شلوار ضد تجاوز جنسی طراحی شد + عکس

2
دو دانشجوی دختر هندی یک شیوه ابتکاری و جدید برای مقابله با معضل تجاوز جنسی  در کشورشان ارائه کردند.
به گزارش ایسنا، ‌این دو دختر جوان شلواری طراحی کردند که به دکمه الکترونیک کوچکی مجهز است و زمانی که فشار داده شود تماسی را با نزدیکترین ایستگاه پلیس برقرار می‌کند. به گفته آنها، سیگنال‌های فرستاده شده به عنوان ردیاب عمل کرده و بنابراین پلیس می‌تواند به سرعت در محل ارتکاب به جرم حاضر شود.
فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور
در حال حاضر ۲۰۰ ایستگاه پلیس قابلیت دریافت این سیگنال‌ها را دارند که در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، فن‌آوری آن برای سرتاسر هند به کار گرفته می‌شود. تولیدکنندگان این شلوار با بیان اینکه مدت زمان زیادی طول کشید تا به این ایده رسیدیم اظهار داشتند: هزینه این شلوار کمتر از ۴۳ سنت است.
 خشونت‌های جنسی در هند پس از آن که زنی در سال ۲۰۱۲ میلادی در دهلی نو داخل یک اتوبوس در حال حرکت مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید، مورد توجه قرار گرفته است. طبق آمارهای دولت هند هر ۲۲ دقیقه یک مورد تجاوز در این کشور اتفاق می‌افتد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حمید می گوید

    این شلوار کارائی زیاد ندارد(حداقل در ایران) زیرا تا این شلوار به پلیس پیامک بدهد و ۲ ساعت بعد مأموران سر برسند طرف ۷۰ بار کار خود را کرده و رفته است البته شاید در دستگیری متهم نقش داشته باشد ولی دیگر طرف کار خود را کرده است.
    اگر بخواهند وسیله ای در این خصوص بسازند باید شرت ضد تجاوز بسازند و آن بدین صورت است که مانند لباس های جنگی قدیم پارچه فلزی قابل انعطاف ساخته و این شرت با استفاده از این پارچه ساخته می شود که قابلیت قفل کردن را هم دارد به نحوی که بعد از قفل کردن دیگر نتوان آن را پائین کشید. شخص قبل از خروج از منزل آن را در زیر شلوارش می پوشد و آن را قفل می کند البته با توجه به تجاوزات انجام شده بر پسرها این شرت قابلیت استفاده در جنس مذکر هم خواهد داشت.

    1. رحمان می گوید

      اون که میشه شورت جلوگیری از دخول نه جلوگیری از تجاوز.
      راستی حالا طرفی که این شورت رو پوشیده چطور باید بره دستشویی؟