ماده مخدر “زامبی” یا فلاکا flakka چیست؟ +فیلم وحشتناک

0

«علی مویدی» در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی تسنیم در خصوص اخبار و فیلم‌های منتشر شده در برخی صفحات مجازی مبنی بر وارد شدن ماده مخدر جدید به نام «فلاکا» (flakka) به کشور با رد این ادعا اظهار کرد: گزارش‌های منتشر شده در رابطه با این ماده مخدر که عوارض بسیار شدیدی دارد، از کشور آمریکا به دست ما رسیده ولی خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر ورود این ماده مخدر به کشورمان به دست ما نرسیده است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: آزمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر با بروزترین تجهیزات و امکانات ورود هرگونه ماده مخدر جدید را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و خوشبختانه این آزمایشگاه تا این لحظه گزارشی مبنی بر ورود چنین ماده‌ای به کشور ارائه نکرده است.

واقعیت زندگی در آمریکا کلیپ جالب قاچاق مواد مخدر فلاکا فروش مواد مخدر زامبی اخبار آمریکا flakka

 «فلاکا» (flakka) عوارض مصرفی بسیار خطرناکی دارد و به گفته برخی منابع خبری فرد بعد از استعمال این ماده حالتی شبیه زامبی‌ها پیدا می‌کند و به دیگران حمله می‌کند.

در ماه گذشته مردی بعد از کشیدن ماده مخدری شبیه کریستال با هجوم از خانه خود خارج شد . در حالیکه لباس خود را از روی عصبانیت چاک داده بود ، شدیداً نعره می زد . برای گرفتن او به پنج افسر پلیس تنومند نیاز بود زیرا نیرویی مافوق انسانی را به معرض نمایش گذاشته بود . عرق کرده و اشیای مقابل خود را بصورت پارانوئید ، اوهام و توهم می دید …..

رفتارهای مشروح فوق بعنوان ” هذیان هیجان زده Excited delirium ” شناخته می شود که در نتیجه مصرف یک ماده محرک صنعتی با اثر مشابه آمفتامین (amphetamine-like) که از کاتینون (ترکیبات موجود در ماده مخدر نمک حمام (cathinones)) مشتق می شود ، به وجود آمده است.

 

واقعیت زندگی در آمریکا کلیپ جالب قاچاق مواد مخدر فلاکا فروش مواد مخدر زامبی اخبار آمریکا flakka

این ماده مخدر ” فلاکا (Flakka) ” نامیده می شود واگر دارای یک نوجوان هستید ، بسیار مهم است که درباره این ماده مخدر طراح جدید بیشتر بدانید .

مصرف این ماده مخدر بدواً در ایالات فلوریدا ، تگزاس و اوهایو گزارش شده است اما احتمالاً در بسیاری از شهرهای دیگر آمریکا نیز تولید و مصرف می شود . اشتیاق به مصرف این ماده مخدر از این حقیقت ناشی می شود که هنوز به طور رسمی ممنوع نشده است و در تولید آن معمولاً همانند نمک های حمام دیگر که حاوی MDPV است از کاتینون استفاده می شود . تولیدکنندگان مواد مخدر همواره یک مرحله جلوتر هستند و از مواد مخدر ممنوع شده قبلی استفاده نموده و نمونه جدیدتری را می سازند .

واقعیت زندگی در آمریکا کلیپ جالب قاچاق مواد مخدر فلاکا فروش مواد مخدر زامبی اخبار آمریکا flakka

فلاکا که بصورت سنگ های کریستالی به بازار می آید ، می تواند بلعیده شود ، از بینی بالا کشیده شود (snort) ، تزریق شود و یا در یک سیگار الکترونیکی تبخیر و دود شود . مدت اثر ماده مخدر می تواند ۳ تا ۴ ساعت طول بکشد اما تا چندین روز هم می تواند به تأخیر بیافتد . این ماده هم از لحاظ فیزیکی و هم روانی شدیداً اعتیاد آور است . از آنجاییکه توانایی آنرا دارد که در یک کارتریج مانند سیگارهای الکترونیکی قرار گرفته و دود شود ، می توان آنرا از دید مردم پنهان کرد و به خیلی ها اجازه می دهد که بدون برانگیختن هرگونه سوء ظن ، براحتی مصرف کنند .

واقعیت زندگی در آمریکا کلیپ جالب قاچاق مواد مخدر فلاکا فروش مواد مخدر زامبی اخبار آمریکا flakka

فلاکا از ترکیبی بنام آلفا- پی وی پی (alpha-pvp) تولید می شود که این ماده بصورت صنعتی از ماده ای شبیه آمفتامین به نام کاتینون مشتق می گردد. فلاکا معمولاً در چین ، هندوستان یا پاکستان تولید و بسته بندی شده و به آمریکا ارسال می شود . در آمریکا مجدداً بر حسب گرم بسته بندی شده و ممکن است که با مواد مخدر دیگر مانند هروئین ، کوکایین و یا آمفتامین مخلوط شود .

گیاه خات (khat) (خط یا قات نیز نامیده می شود) که در قسمتی از خاور میانه و آفریقا مانند یمن و سومالی رشد می کند منبع تولید کاتینون است . در نواحی فوق اغلب برگ های این گیاه برای رسیدن به سرخوشی و یا نشئگی جویده می شود .

دانلود فیلم وحشتناک مصرف فلاکا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ