علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟ +عکس

0

علیرضا افکاری Alireza Afkari متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.

علیرضا افکاری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

همسرم…

بانوی زیبای من…

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان،سالهایی که در کنارت زیستم،شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست.

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم،،،
برای داشتنت،،،
برای بودنِ همیشگیت،در کنارم،،،،

و عشقی که هردم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد،
از تو سپاسگزارم.

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان.

و این قطعه خاطراتِ مشترکمان،که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست.

همسر علیرضا افکاری همسر ساره بیات همسر بازیگران موزیسین کیست عکس جدید بازیگران ساره بیات ازدواج کرد ساره بیات بیوگرافی علیرضا افکاری بیوگرافی ساره بیات اینستاگرام علیرضا افکاری اینستاگرام ساره بیات ازدواج بازیگران آهنگسازان معروف ایرانی Alireza Afkari

آثار علیرضا افکاری

او تاکنون با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، معین، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، هلن، بیژن مرتضوی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی ، سینا سرلک، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده و… همکاری داشته‌است.

جوایز علیرضا افکاری

علیرضا افکاری تا به حال در تمامی مراسم‌های برگزارشده جشنواره موسیقی ما موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز شده‌است (چهار بار در سال‌های ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷) .

همسر علیرضا افکاری همسر ساره بیات همسر بازیگران موزیسین کیست عکس جدید بازیگران ساره بیات ازدواج کرد ساره بیات بیوگرافی علیرضا افکاری بیوگرافی ساره بیات اینستاگرام علیرضا افکاری اینستاگرام ساره بیات ازدواج بازیگران آهنگسازان معروف ایرانی Alireza Afkari

دستگیری علیرضا افکاری

در سال ۱۳۸۹ افکاری در آلبوم «دنیای این روزای من» با داریوش اقبالی خواننده لس آنجلسی همکاری داشت . همچنین در سال ۹۱ آلبوم «اعجاز» از گوگوش منتشر شد که آهنگساز سه قطعه از آن افکاری بود. در دی ماه سال ۹۱ پلیس امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از دستگیری پنج ترانه‌سرا و آهنگساز (در اخبار غیررسمی از روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نام می‌برند) به اتهام همکاری با خواننده‌های «لس آنجلسی» خبر داد. مقامات رسمی در این مورد جزئیات بیشتری ارائه نکردند ولی به جز علیرضا افکاری احتمالاً روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نیز جزو بازداشت شدگان بودند.

ابی نیز پس از انتشار آلبوم جدید خود در سال ۹۳ (جان جوانی) از دستگیری مجدد علیرضا افکاری خبر می‌دهد :همه چیز آماده بود، علیرضا افکاری قرار شد آهنگها را در ایران تنظیم کند و بعد من بروی آنها بخوانم، ولی به مجرد بازگشت به ایران عوامل کار را دستگیر کردند، خودبخود جلوی آثار گرفته شد، چون همه فایل آهنگها و ترانه را هم بردند.

حذف نام از آلبوم‌ها

روزبه بمانی هم‌زمان با انتشار آلبوم کجا برم در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «… آلبومی که برای انتشارش بسیارانی زحمت کشیدن که نامشون در آلبوم هست و از صمیم قلب ازشون سپاس‌گزارم که بهتریناشون رو در این آلبوم ارائه دادن. باید تشکر صمیمانه‌ای کنم از علیرضا افکاری برای زحمات بی‌دریغی که در این مجموعه کشید و نشد نامی ازش برده شه…»

علیرضا افکاری نیز در گفتگویی با خبرگزاری ایلنا به بهانه حضور در موسیقی- نمایش لیلا و چند مسافر اثر محمد رحمانیان، گفته بود: «وزارت فرهنگ و ارشاد به کار کردن من مشروعیت نمی‌دهد و من کماکان ممنوع‌الکار هستم.» و در جواب اینکه برای این قضیه به جایی مراجعه کرده‌است هم افزوده بود: «چرا اتفاقاً رفته‌ام اما جوابی نگرفته‌ام. چون مربوط به آدم‌هایی که در وزارتخانه‌اند نیست؛ در واقع نمی‌دانم از کجاست. اتفاقاً خیلی‌هایشان دوست و دوستدار کارهای ما هستند اما پیگیری‌ها مؤثر نبوده‌است. وقتی آلبومی برای دریافت مجوز به ارشاد می‌رود، از حراست استعلام می‌گیرند که مشخصه برخی افراد در آن هست مثل نام من. مثلاً در آلبوم آقای عصار که من آهنگسازش بودم یا بسیاری از کارهای دیگرم نام من درج نشده‌است.»

موسیقی فیلم

موسیقی متن فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری ساخته علیرضا افکاری می‌باشد. همچنین قطعاتی با آهنگسازی علیرضا افکاری با صدا و ترانه روزبه بمانی در این فیلم ساخته شده‌است.

منبع : ویکی پدیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ