوانی ۲۵ ساله کلیه سالم گروه خونی o+ به شدت پول لازم قصد فروش کلیه رو دارم

  73. بهرام می گوید

    ۳۰ ساله هستم ساکن مشهد با گروه خونی B+ ورزش میکنم و تو عمرم نه سیگار و نه حتی قلیون کشیدم و نه مشروبات الکلی مصرف کردم و کلیه ام رو میفروشم

  74. محمد مسلمی می گوید

    محمد با سلام ۳۴ ساله‌از تهران یک کلیه سالم با گروه خونی +o به قیمت ۶۰ میلیون واگزار میکنم

  75. حمید می گوید

    سلام.
    مرد متاهل۳۲ساله هستم که به دلیل مشکلات بسیار شدید مالی قصد فروش فوری کلیه ام را دارم،خوشبختانه سابقه هیچ بیماری ندارم و اصلا هم اهل مصرف هیچگونه دارویی نیستم.
    گروه خونی AB-

  76. محمد می گوید

    سلام.جوان ۲۱ هستم, قصد فروش کلیمو دارم کاملا سالمم,گروه خونیمم O- . به دلیل مشکل مالی میفروشم

  77. بیچاره می گوید

    سلام
    تمام اعضای بدنم رو به فروش می زارم
    چشم کبد کلیه قلبم و هرچیزی که فکر می کنید مناسب هستش
    شاید گمان کنید دیوانه شدم اما نیستم
    من هزار جور بدبختی می کردم تا بتونم خرج خانواده رو بدم اما از اونجا که چند تا آدم هفت خط حسابی کلاه سرم گذاشتن حالا من بدهکار شدم خلاصه با کمک خانوادم تونستم کمیشون رو بدم و البته ده میلیون از بدهکاریم مونده ..
    دیگه حسی به زندگی در کنار این مردم ندارم
    پس هر کسی که قراره بامن ارتباط برقرار کنه
    من تمام اعضای بدنم رو می فروشم اما قبل از عمل باید پولش رو به حساب خانوادم بریزه
    و البته جنازه ی من رو روی بلند ترین نقطه ی کوهستانی از حیات وحش بزاره تا بعد از مرگم حیوانات رو سیر کرده باشم
    چون من حتی یک متر زمین نداشتم و نمی خوام داشته باشم
    این حرفام از روی بچه گی نیست
    ۳۰ساله هستم و الان هفته هاس به این موضوع فکر می کنم

    همکاری نکنید قاچاقچی ها هستند

  78. مجتبی می گوید

    سلام من مجتبی بیست سه از کاشمر هستم
    یک کلیه فروشی دارم تا قیمت هشتاد نود میلیون
    پول لازم هستم
    گروه خونی o+هستش لفطا هرکی خواست بیاد به تو تلکرام صحبت کنیم این

  79. پیمان می گوید

    سلام کلیه با گروه خونی آ+فروشی است.۲۴ساله ازتبریز .
    به قیمت هفتاد تومن.قبل ازتماس اس بدین

  80. پیمان می گوید

    مغزاستخوان ۲۵میلیون.هزینه آزمایشات باخریدار.

  81. سمیه شمس می گوید

    خانوم ۳۷ ساله با گروه خونی bمثبت فروش فوری قیمت توافقی

  82. علی می گوید

    کلیه B+ برای فروشدارم،برای شروع زندگیم میخوام، ضامنی ندارم که بتونم وام بگیرم،قصدشو بدم،۴۰ تا ۵۰ میلیون میفروشم،۲۴ سالمه

  83. ایمان می گوید

    ایمان هستم ۱۸ سالمه بدنی سالم و ورزشکار . دوست ندارم کلیه ام رو بفروشم ولی مجبور پدر مادرم جدا شدن و ما با مادرمون زندگی‌می کنیم و تا الان مادرم خرجی ما رو می داد. ولی الان مادرم زمین‌گیر شده و از جاش نمی تونه بلند
    شه و بدهکاری پشت بدهکاری گروه خونیه من o+هستش
    و ساکن شهریار هستم قمیت ۶۰ تا ۷۰ شایدم کمتر ولی کمکم
    کنید هزنیه ازمایشات و بیمارستان بر عهده خریدار با تشکر منتظرم زنگ بزنید

  84. افسانه می گوید

    سلام افسانه هستم ۳۲ ساله . سالم هستم .بخاطر مشکلی میخوام کلیه ام رو به فروش برسونم . گروه خونیم B+ هستش . قیمیت برای فروش کلیه ام ۵۰ میلیون تومان میباشد و تمام خرج عمل بعهده خریدار .با تشکر

  85. الناز می گوید

    فروش کلیه ۲۸ سالمه گروه خونی O+ سالم بدون هیچ مریضی قیمت ۵۰ میلیون

  86. نازی می گوید

    زنی ۳۱ ساله در سلامت کامل، بعلت مشکلات مالی قصد فروش کلیه خود را دارم شماره تماس

  87. احسان می گوید

    ۳۶ ساله .مرد. گروه خونی B+ . مشکل ملی دارم ولی هر کسی که واقعا نیازمند باشه قیمت خیلی منصفانه میدم . دلال نیستم و حتی حاظرم دنیام هم سیاه و تیره بشه و چشمم رو هم بدم .
    … حیدری . فقط نمیخوام ببشتر از این آبروم بره و منصفانه انجام میدم برای رضای خدا

  88. الهه می گوید

    سلام زنی هستم ۳۳ ساله متأهل همسرم ورشکست شده و مبلغ ۲۵۰ میلیون بدهی بالا آورده که همشم پای منه و من و پسرمم ترک کرده میخوام کلیه ام رو بفروشم تا مقداری از این بدهی رو پرداخت کنم با گروه خونی o+

  89. درسا می گوید

    سلام دختری هستم ۲۵ ساله.خواهرمم ۲۹ ساله.دوتامون گروه خونیمونA+
    بدلیل فقر میخواهیم کلیه مونو بفروشیم .
    هرکلیه ۸۰ میلیون
    نیازمند پولیم و سقف. و میخواهیم از راه حلال پول بدست بیاریم هرچی کار میکنیم .جور نمیشه.دوتا خواهر و برادر کوچیکتر از خودمونم داریم.مادرمونم مریضه.اگر کسی واقعا قصد خرید داره.توهمین سایت شمارشو براره

  90. مهدی می گوید

    سلام جوانی ۲۷ ساله کاملا سالم سکن کرج فروشنده واقعی کلیه خود با گروه خونی o- هستم جهت ارتباط اول پیام بدین ممنون

  91. مسعود می گوید

    سلام
    مسعود هستم ۲۹ سال
    کلیه ام را اهدا میکنم با مبلغ ۴۵ میلیون دارای گروه خونی O منفی امادگی لازم رو دارم به خاطر نیاز مالی

  92. ارش می گوید

    شب عیدی از دست نزول خور باید بیوفتم زندان زنو بچم اواره میشن
    آمثبت قیمتمم اندازه بدهیم میگم ١٧ میلیون

  93. سجاد می گوید

    سلام پسری ۲۵ ساله هستم بخاطر بدهی پدرم نیاز به پول دارم
    زندان است .
    فروش کلیه خون +O

  94. Shahab می گوید

    سلام جوانی هستم ۲۲ساله که بخاطر بدبختی و مشکل مالی تصمیم به فروش کلیه ام گرفتم.گروه خونیB+.قیمت۲۵ملیون
    بخوای حساب کنین پول دیه نقص عضو هم نمیشه بخدا ولی هم مشکل مالی من حل میشه و هم بیمار شما خوب میشه

    هر شهری هم شما باشین برای اهدا میام

  95. احمد می گوید

    سلام
    جوان۳۰ ساله سالم oمنفی آماده پیوند

  96. نیلوفر می گوید

    به دلیل مشکلات مالی خود خواستار فروش کلیه خود هستم ۲۲ساله گروه خونی o+ لطفا شماره تماس و مبلغ خرید خود را به ایمیل زیر ارسال کنید .

  97. بهار می گوید

    سلام.دختر۲۳ ساله گروه خونی O منفی.ساکن رشت
    نیاز شدید مالی دارم
    لطفا کلیه منو بخرید.

  98. عبدالرضا می گوید

    عبدالرضاعموری متولد۱۳۴۸احتیاج شدیدمالی دارم

  99. کاوه می گوید

    با سلام خدمت همه …
    با توجه به مشکلات مالی که در حال حاضر با آن مواجه هستم تصمیم به فروش کلیه خود نموده ام هر چند با اینکار موافق نیستم ولی ناچار هستم هر کس احتیاج داره میتونه شماره تماس خود را بگذارد تا باهاش تماس بگیرم … بت تشکر خدا اجر معنوی باه شما عطا کنه ..الهی آمین .

  100. محمود می گوید

    بازم سلام تا حالا کسی موفق شده از شما کلیشو بفروشه؟