محمدعلی کشاورز (پدر سالار) در منزل مرحوم داوود رشیدی +عکس

0

محمدعلی کشاورز در منزل مرحوم داوود رشیدی برای تسلیت گفتن به خانواده وی حاضر شد.

گفتنی است؛ داود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، صبح امروز ۵ شهریور ماه ۹۵ در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

علت مرگ بازیگران درمان آلزایمر خانه و منزل داوود رشیدی پیشگیری آلزایمر بیوگرافی محمدعلی کشاورز بیوگرافی داوود رشیدی بیماری محمدعلی کشاورز بیماری بازیگراندر متنی که از سوی کشاورز در اختیار خبرگزاری «خبرآنلاین» قرار گرفته، آمده است: «من مرگ هیچ عزیزی را باور نمی‌کنم. باورم نمی‌شود که داود نازنین دیگر در میان ما نیست. داود نه تنها بازیگری بی‌همتا که نویسنده و کارگردانی بی‌مثال بود. از مرگ رفیق ۶۰ ساله گفتن؛ رفیق روزهای شبابت بسیار سخت است.

هنرمندی ماندگار،متین، باسواد و نجیب. اگر به کتابخانه داود رشیدی نگاه کنید مملو از کتاب‌هایی است که همه آن ها را مطالعه کرده بود. او در هر زمینه‌ای اهل تحقیق و مطالعه بود. من به احترام برومند همسر بی‌مانند داود تسلیت می‌گویم و بابت تمام زحماتی که در این مدت برای داود کشید سپاسگذارم. او همگی ما‌ را مدیون محبت و لطف خودش به داود کرد. به لیلی و فرهاد عزیز و همچنین سینای عزیزم نوه داود و البته به هنرمندان و هموطنان نازنین و مردم هنردوست و هنرشناس این مملکت هم تسلیت می‌گویم.

یاد و نام داود رشیدی جاودان خواهد بود.»

داود رشیدی هنرمند عرصه سینما،‌ تئاتر و تلویزیون صبح جمعه پنجم شهریور ماه بعد از مدت‌ها تحمل بیماری آلزایمر درگذشت.

 

علت مرگ بازیگران درمان آلزایمر خانه و منزل داوود رشیدی پیشگیری آلزایمر بیوگرافی محمدعلی کشاورز بیوگرافی داوود رشیدی بیماری محمدعلی کشاورز بیماری بازیگران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ