اسامی پر درآمدترین سرمربی های فوتبال در سال ۲۰۱۳

0

شرکت مشاوره‌ای پلوری که شرکتی برزیلی است بعد از انجام مطالعاتی جامع نام پپ گواردیولا را به عنوان پردرآمدترین سرمربی دنیا اعلام کرده است. این شرکت لیست ۳۰ سرمربی پردرآمد دنیا را منتشر کرده است و در این گزارش درآمد سالانه گواردیولا ۱۷ میلیون یورو اعلام شده و مورینیو با درآمدی کمی بیشتر از ۱۰ میلیون یورو در سال در رده دوم قرار دارد. مارچلو لیپی با درآمدی ۱۰ میلیون یورویی در رده سوم است و آرسن ونگر و فابیو کاپلو جایگاه‌های چهارم وپنجم را دراختیار دارند.

درآمد پپ گواردیولا ثروت پپ گواردیولا پر درآمدترین ورزش پر درآمدترین مربی پر درآمدترین پپ گواردیولا بیوگرافی پپ گواردیولا

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید هم در رده‌های بالایی این لیست است. او با درآمد سالانه ۵/۷ میلیون یورو در رده ششم قرار دارد و تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسا با حقوق سالانه ۴/۵ میلیون یورو در رده هشتم است.
نام رافا بنیتس و بیسنته دل بوسکه نیز از جمله سرمربیان اسپانیایی است که دراین لیست دیده می‌شود. بنیتس پانزدهمین سرمربی دنیا است که بیشترین دستمزد را دارد و سالی ۵/۳ میلیون یورو خالص درآمدزایی دارد و سرمربی تیم ملی اسپانیا سالی دو میلیون یورو درآمد دارد.
جالب اینجا است که درآمد گواردیولا به اندازه حقوق ۱۸ سرمربی لالیگا روی هم (به جز آنچلوتی و تاتا مارتینو) است. یعنی اگر درآمد ۱۸ سرمربی شاغل در لالیگا به جز سرمربیان رئال و بارسا را روی هم بگذاریم، معادل دستمزد یکسال گواردیولا خواهد شد.رتبه بندی پردرآمدترین سرمربیان دنیا به این ترتیب است:
۱-پپ گواردیولا (بایرن مونیخ): ۱۷ میلیون یورو
۲-ژوزه مورینیو (چلسی): ۰۳/۱۰ میلیون یورو
۳- مارچلو لیپی (گوانگژو): ۱۰میلیون یورو
۴- آرسن ونگر (آرسنال): ۲/۸ میلیون یورو
۵- فابیو کاپلو (تیم ملی روسیه): ۸/۷میلیون یورو
۶- کارلو آنچلوتی (رئال مادرید): ۵/۷میلیون یورو
۷- دیوید مویس (منچستریونایتد): ۹/۵میلیون یورو
۸- تاتا مارتینو (بارسلونا): ۴/۵میلیون یورو
۹- یورگن کلوپ (دورتموند): ۳/۴میلیون یورو
۱۰- مانوئل پیگرینی (منچسترسیتی): ۱/۴میلیون یورو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ